سازمان آینده


طرحی برای ساختار تیم داده بهینه مشتری شما

برای سال‌های متمادی، سازمان‌ها تلاش کرده‌اند تا تجربیات بسیار شخصی و مرتبط را به امید ایجاد مشتریان شادتر و تجربیات بهتر ارائه دهند.

در حالی که از نظر تئوری منطقی است، اما از نظر عملیاتی، اجرای آن سخت بوده است – به ویژه در مقیاس. فناوری، فرآیند و استعداد همگی عوامل واقعی هستند که رویای اجرای تجربیات یک به یک را به یک چالش واقعی تبدیل کرده اند.

راهنمای جدید ما، سازمان آینده را بررسی کنید تا کشف کنید چگونه سازمان‌ها با ساختار تیمی مناسب و با فناوری مناسب، مانند پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDP) می‌توانند چشم انداز یک به یک را بیشتر به واقعیت تبدیل کنند.

راهنمای سازمان آینده شامل:

  • 5 دلیل برای اینکه داده های مشتری و CDP ها در حال حاضر حیاتی هستند
  • 10 روش برای ساختار تیم های خود بر اساس داده های مشتری (با نمونه نمودارهای سازمانی!)
  • نحوه شروع ساخت تیم خود و نکاتی برای یافتن استعدادهای برتر
  • 3 مرحله برای انتخاب موارد استفاده CDP

دانلود



منبع