نحوه نظارت بر عملکرد برند در دوران رکود
انتشار: فروردین 04، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404

نحوه نظارت بر عملکرد برند در دوران رکود

بیاموزید که چگونه معیارهایی را که بر رشد شرکت در زمان عدم اطمینان اقتصادی تأثیر می گذارد، ردیابی کنید

3. مطالعاتی را راه اندازی کنید که بینش های مداوم و هم زمان را در مورد سلامت برند و روندهای بازار ارائه می کند

دانلود


منبع اقتصاد در حال فروپاشی است و عادات خرج کردن مشتریان به سرعت در حال تغییر است. اکنون مهم تر از همیشه نظارت بر معیارهای کلیدی برند برای حفظ وفاداری مشتری و حفظ رشد است. این وبینار درخواستی را تماشا کنید و بدانید که چگونه:

2. شناسایی مناطق مشکل بالقوه از تغییرات جمعیتی

1. عملکرد برند خود را دنبال کنید و تغییرات را در طول زمان نظارت کنید