ایجاد وبینار با بازگشت سرمایه بالا به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما
انتشار: فروردین 10، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

ایجاد وبینار با بازگشت سرمایه بالا به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما

آیا برای بازاریابی محتوا یا وبینارها باید بازی خود را ارتقا دهید؟ برای یافتن بهترین تکنیک ها و استراتژی ها ادامه مطلب را بخوانید.

ده سال پیش، بازاریابی محتوای «نوآورانه» یک ویدیو را در یوتیوب آپلود می کرد. بدیع بود و سر و صدا را قطع کرد. به سرعت تا سال 2023، با میانگین 2500 ویدیو که در هر دقیقه در YouTube آپلود می شود، چگونه می توانید یک استراتژی محتوای مدرن ایجاد کنید که خط لوله/ROI را هدایت کند؟ یک تاکتیک، وبینارها، همچنان بخش مهمی از استراتژی محتوا است. چرا؟ به دلیل حجم سرنخ های تولید شده و نسبت تبدیل شرکت کنندگان بالا. اما چگونه مخاطبان خود را جذب، حفظ و ارزش قائل می شوید. کنجکاوی آنها را تحریک می کند تا درگیر شوند و به فرصت تبدیل شوند؟ این کتاب الکترونیکی این مسائل و موارد دیگر را بررسی می کند و ابزاری برای ایجاد استراتژی محتوا و وبینارهایی در اختیار خواننده قرار می دهد که بازده بالایی را به همراه دارد.

دانلود


منبع