JM Insights در کلاس درس
آموزش بینش:
تشکر ویژه از هالی هاو و دمی اوبا، Ph.D. نامزدهای دانشگاه دوک، برای حمایت در کار با نویسندگان در مورد ارسالی به این برنامه.
نقل قول کامل:
تامپسون کریگ جی.، آنکیتا کومار (2022)، “تحلیل تضادهای فرهنگی اصالت: بینش های نظری و مدیریتی از منطق بازار سرمایه داری آگاهانه.” مجله بازاریابی، 86 (5). doi:10.1177/00222429221087987
به اسلایدهای سخنرانی کلاس درس دسترسی پیدا کنید
آنکیتا کومار، استادیار بازار، نوآوری و طراحی، دانشگاه باکنل، ایالات متحده است.
منبع
دوره های بازاریابی مرتبط:
تبلیغات و تبلیغات؛ مدیریت برند؛ رفتار مصرف کننده؛ استراتژی بازاریابی
خلاصه مدیریتی این مقاله را بخوانید
سایر اطلاعات بینش را در کلاس درس جستجو کنید
خلاصه:
این تحقیق تضادهای فرهنگی اصالت را از آنجایی که به اقدامات مصرف کنندگان و بازاریابان مربوط می شود، تحلیل می کند. مفهومسازی ما از این فرض متعارف که ابهام آشکار در مفهوم اصالت را میتوان با شناسایی مجموعهای اساسی از ویژگیهای تعریفکننده یا با مفهومسازی آن بهعنوان یک پیوستار حل کرد، متفاوت است. با استفاده از یک رویکرد نشانهشناختی، ما یک سیستم کلی از روابط ساختاری و طبقهبندیهای مبهم را شناسایی میکنیم که معانی را سازماندهی میکند که از طریق آنها اصالت درک شده و در یک زمینه بازار معین به چالش کشیده میشود. ما ماهیت سازگار با زمینه این چارچوب را با تجزیه و تحلیل تضادهای اصالت ناشی از تنشهای فرهنگی بین سرمایهداری آگاه نشان میدهیم – منطق بازاری که هم برندهای جهانی و هم کسبوکارهای مستقل کوچک را در بر میگیرد، مانند رستوران مزرعه به میز یا یک شرکت غذای ارگانیک. -op-و نقد نخبه گرا. جنبش اسلو فود مطالعه موردی ما را در مورد چگونگی درک مصرفکنندگان، تولیدکنندگان و کارآفرینانی که با ایدهآلهای سرمایهداری آگاهانه همذات پنداری میکنند، ارائه میکند، این انجمنهای نخبهگرای رد صلاحیتکننده و استراتژیهایی را که برای مقابله با آنها استفاده میکنند، درک میکنند. ما با بحث در مورد مفاهیم تحلیل خود برای تئوریهای اصالت و مدیریت چالشهای اصالتی که برندهای سرمایهداری آگاه با آن مواجه هستند، نتیجهگیری میکنیم.
کریگ جی. تامپسون، استاد چرچیل بازاریابی، دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، ایالات متحده است.