بنیاد AMA 2024 4 برندگان جایزه رهبران نوظهور زیر 40 سال
انتشار: آبان 02، 1403
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

بنیاد AMA 2024 4 برندگان جایزه رهبران نوظهور زیر 40 سال


جایزه رهبران نوظهور زیر 40 سال به افرادی تجلیل می شود که قبلاً سهم قابل توجهی در بازاریابی و زیر شاخه های آن داشته اند و رهبری، همکاری و خدمات مستمر را نشان داده اند. این رویاپردازان بازاریابی علامت خود را می گذارند و آماده رهبری آینده صنعت هستند.

برندگان جوایز AMAF 4 Under 40 Emerging Leader Award 2024، ریسک پذیران و مربیان جسوری هستند که موانع را می شکنند و تا سال ها بر صنعت تأثیر خواهند گذاشت. تبریک به دریافت کنندگان امسال!

2024 دریافت کنندگان (به ترتیب حروف الفبا):

استفان براون

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مدیریت خلاق

استفان براون یک متخصص بازاریابی دیجیتال و مدیریت خلاق است که اصالتاً اهل فیلادلفیا است و به لس آنجلس نقل مکان کرد تا مهارت های خود را در دنیای پرشتاب رسانه های اجتماعی و مدیریت جامعه افزایش دهد. با بیش از شش سال تجربه، او به یکی از برترین استراتژیست های رشد سازندگان TikTok تبدیل شده است و نقشی اساسی در رشد انفجاری این پلتفرم ایفا می کند. استفان با همکاری نزدیک با بیش از 500 سازنده محتوا در طول مدت تصدی خود، استراتژی های نوآورانه ای را برای بهبود محتوای ویدئویی و پخش زنده ایجاد کرده است. رهبری او در روزهای اولیه TikTok و در طول رونق همه گیری مؤثر بود و شهرت آن را به عنوان یک بازیگر اصلی در اقتصاد سازنده تثبیت کرد.

استفان که در حال حاضر در بارسلونا زندگی می کند، مدرک کارشناسی ارشد خود را در بازاریابی دیجیتال و هک رشد در EAE Business School Barcelona دنبال می کند. او با آرزوی کار در بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی به سمت نقش های بازاریابی خارج از فضای استعدادها و تأثیرگذاران حرکت می کند. سفر استفان او را از 31 کشور عبور داده است و اشتیاق او به سفر چیزی است که فصل بعدی حرفه او را مشخص خواهد کرد. استفان با تعهد خود به جلو بردن مرزها در بازاریابی، آماده است تا مهارت های خود را در بخش های جدید و پویا به کار گیرد.

جیمز گاتریج

مدیر بازاریابی پولی، تجزیه و تحلیل و سیستم ها در دانشگاه ویکتوریا

جیمز گاتریج یک رهبر بازاریابی نتیجه محور با بیش از یک دهه تجربه در شکل دادن به استراتژی بازاریابی است. او با شروع کار خود در سمت آژانس، به سرعت در زمینه رسانه های برنامه نویسی، تجزیه و تحلیل و مدیریت برند قبل از شروع به کار داخلی و در نهایت پیوستن به دانشگاه ویکتوریا، تخصص پیدا کرد. جیمز به عنوان مدیر بازاریابی پولی، تجزیه و تحلیل و سیستم ها، یک تیم چندکاره را از راه دور از کلگری رهبری می کند و ابتکارات بازاریابی تاثیرگذاری را هدایت می کند که از اهداف استراتژیک UVic پشتیبانی می کند.

در UVic، جیمز از یک رویکرد مبتنی بر داده در بازاریابی دفاع کرد و معیارهای کلیدی را در سراسر بخش ها برای بهبود تصمیم گیری و بهینه سازی استراتژی ها در دسترس قرار داد. با دموکراتیک کردن داده ها، تیم ها را قادر می سازد تا فراتر از گزارش دهی دستی حرکت کنند و همکاری در سراسر سازمان را افزایش دهند. رهبری او تیم ها را قادر می سازد تا عملکرد را ردیابی کنند، روندها را شناسایی کنند و منابع را به طور مؤثر تخصیص دهند، و از بازگشت بهینه هزینه تبلیغات (ROAS) و تأثیر کلی اطمینان حاصل کنند.

جیمز علاوه بر تخصص فنی خود، بسیار مشتاق مربیگری، به اشتراک گذاری دانش، پرورش جوامع عملی و ایجاد محیطی است که در آن همکاری و نوآوری رشد می کند. جیمز که به دلیل رویکرد مشارکتی و تفکر نوآورانه خود شناخته شده است، نقش اساسی در موقعیت UVic به عنوان یک رهبر در این زمینه ها ایفا کرده است.

دن کینگ

مدیر بازرگانی منطقه در PolyNovo

دن کینگ یک بازاریاب و رهبر برنده جوایز است که به دلیل ایجاد تیم هایی با عملکرد بالا که به طور قابل توجهی بر سازمان ها و بازارهایی که به آنها خدمت می کنند تأثیر می گذارد، شناخته شده است. او به شدت علاقه مند به صنعت تجهیزات پزشکی است و حرفه خود را وقف ایجاد و خدمت به تیم هایی با تمرکز بر برهم زدن بازارها از طریق نوآوری و آموزش کرده است.

