نویسنده: تیم تحریریه فیلیپ کاتلر
در مقایسه با تحقیقات بازار تجارت به مصرف کننده (B2C)، تحقیقات تجارت به کسب و کار (B2B) دنیای متفاوتی است. مشارکت کنندگان B2B اغلب برای دستیابی به چالش ها، بسیار مشغول هستند و انگیزه های نقدی متوسطی ندارند. به علاوه، آنها معمولاً دانش عمیقی از صنعت خاص خود دارند. به دلایل زیادی، تحقیقات B2B استراتژی های متفاوتی را نسبت به B2C تضمین می کند. در این گزارش، نکات برتر خود را برای انجام نظرسنجی برای متخصصان کسب و کار بیان کرده ایم. امروز بیشتر بیاموزید!
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!