بازاریابانی که برای ارتباط با مخاطبان خود به تجربیات تکیه می کنند، قدرت وبینارها را درک می کنند – چه برای تولید تقاضا، چه رهبری فکری یا راه اندازی محصول. بر کسی پوشیده نیست که با پذیرش گسترده فناوری رویداد در چند سال گذشته، برخی از هنجارها و بهترین شیوه ها پایدار بوده و روندهای جدیدی ظهور کرده است. بنابراین، ممکن است از خود بپرسید:
- بهترین روز و ساعت برای برگزاری وبینار چیست؟
- میانگین میزان حضور چقدر است؟
- چگونه می توانید تجربیاتی را ارائه دهید که درگیر شوند؟
- بازاریابان دیگر چه می کنند و کجا به موفقیت می رسند؟
گزارش معیار 2022 برای وبینارها و رویدادهای مجازی پاسخ هایی دارد! Notified، یک ارائه دهنده پیشرو در فناوری رویداد، اخیراً داده های زیرمجموعه ای از وبینارها و رویدادهای مجازی مشتریان را که بین ژوئن 2021 و ژوئن 2022 انجام شده است، تجزیه و تحلیل کرده است. این گزارش بینش های مبتنی بر داده، روندهای برتر، بهترین شیوه ها و موارد اقدام را برای کمک به شما ارائه می دهد. شما یک رویداد برنده و استراتژی وبینار در سال 2023 ایجاد می کنید.