برای سالهای متمادی، سازمانها تلاش کردهاند تا تجربیات بسیار شخصی و مرتبط را به امید ایجاد مشتریان شادتر و تجربیات بهتر ارائه دهند.
راهنمای جدید ما، سازمان آینده را بررسی کنید تا کشف کنید چگونه سازمانها با ساختار تیمی مناسب و با فناوری مناسب، مانند پلتفرمهای دادههای مشتری (CDP) میتوانند چشم انداز یک به یک را بیشتر به واقعیت تبدیل کنند.
راهنمای سازمان آینده شامل:
- 5 دلیل برای اینکه داده های مشتری و CDP ها در حال حاضر حیاتی هستند
- 10 روش برای ساختار تیم های خود بر اساس داده های مشتری (با نمونه نمودارهای سازمانی!)
- نحوه شروع ساخت تیم خود و نکاتی برای یافتن استعدادهای برتر
- 3 مرحله برای انتخاب موارد استفاده CDP
دانلود