چگونه داده های شخص اول خود را به یک دارایی تجاری استراتژیک تبدیل کنیم
شرکت های خدمات مالی سنتی در یک دوراهی حساس قرار دارند. تغییر انتظارات مشتری، افزایش پیچیدگی مقررات، اختلال ناشی از بیماری همه گیر، و فشار برای ساده کردن عملیات، نیاز به ایجاد یک دیدگاه مشتری واحد را برانگیخته است که بازاریابی، تجربه مشتری و سایر تیم های متمرکز بر رشد می توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن برای تغییر نحوه درک و درک خود استفاده کنند. تعامل با مشتریان اما تغییر کند بوده است.
نویسنده: تیم تحریریه فیلیپ کاتلر