تحقیقات جدید نشان میدهد که نوجوانان ارتباطات فرهنگی معتبر را به ترفندهای رسانههای اجتماعی ترجیح میدهند و میتوانند در چند ثانیه تفاوت را تشخیص دهند.
هیچ چیز مانند یک روند جدید درخشان توجه یک بازاریاب را جلب نمی کند. اما پیمایش روندها با خطرات بزرگی همراه است، به خصوص امروزه، زمانی که لحظات ویروسی سریعتر از آنچه بتوانید روی یک BIC کلیک کنید، درگیر میشوند و میسوزند. برندی که کار درست را انجام میدهد زندگی میکند تا به سمت چیز بزرگ بعدی حرکت کند، اما برندهایی که اشتباه میکنند ناگهان بهعنوان «قدیمی»، «منسوخ» یا «پسرفت» دیده میشوند.
دانلود کنید
[
منبع