
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
نقش ناهمگونی مصرف کننده در مصرف الکل در دوران رکود
متن کامل مقاله را در اینجا مطالعه کنید:
آ: حتی در ایالات متحده، قوانین مرتبط با الکل و شرایط فرهنگی لزوماً در سراسر شهرستان ها یکسان نیستند. به عنوان مثال، برخی از شهرستان ها مرطوب و برخی دیگر خشک هستند. همچنین، سطح متوسط \u200b\u200bمصرف الکل بسته به ترکیب مذهبی یا قومی در بازارهای محلی به طور قابل توجهی متفاوت است. با این وجود، ما دریافتیم که دفعات مصرف الکل در طول رکود اقتصادی کاهش می یابد و شدت آن افزایش می یابد. بنابراین، یافته های ما احتمالاً برای سایر کشورها قابل اجرا است. در عین حال، این یک فرضیه بر اساس آنچه ما یافته ایم است، بنابراین ما معتقدیم که کاوش در کشورهای دیگر یک موضوع تحقیقاتی جالب خواهد بود.
نویسندگان حمایت می کنند که مصرف کنندگان کم درآمد و افراد بالای 61 سال با درگیر شدن در مشروبات الکلی شدید در برابر رکود آسیب پذیرتر هستند.
منابع:
https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2021/07/america-drinking-alone-problem/619017/
پاسخ: داده های خام نه تنها شامل کل اونس مصرفی روزانه در سطح فردی می شود، بلکه اطلاعات دقیق در مورد ظروف آبجو مانند انواع (مثلاً قوطی آلومینیومی، بطری شیشه ای و غیره) و حجم (به عنوان مثال، 8 اونس، 12 اونس، 16) را شامل می شود. اونس و غیره). با این حال، ما از اطلاعات مربوط به کانتینرها استفاده نکردیم، بلکه روی مجموع اونس روزانه گزارش شده تمرکز کردیم. برای تجزیه و تحلیل، ما اونس مصرفی را بر اساس اندازه سرو استاندارد 12 اونس، مطابق با مطالعات قبلی در ادبیات مرتبط با الکل، به اندازه های سرو تبدیل کردیم. واضح است که کار بیشتر در این زمینه باید ABV را در نظر بگیرد، به خصوص اگر تنوع قابل توجهی برای مارک های مصرف شده در داده ها وجود داشته باشد.
مقابله با رفتار ناسالم مصرف کننده مانند مصرف الکل و ترویج انتخاب مثبت و رفاه مصرف کننده به طور فزاینده ای توجه مقامات بهداشت عمومی و همچنین متخصصان بازاریابی را به خود جلب کرده است. بر این اساس، چند سوال مهم باقی مانده است که باید بررسی شوند: (1) آیا رکود اقتصادی عادات مصرف الکل را تغییر می دهد، و (2) آیا مصرف در بین گروه های مختلف مصرف کننده متفاوت است؟
س: تحقیقات شما بر ایالات متحده متمرکز است. به نظر شما نقش فرهنگ در این زمینه پژوهشی چیست؟ آیا به گسترش دامنه تحقیقات خود به کشورهایی با پیشینه فرهنگی متفاوت از ایالات متحده فکر کرده اید؟
برای به دست آوردن دیدگاهی جامع در مورد مصرف الکل در دوران رکود اقتصادی، بینش های جالبی را که نویسندگان اخیراً با ما به اشتراک گذاشته اند، بررسی کنید.
پرسش و پاسخ با نویسندگان Hailey Hayeon Joo، Minki Kim، Jungmin Lee و Pradeep Chintagunta
این مطالعه پیامدهای قابل توجهی را برای دست اندرکاران و سیاست گذارانی که به دنبال راه های مؤثری برای ارتقای رفاه مصرف کننده و رام کردن مصرف محصولات معیوب در دوران رکود هستند، ارائه می دهد. نویسندگان نشان می دهند که مداخله سیاست مالیاتی در قالب یک افزایش جزئی مالیات بر الکل، از 0.40 دلار به 0.60 دلار در هر 12 اونس، برای محافظت از گروه های آسیب پذیر مانند مصرف کنندگان کم درآمد و افراد مسن از نوشیدن شدید الکل مؤثر است. با توجه به اینکه مشروبات الکلی فشرده تر در مناطقی با نرخ بیکاری بالاتر مشاهده می شود، استراتژی های قیمت گذاری منطقه می تواند یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار سیاست عمومی برای اجرا باشد. نویسندگان پیشنهاد می کنند که برنامه ریزان خط مشی پیام های مناسبی را طراحی کنند تا مصرف کنندگان آسیب پذیر را نسبت به پیامدهای مضر نوشیدن زیاد حساس کنند، و مدیران برند تشویق می شوند تا از کمپین های بازاریابی مطلوب اجتماعی برای جلوگیری از مرتبط شدن تصویر برند با نوشیدن شدید استفاده کنند.
س: الکل بر حسب حجم (ABV) برای انواع مختلف آبجو می تواند بسیار متفاوت باشد. آیا این محدوده در نظر گرفته شد یا بیشتر آبجوی گزارش شده حاوی سطوح مشابهی از ABV بود؟
س: سال های مورد استفاده در داده ها 2003-2007 بود. آیا فکر می کنید بعد از سال 2007 اتفاقی افتاده است که ممکن است رفتار مصرف کنندگان را در مورد دفعات یا شدت نوشیدن تغییر دهد؟
مجله تحقیقات بازاریابی Scholarly Insights با مشارکت AMA Doctoral Students SIG - شبکه ای مشترک برای دانشجویان دکتری بازاریابی در سراسر جهان تولید می شود.
سرکان ساکا کاندیدای دکترای بازاریابی در دانشگاه ایلینوی شیکاگو است.