سلاح مخفی شما برای بالا بردن سطح رقبا و پیشی گرفتن از آنها
تحقیقات نشان می دهد که ۸۰ درصد سازمان ها در حال حاضر انتظار دارند که اساساً بر روی تجربه مشتری (CX) رقابت کنند و آن را به میدان نبرد جدیدی برای موفقیت تبدیل کند. اما موفقیت با اقدام شروع می شود و این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه.
در این راهنما یاد خواهید گرفت:
· موانع رایج برای ایجاد تجربیات وسواس مشتری
· سه راه برای افزایش ابتکارات تجربه مشتری و غلبه بر موانع بدون قربانی کردن کیفیت یا بینش
· چگونه فرهنگ وسواس مشتری را بسازیم
دانلود کنید