معیارهایی را که بیشترین تفاوت را ایجاد می کنند اندازه گیری کنید
انتشار: مرداد 31، 1401
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

معیارهایی را که بیشترین تفاوت را ایجاد می کنند اندازه گیری کنید

اما طبق گفته Forrester، 77 درصد از تصمیم گیرندگان B2B جهانی می گویند که استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل برای هدایت تصمیمات یکی از نقاط ضعف اصلی آنهاست.

اگر به درستی انجام شود، معیارها و تجزیه و تحلیل ها می توانند اعتماد را تقویت کنند، بودجه ایجاد کنند و تأثیر تجاری را برای تیم های بازاریابی افزایش دهند.

معیارهای بازاریابی که مهم هستند

برگه اطلاعات ما، معیارهایی که تفاوت بزرگی ایجاد می کند، بخوانید و نکات مفیدی را برای اندازه گیری – و اثبات – ارزش محتوا و کمپین های بازاریابی خود بیاموزید.

الان بخوان


منبع