بر اساس یافته های خود، پیشنهادات زیر را برای صنعت سینما ارائه می کنیم:
به محتوای نقد و بررسی کاربران گوش دهید
منتقدان و کاربران عمومی همیشه نظرات مشابهی در مورد کیفیت یا تمرکز فیلم ندارند. نظرات متفاوتی که توسط نقدهای این دو گروه منتقل می شود و تعامل بین آن ها می تواند تصمیمات سینما را به شکلی پیچیده تحت تأثیر قرار دهد. منتقدان و کاربران می توانند در مورد موضوعات مختلفی مانند داستان فیلم، بازیگری و فیلمبرداری بنویسند و هر کدام می توانند از زوایای مختلف به موضوعات بپردازند.
یونسو کیم، استادیار دانشگاه فناوری نانیانگ، سنگاپور است.
تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که همپوشانی محتوا بین نظرات منتقدان و کاربران به طور مثبتی با تقاضای فیلم مرتبط است و این ارتباط در مورد فیلم هایی با رتبه بندی متوسط \u200b\u200bنقد نسبت به فیلم هایی با رتبه بندی شدید برجسته تر است.
بسیاری از مصرف کنندگان نظرات آنلاین را می خوانند تا تصمیم بگیرند کدام فیلم را تماشا کنند. بر اساس یک نظرسنجی در سال 2018، 63 درصد از بزرگسالان ایالات متحده قبل از دیدن یک فیلم، اتکای متوسط \u200b\u200bتا شدیدی به نقدهای آنلاین داشتند. در حالی که تحقیقات زیادی با تمرکز بر رتبه بندی و حجم بررسی وجود دارد، ما درک نسبتاً کمتری از اینکه چگونه شباهت های محتوای ارسال شده توسط منتقدان و کاربران عمومی بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد، داریم. هم منتقدان فیلم و هم کاربران عمومی در پلتفرم هایی مانند Rotten Tomatoes نظر می دهند و محتوای این منابع مختلف نقش بالقوه ای در فروش فیلم دارد.
از جانب: یونسو کیم، منگ کی (آنی) دینگ، شین (شین) وانگ و شیجی لو، «آیا ثبات موضوع مهم است؟ بررسی نظرات منتقدان و کاربران در صنعت فیلم، مجله بازاریابی.
تهیه کنندگان و تبلیغ کنندگان فیلم باید در نظر داشته باشند که یک موضوع یا موضوع مشترک را برای بحث در مورد منتقدان و کاربران القا کنند. مشاهده می کنیم که افزایش یک انحراف استاندارد در سازگاری موضوع باعث افزایش 4.63 درصدی در درآمد باکس آفیس می شود، در حالی که بقیه موارد برابر هستند. عامل مهمی که باید به خاطر بسپارید: لزوماً لازم نیست کاربران و منتقدان در مورد همه جنبه های فیلم به توافق برسند تا یکپارچگی موضوع تأثیر مثبتی بر درآمد داشته باشد.
روی موضوعاتی که در نقد فیلم ها ظاهر می شوند تأثیر بگذارید
در یک جدید مجله بازاریابی در این مطالعه، بررسی می کنیم که آیا سازگاری موضوع در محتوا بین منتقدان و کاربران تقاضای فیلم را افزایش می دهد و اگر چنین است، چرا. علاقه پژوهشی ما با توجه به آنچه که منتقدان و کاربران در هنگام بازبینی یک فیلم درباره آن بحث می کنند و ما به طور مشخص میزان هم پوشانی یا سازگاری موضوع را بین هر دو مجموعه نقد، کمیت می کنیم، برانگیخته شد.
آیا ثبات موضوع می تواند تقاضای فیلم را افزایش دهد؟
ما از تجزیه و تحلیل متن و یادگیری ماشینی برای تعیین کمیت ثبات موضوع استفاده می کنیم. ما نظرات کاربران و منتقدان را از Rotten Tomatoes برای همه فیلم هایی که بین ژانویه 2013 تا دسامبر 2017 در ایالات متحده اکران شده اند جمع آوری کردیم. همچنین هزینه های تبلیغاتی، درآمدهای روزانه باکس آفیس و سایر ویژگی های فیلم را به دست آوردیم. نمونه نهایی ما شامل 750 فیلم است و برای هر یک از آنها، یکنواختی موضوع را با استفاده از میزان همپوشانی در موضوعات زیربنایی ارائه شده توسط نظرات کاربران و منتقدان، کمیت کردیم.
تولیدکنندگان و تبلیغ کنندگان می توانند با برجسته کردن روایت ها در فعالیت های تبلیغاتی، موضوعات بحث را پیش زمینه کنند. به عنوان مثال، تبلیغات مبتنی بر موضوع را می توان برای تریلرهای فیلم، پوسترها، وبلاگ ها و تبلیغات تلویزیونی و آنلاین اعمال کرد. چنین انتخاب های تبلیغاتی باعث می شود منتقدان و کاربران در بررسی های خود به این موضوعات بپردازند.