مهارتهایی که بازاریابان در سال 2025 و بعد از آن نیاز دارند
انتشار: بهمن 12، 1403
بروزرسانی: 24 تیر 1404

مهارتهایی که بازاریابان در سال 2025 و بعد از آن نیاز دارند


گزارش مهارت های بازاریابی AMA 2025 مهارت های لازم برای شکوفایی به عنوان بازار امروز و آینده را تعیین می کند. براساس بررسی بیش از 1200 مقاله و بیش از 450 شغل و مصاحبه با کارشناسان صنعت ، این گزارش حقایق جدیدی را که زمینه بازاریابی را تشکیل می دهد - از جمله تحول هوش مصنوعی ، تبدیل انتظارات مصرف کننده و تغییرات بی سابقه به بازاریابی ، ارائه می دهد. کانال ها - علاوه بر این به مهارت های بازاریابان برای ماندن در پیش زمینه نیاز دارد.

عالی

  • در این دوره اتوماسیون ، بازاریابان که می خواهند رقابت را حفظ کنند ، نباید از اهمیت مهارتهای "انسانی" غایب باشند - به ویژه ارتباطات ، نوآوری و توانایی انطباق.
  • وقتی صحبت از مهارت های شغلی می شود ، بزرگترین شکاف کارایی فعلی در بازاریابی دیجیتال ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها وجود دارد ، اثبات بازده سرمایه گذاری ، حریم خصوصی داده ها و انطباق. این مناطقی است که کل بازاریابان از آن برای پاسخگویی به خواسته های نقش خود امروز لذت نمی برند.
  • بازاریابان سطح بالایی از عدم اطمینان در مورد چگونگی فناوری و کانال های مربوط به تغییرات در سالهای آینده هستند. این نوسانات در هوش مصنوعی ، حریم خصوصی داده ها ، تحقیقات و رسانه های اجتماعی آشکارترین است.
  • ژنرال هوش مصنوعی بالاترین مهارت آینده است و 43 ٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند در پنج سال اهمیت بیشتری پیدا کنند.
  • حریم خصوصی داده ها به سرعت در حال افزایش به عنوان ماهر برای بازاریابی است که توسط موجی از مقررات جامع مبتنی بر دولت و افزایش فشار مصرف کننده هدایت می شود.

سطح مهارت های خود را با AMA بالا ببرید

AMA آموزش و گواهینامه هایی را در مهارتهای مهم که بازاریابان برای پیشرفت و آینده حرفه خود نیاز دارند ، ارائه می دهد.

نوآوری و توانایی سازگاری

کانال های بازاریابی را تغییر دهید

یادگیری بیشتر

دوره های ما طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد ، و می توانید انواع قالب های شخصی و اینترنتی متناسب با برنامه شما را انتخاب کنید.


[
منبع