با قوانین ایمیل مارکتینگ خود بازی کنید.
نویسنده: تیم تحریریه فیلیپ کاتلر
قوانینی مانند ثابت نگه داشتن ارتباط ایمیل و حرفه ای بودن یا اجتناب از ارسال بیش از یک ایمیل در روز قدیمی هستند. این بدان معناست که آزمایش این قوانین می تواند منجر به موفقیت برای کسب و کار خاص شما شود.
راهنمای ما را بخوانید و 16 قانون بازاریابی ایمیلی را که اگر می خواهید تأثیر زیادی بر مخاطبان خود داشته باشید، باید به چالش بکشید، کشف کنید.
دانلودوقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می آید، قوانینی وجود دارد – اما این بدان معنا نیست که پیروی از آن ها به نتایج مورد نظر شما می رسد.