دیدگاه مشتری واحد برای خدمات مالی
انتشار: تیر 06، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404

دیدگاه مشتری واحد برای خدمات مالی

این خلاصه الکترونیکی جامع را دانلود کنید تا بدانید چرا شرکت های خدمات مالی باید یک دیدگاه مشتری واحد را در اولویت قرار دهند. همچنین یاد خواهید گرفت:

  • چرا مدرن کردن پشته فناوری خود برای فعال سازی برای دستیابی به دیدگاه مشتری واحد بسیار مهم است
  • نمونه های واقعی از نحوه استفاده سایر شرکت های خدمات مالی از CDP BlueConic برای فعال کردن این طرح های رشد
  • چگونه می توان به طور عملیاتی به ابتکارات رشد مرتبط با یک دیدگاه مشتری واحد، از جمله:
    • بازاریابی چرخه حیات مشتری بین کانالی
    • تجزیه و تحلیل و دموکراسی علم داده
    • تجربیات دیجیتالی که وفاداری را تقویت می کند
دانلود


منبع

چگونه داده های شخص اول خود را به یک دارایی تجاری استراتژیک تبدیل کنیم

شرکت های خدمات مالی سنتی در یک دوراهی حساس قرار دارند. تغییر انتظارات مشتری، افزایش پیچیدگی مقررات، اختلال ناشی از بیماری همه گیر، و فشار برای ساده کردن عملیات، نیاز به ایجاد یک دیدگاه مشتری واحد را برانگیخته است که بازاریابی، تجربه مشتری و سایر تیم های متمرکز بر رشد می توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن برای تغییر نحوه درک و درک خود استفاده کنند. تعامل با مشتریان اما تغییر کند بوده است.