
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404
بینش نظری و مدیریتی از منطق بازار سرمایه داری آگاهانه
کریگ جی. تامپسون، استاد چرچیل بازاریابی، دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، ایالات متحده است.
منبع
خلاصه مدیریتی این مقاله را بخوانید
نقل قول کامل:
تامپسون کریگ جی.، آنکیتا کومار (2022)، "تحلیل تضادهای فرهنگی اصالت: بینش های نظری و مدیریتی از منطق بازار سرمایه داری آگاهانه." مجله بازاریابی، 86 (5). doi:10.1177/00222429221087987
خلاصه:
این تحقیق تضادهای فرهنگی اصالت را از آنجایی که به اقدامات مصرف کنندگان و بازاریابان مربوط می شود، تحلیل می کند. مفهوم سازی ما از این فرض متعارف که ابهام آشکار در مفهوم اصالت را می توان با شناسایی مجموعه ای اساسی از ویژگی های تعریف کننده یا با مفهوم سازی آن به عنوان یک پیوستار حل کرد، متفاوت است. با استفاده از یک رویکرد نشانه شناختی، ما یک سیستم کلی از روابط ساختاری و طبقه بندی های مبهم را شناسایی می کنیم که معانی را سازمان دهی می کند که از طریق آنها اصالت درک شده و در یک زمینه بازار معین به چالش کشیده می شود. ما ماهیت سازگار با زمینه این چارچوب را با تجزیه و تحلیل تضادهای اصالت ناشی از تنش های فرهنگی بین سرمایه داری آگاه نشان می دهیم - منطق بازاری که هم برندهای جهانی و هم کسب وکارهای مستقل کوچک را در بر می گیرد، مانند رستوران مزرعه به میز یا یک شرکت غذای ارگانیک. -op-و نقد نخبه گرا. جنبش اسلو فود مطالعه موردی ما را در مورد چگونگی درک مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و کارآفرینانی که با ایده آل های سرمایه داری آگاهانه همذات پنداری می کنند، ارائه می کند، این انجمن های نخبه گرای رد صلاحیت کننده و استراتژی هایی را که برای مقابله با آنها استفاده می کنند، درک می کنند. ما با بحث در مورد مفاهیم تحلیل خود برای تئوری های اصالت و مدیریت چالش های اصالتی که برندهای سرمایه داری آگاه با آن مواجه هستند، نتیجه گیری می کنیم.