طرحی برای ساختار تیم داده بهینه مشتری شما
نویسنده: تیم تحریریه فیلیپ کاتلر
برای سال های متمادی، سازمان ها تلاش کرده اند تا تجربیات بسیار شخصی و مرتبط را به امید ایجاد مشتریان شادتر و تجربیات بهتر ارائه دهند.
در حالی که از نظر تئوری منطقی است، اما از نظر عملیاتی، اجرای آن سخت بوده است - به ویژه در مقیاس. فناوری، فرآیند و استعداد همگی عوامل واقعی هستند که رویای اجرای تجربیات یک به یک را به یک چالش واقعی تبدیل کرده اند.
راهنمای سازمان آینده شامل:
راهنمای جدید ما، سازمان آینده را بررسی کنید تا کشف کنید چگونه سازمان ها با ساختار تیمی مناسب و با فناوری مناسب، مانند پلتفرم های داده های مشتری (CDP) می توانند چشم انداز یک به یک را بیشتر به واقعیت تبدیل کنند.