گزارش مهارت های بازاریابی AMA 2025 مهارت های لازم برای شکوفایی به عنوان بازار امروز و آینده را تعیین می کند. براساس بررسی بیش از 1200 مقاله و بیش از 450 شغل و مصاحبه با کارشناسان صنعت ، این گزارش حقایق جدیدی را که زمینه بازاریابی را تشکیل می دهد - از جمله تحول هوش مصنوعی ، تبدیل انتظارات مصرف کننده و تغییرات بی سابقه به بازاریابی ، ارائه می دهد. کانال ها - علاوه بر این به مهارت های بازاریابان برای ماندن در پیش زمینه نیاز دارد.
عالی
- در این دوره اتوماسیون ، بازاریابان که می خواهند رقابت را حفظ کنند ، نباید از اهمیت مهارتهای "انسانی" غایب باشند - به ویژه ارتباطات ، نوآوری و توانایی انطباق.
- وقتی صحبت از مهارت های شغلی می شود ، بزرگترین شکاف کارایی فعلی در بازاریابی دیجیتال ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها وجود دارد ، اثبات بازده سرمایه گذاری ، حریم خصوصی داده ها و انطباق. این مناطقی است که کل بازاریابان از آن برای پاسخگویی به خواسته های نقش خود امروز لذت نمی برند.
- بازاریابان سطح بالایی از عدم اطمینان در مورد چگونگی فناوری و کانال های مربوط به تغییرات در سالهای آینده هستند. این نوسانات در هوش مصنوعی ، حریم خصوصی داده ها ، تحقیقات و رسانه های اجتماعی آشکارترین است.
- ژنرال هوش مصنوعی بالاترین مهارت آینده است و 43 ٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند در پنج سال اهمیت بیشتری پیدا کنند.
- حریم خصوصی داده ها به سرعت در حال افزایش به عنوان ماهر برای بازاریابی است که توسط موجی از مقررات جامع مبتنی بر دولت و افزایش فشار مصرف کننده هدایت می شود.
با عضویت در AMA به گزارش کامل دسترسی پیدا کنید
سطح مهارت های خود را با AMA بالا ببرید
AMA آموزش و گواهینامه هایی را در مهارتهای مهم که بازاریابان برای پیشرفت و آینده حرفه خود نیاز دارند ، ارائه می دهد.
نوآوری و توانایی سازگاری
کانال های بازاریابی را تغییر دهید
حرفه ای

یادگیری بیشتر
دوره های ما طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد ، و می توانید انواع قالب های شخصی و اینترنتی متناسب با برنامه شما را انتخاب کنید.