قیف بازاریابی مدرن را با بهترین استراتژی های کلاس برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان، رمزگشایی کنید.
انتشار: دی 28، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

قیف بازاریابی مدرن را با بهترین استراتژی های کلاس برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان، رمزگشایی کنید.


قیف بازاریابی خود را با این گزارش جدید بهبود بخشید

3 نکته مهم در این گزارش:

  • 51٪ از بازاریابان با بهترین قیف تبدیل در کلاس می گویند تعامل با مشتری اولویت اصلی آنها است (حتی بیش از تولید سرنخ).
  • بازاریابان با بهترین قیف تبدیل در کلاس، 4 برابر بیشتر احتمال دارد از تقسیم بندی استفاده کنند.
  • 59 درصد از افرادی که از چهار کانال یا بیشتر استفاده می کنند، گزارش کردند که از اهداف قیف خود فراتر رفته اند در مقایسه با تنها 46 درصد از کسانی که از سه کانال یا کمتر استفاده می کنند.
دانلود کنید

[
منبع