دن در طول دوران حرفه ای خود نقش هایی در R&D، بازاریابی و فروش داشته است و در تیم های رهبری PolyNovo و Philips خدمت کرده است. نکات برجسته شغلی شامل دستیابی مداوم به رشد قابل توجه، رهبری یکی از اولین تیم هایی برای دستیابی به تعیین دستگاه پیشرفته FDA و پاکسازی De Novo، و کمک به اختلال در بازار مراقبت از زخم با پذیرش اولین جایگزین پوست مصنوعی در جهان است.

دن به ویژه به توسعه و حمایت از تیم ها علاقه دارد. او به شدت معتقد است که افراد قادر به دستیابی به چیزهای بزرگ هستند، اما تیم های بزرگ دنیا را تغییر می دهند. او مفتخر است که کار تیم PolyNovo خود توسط جوایز تجاری آمریکا برای بهترین بخش بازاریابی و شبکه تجهیزات پزشکی برای مشارکت در بازاریابی شناخته شده است.

دان که یک یادگیرنده مشتاق است، دارای مدارک پیشرفته در رهبری سازمانی با تمرکز بر نوآوری و مدیریت تغییر، MBA اجرایی با تخصص در امور مالی و تجزیه و تحلیل داده ها، و گواهینامه های حرفه ای متعدد است. دن در اوقات فراغت خود عاشق گذراندن وقت با خانواده اش است و من به ویژه از همسرش بریجت تشکر می کنم که عشق و حمایت او همه چیز است. همچنین خوانندگان را دعوت می کند تا کارهای بزرگی که توسط هم تیمی های PolyNovo در سراسر جهان انجام می شود را در اینجا مشاهده کنند.

ناندینی نانداکومار

مدیر بازاریابی جهانی، اسمیرنوف، Diageo در Diageo آمریکای شمالی

ناندینی نانداکومار یک بازاریاب پیشرو و رهبر مشترک با بیش از یک دهه تجربه در بازاریابی مارک های Fortune-500 در FMCG، خرده فروشی و تجارت الکترونیک است. او یک بازاریاب جهانی است که در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی کار کرده است و سابقه اثبات شده ای در ارائه عملکرد تجاری قوی در برندهای قدیمی و متحول دارد. آنچه آنها را برمی انگیزد تأثیر آن بر زندگی مصرف کنندگان، مشاغل و جامعه به عنوان یک کل است. او یک رهبر جسور و شجاع است که میله ها را بالا می گذارد، اما با همدلی نیز رهبری می کند. او در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی جهانی برای Smirnoff با Diageo شمال امریکا خدمت می کند. ناندینی. او مدافع جدی اهمیت رهبری در بازاریابی است و همچنین یکی از مربیان همتا برای کلاس های رهبری بازاریابی با توماس بارتا و سیل سالر است.

در نقش فعلی اش، او پلتفرم نوشیدنی مثبت اسمیرنوف را رهبری می کند و با همکاری تیم Creative Equals، برنامه ای به نام Creative Comeback را پایه گذاری کرد - که به زنان و افراد غیر باینری جنسیتی راهی برای کار در یک فید زنده می دهد. این برنامه موفقیت بزرگی بود زیرا پاسخ ها راه را برای برنامه های پیاده سازی برند واقعی هموار کردند و برای شرکت کنندگان راهی فراهم کردند تا کار خود را در بهترین شبکه های آژانس در نیویورک به نمایش بگذارند که از طریق آن درها برای بازگشت آنها به کار باز شد. . او همچنین در پنل هایی در نیویورک شرکت کرده و در پادکست ها ظاهر شده است. او همچنین به عنوان "صدای برتر در استراتژی برند" در لینکدین شناخته شده است.

او مدافع جدی اهمیت رهبری در بازاریابی است و یکی از مربیان همتا در کلاس کارشناسی ارشد رهبری بازاریابی با توماس بارتا و سیل سالر است.

در سمت قبلی خود، او رئیس بازاریابی ارواح در Diageo Ireland بود و همچنین به عنوان عضو شورای انجمن بازاریابی ایرلند خدمت کرد. در طول هشت سال حضورش در دیاژو، او ریاست چندین سبد سرمایه گذاری را بر عهده داشت. تحت رهبری او، برندها قوی ترین عملکرد، بالاترین ارزش سهام خود را نشان داده اند، تحسین های متعددی را به خود اختصاص داده اند و میراثی از رهبری که رهبری و تشکیل قبیله ای از رهبران بازاریابی را بر جای گذاشته اند. او به عنوان یک معتقد به فراگیری، از تصویر جنسیتی مترقی دیاژو با فراتر رفتن آگاهانه از کلیشه ها حمایت می کند.

او که یک مهندس و MBA است، عاشق هنر و علم بازاریابی است و به قدرت بازاریابی برای تأثیرگذاری بر مشاغل، مصرف کنندگان و جامعه در کل معتقد است.


[
منبع