سر و صدای بازاریابی را با StoryBrand 2.0 توسط دونالد میلر کاهش دهید

با موثرترین چارچوب بازاریابی جهان که توسط برندهای برتر جهان و بیش از 100000 شرکت شناخته شده است، به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

گزیده ای اقتباس شده از دونالد میلر StoryBrand 2.0 را ایجاد کنید: پیام خود را شفاف کنید تا مشتریان گوش کنند.

Story بزرگترین سلاح شما در برابر سروصدای بازاریابی است زیرا اطلاعات را به گونه ای سازماندهی می کند که افراد را وادار به گوش دادن می کند. اگر می خواهید توجه را به برند خود جلب کنید، باید بدانید که داستان چگونه کار می کند و چگونه مشتریان را به یک داستان جذاب دعوت کنید.

تقریباً هر داستانی که تماشا می‌کنید، می‌خوانید یا می‌شنوید به طور خلاصه در اینجا آمده است: الف یک شخصیت هر که چیزی بخواهد با الف روبرو می شود مشکل قبل از اینکه بتوانند آن را دریافت کنند. در اوج ناامیدی، آ راهنمای در زندگی آنها قدم می گذارد و به آنها می دهد او برنامه ریزی می کند، و آنها را به عمل فرا می خواند. این عمل به آنها کمک می کند تا از آن اجتناب کنند شکست خوردن و تجربه A موفقیت.

واقعا همین است. شکلی از این ساختار را در هر فیلمی که تماشا می کنید، هر رمانی که می خوانید و هر داستانی که از این نقطه به بعد می شنوید خواهید دید.

با درک این قالب StoryBrand، شما اساساً می توانید پیش بینی کنید که تقریباً در هر داستانی که با آن روبرو می شوید چه اتفاقی می افتد. این هفت نقطه اصلی داستان قدرتمند هستند زیرا برای جلب توجه انسان کار می کنند. به همین دلیل است که این فرمول هزاران سال است که در داستان های بی شماری استفاده می شود. با این حال، این فرمول قدیمی یا خسته نیست. در واقع، این نقاط طرح مانند رشته های موسیقی هستند، به این معنی که شما می توانید از آنها برای ایجاد تنوع بی نهایت از بیان روایی استفاده کنید.

هر یک از اینها چه ارتباطی با رشد کسب و کار شما دارد؟ همه چیز همان قوانینی که توجه مخاطبان فیلم را به خود جلب کرده و حفظ می کند، می تواند توجه مشتری را نیز به خود جلب کرده و حفظ کند. و توجه بیشتر از هر چیز دیگری به آن نیاز دارید.

در StoryBrand، مربیان معتبر ما هزاران صفحه از کپی بازاریابی را که هیچ ارتباطی با داستان مشتری ندارد، بررسی کرده اند. ما به مشتریانمان همان چیزی را می گوییم که دوستان کارگردانم در زمان نوشتن فیلمنامه به من گفتند: هر چیزی که به طرح داستان کمک نمی کند باید از بین برود. فقط به این دلیل که یک لوگو جذاب به نظر می رسد یا یک تصویر در یک وب سایت چشم نواز است، به این معنی نیست که به ما کمک می کند تا داستان مشتری خود را وارد کنیم. با هر خط از کپی بازاریابی و پیام‌هایی که می‌نویسیم، یا به داستان مشتری خدمت می‌کنیم یا در سردرگمی فرو می‌رویم. ما یا موسیقی می سازیم یا سروصدا می کنیم.

نزدیک به 1 میلیون نفر از StoryBrand به شکل قدیمی خود برای کاهش سر و صدای بازاریابی و دسترسی به مشتریان خود استفاده کرده اند و اکنون در… ساخت داستان برند 2.0ظرفیت آن را افزایش داده ایم. ما کتاب جدید را با هم جفت کردیم StoryBrand.ai، ابزاری است که به شما امکان می دهد تیترها و صدای بهتری ایجاد کنید و آنها را به کمپین های پیام رسانی و بازاریابی کامل گسترش دهید که می توانید از آنها برای دعوت مشتریان به داستان استفاده کنید. StoryBrand.ai شامل همه چیزهایی است که به پیام‌رسانی و بازاریابی مربوط می‌شود، از جمله وب‌سایت‌ها، سرفصل‌ها، تولیدکنندگان سرنخ، تبلیغات دیجیتال و سنتی، و حتی مکالمات معمولی. StoryBrand.ai برای هر کسی که کتاب را خریداری کند کاملاً رایگان است.

هنگامی که ما شروع به فیلتر کردن پیام خود از طریق چارچوب StoryBrand و استفاده از آن به عنوان یک فیلتر ارتباطی می کنیم، می توانیم پیام های قدرتمندی را که ما را در زندگی مشتریان خود “مارک” می کنند، بارها و بارها تکرار کنیم.

اولین پروژه ای که باید چارچوب StoryBrand را برای آن اعمال کنید، پروژه ای است که نشان دهنده برند کلی شما است. در مرحله بعد، چارچوب را برای هر بخش در شرکت خود و متعاقباً برای هر محصول در هر بخش اعمال کنید. اگر می خواهید، می توانید از چارچوب StoryBrand برای هر بخش از پایگاه مشتری خود نیز استفاده کنید. موارد استفاده بی پایان است.

چارچوب StoryBrand ساده و قدرتمند است. چارچوب StoryBrand را به عنوان یک برنامه کاهش وزن برای پیام رسانی و بازاریابی در نظر بگیرید. وقتی پیام‌های شما ضعیف و قدرتمند باشد، مشتریان بالاخره شروع به گوش دادن خواهند کرد. وقتی مشتریان بفهمند که چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا داستانی عالی داشته باشند، کسب و کار شما رشد خواهد کرد.

خرید Building Brand Story 2.0

[

منبع