راهنمای نهایی برای اینفلوئنسر مارکتینگ


نحوه انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و استفاده صحیح از آنها

اگر سرمایه گذاری نمی کنید چیزی در اینفلوئنسرهای موجود در جایگاه خود، استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما را از دست می دهید. نیاز به مدرک؟

  • تقریباً از هر 10 مصرف‌کننده 9 نفر از برندی که در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، محصولاتی را خریداری می‌کنند
  • بیش از 9 از هر 10 مصرف کننده، نظرات همتایان و بازخورد کاربران را معتبرترین اطلاعات خرید می دانند
  • 3/4 از خریداران B2B و تقریباً 9 نفر از هر 10 مدیر C-suite و سطح VP از رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند.
  • کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که برای اینفلوئنسر مارکتینگ خرج می کنند، 5.20 دلار درآمد کسب می کنند
  • اینفلوئنسر مارکتینگ 1100% بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به تبلیغات بنری ایجاد می کند
  • بیش از 7 برند از هر 10 برند قصد دارند بودجه بازاریابی تأثیرگذار خود را افزایش دهند

البته، زمانی که یک اینفلوئنسر در حال تبلیغ محصول یا خدماتی است که استفاده نمی‌کند یا به وعده‌هایش عمل نمی‌کند، به شهرت (و اعتماد) اینفلوئنسر و برند آسیب می‌رسد. و بدتر از آن: سالانه بیش از یک میلیارد دلار صرف اینفلوئنسرهایی می شود که فالوورهای جعلی دارند و از هر 10 اینفلوئنسر تقریباً چهار نفر به طور مصنوعی تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهند.

خوب این به چه معنا است؟ این بدان معناست که بازاریابی تأثیرگذار می تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما شود. و بهتر است مطمئن شوید که آن را به درستی انجام می دهید.

دانلود



منبع