پایان تست A/B
انتشار: شهریور 24، 1401
بروزرسانی: 03 تیر 1404

پایان تست A/B

تست A/B مرده است - علت را در این مقاله سفید بیابید!

بازاریابان تشخیص می دهند که شخصی سازی باعث عملکرد و ارتقاء کمپین می شود، اما رایج ترین روشی که بازاریابان برای دستیابی به این امر از طریق تست A/B می باشد. تست A/B به شما امکان می دهد بهترین رویکرد بازار را برای بخش های مشتریان پیدا کنید، اما بخش بندی همه چیز مربوط به گروه ها است - نه مشتریان فردی.
مقیاس بندی نمی شود - هر چه ابعاد و انتخاب های بیشتری بخواهید انجام دهید، آزمایش بیشتر طول می کشد. هوش مصنوعی خودآموز نحوه شخصی سازی بازاریابان و منسوخ شدن تست A/B را تغییر خواهد داد.

دانلود


منبع