JM Insights در کلاس درس
آموزش بینش:
سایر اطلاعات بینش را در کلاس درس جستجو کنید
چکیده مقاله:
ما از تحقیقات نوظهور در تئوری سازمان استفاده می کنیم تا نشان دهیم که چگونه جهت گیری های هویتی مختلف در سطح شرکت (فردی، رابطه گرا یا جمع گرایانه) بر انتخاب حاکمیت تأثیر می گذارند. ما یک چارچوب مفهومی ایجاد می کنیم که بر رابطه بین جهت گیری هویت خود یک شرکت کانونی و شریک زنجیره ارزش تمرکز دارد. این چارچوب مجموعه ای از سناریوهای تطابق و عدم تطابق را شناسایی می کند، که در آن سناریوهای دوم مشکلات حاکمیتی منحصربه فردی را نشان می دهند که توسط نظریه موجود در نظر گرفته نشده اند. برخی از سناریوهای عدم تطابق شامل شبه تطابق هایی است که شبیه جهت گیری های همگرا بین احزاب است، اما در واقع مشکلات حاکمیتی را نشان می دهد. از لحاظ نظری، چارچوب ما ادبیات حاکمیت را با ارائه یک گزارش جامع و ظریف از (1) جهت گیری هایی که طرفین بر یک رابطه وارد می کنند، و (2) اینکه چگونه تأثیرات آنها بسته به ساختار وابستگی متقابل بین طرفین متفاوت است، پیشرفت می دهد. ما همچنین ادبیات کلی در مورد جهت گیری هویت را با اتصال آن به شیوه های حکمرانی مشخص، با نشان دادن اینکه چگونه جهت گیری های هویت داخلی متعدد چالش های حاکمیت داخلی منحصربه فرد ایجاد می کنند، و با ترسیم دو راه حل ممکن برای این چالش ها، پیش می بریم. ما بر چارچوبی برای توسعه دستورالعمل های مدیریتی برای انتخاب حکومت تکیه می کنیم.
اطلاعات بیشتر از مجله بازاریابی