پاسخ: ممکن است بستگی به این داشته باشد که آیا انجام این کار برای یک هویت سیاسی سودی به همراه خواهد داشت یا خیر. در حوزه محصولات مراقبت های بهداشتی کاهش وزن، سود آن به نظر من روشن نیست. گفتنی است، ما این جنبه را در مقاله خود بررسی نکردیم زیرا تمرکز ما بر آن نیست.
س: آیا نتایج و اثر Oz برای محصولات غیر OTC صادق است؟
پاسخ: تحقیقات ما مربوط به محصولات بهداشتی OTC است و هیچ ارتباطی با خرید و مصرف داروهای تجویزی ندارد. برای سایر دسته بندی های محصول خاص، داده های جدید و مطالعات تجربی نیاز به انجام یک ادعای دقیق دارند.
پاسخ: این ممکن است. از یک طرف، ما مخارج تبلیغاتی شرکت ها را به عنوان یک متغیر کنترلی در تحلیل خود لحاظ کردیم. بنابراین، این عامل به خوبی در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، داده های ما به ما اجازه نمی دهد تا دلایل دقیقی را که ممکن است تأثیر بزرگ نمایی مقاله های خبری را ایجاد کرده باشد، آزمایش کنیم. این می تواند صرفاً برای جذب بیننده باشد، و دلایل دیگری مانند «پرداخت برای بازی» پیشنهادی شما وجود دارد.
مجله تحقیقات بازاریابی Scholarly Insights با مشارکت AMA Doctoral Students SIG - شبکه ای مشترک برای دانشجویان دکتری بازاریابی در سراسر جهان تولید می شود.
س: آیا این محصولات دارای برنامه های بازاریابی وابسته هستند که به موجب آن افراد یا شرکت ها می توانند برای فروش ارجاع شده غرامت دریافت کنند؟ اگر چنین است، آیا می توانید برخی از سایت های خبری آنلاین، به ویژه سایت های نشریات کوچک تر را ببینید که مقالاتی را اجرا می کنند که تعصب را اصلاح نمی کنند زیرا به جای آن به دنبال کسب درآمدهای وابسته هستند؟
س: آیا هویت سیاسی (مثلاً لیبرال در مقابل محافظه کار) در ایجاد انگیزه در خبرگزاری ها برای انتشار اطلاعات گمراه کننده بهداشتی نقش دارد؟
پاسخ: تنظیم مؤثر این محصولات فرابورس - و مهمتر از آن، تأییدیه ها - می تواند برخی از نسخه های کوتاه مدت باشد. از سوی دیگر، آموزش بیشتر مصرف کننده و هشدار در مورد اطلاعات نادرست احتمالی ممکن است مفید باشد، بنابراین آنها می توانند ابتکار عمل را برای تفکر انتقادی تر، تعیین انتظارات معقول تر و تصمیم گیری دقیق تر به دست بگیرند.
س: اخبار جعلی اغلب در محیط رسانه های اجتماعی شناسایی می شوند، اما تشخیص اخبار هیپ دشوارتر است. مکانیسم ها و مداخلات موثر برای شناسایی اخبار تبلیغاتی در زمینه مراقبت های بهداشتی چیست؟
محتوای ارسال شده توسط رسانه های خبری معتبر از زبان مثبت تری استفاده می کند و به جای اصلاح آن، هیاهو را تقویت می کند.
مقاله کامل را بخوانید:
پاسخ: در رابطه با پاسخ ما به سوال اول، ما مخارج شرکت ها را برای تبلیغات مشاهده می کنیم (که ممکن است شامل غرامت برای فروش ارجاع شده باشد)، اما ما اطلاعاتی در مورد نحوه دقیق تخصیص چنین هزینه های تبلیغاتی توسط یک شرکت نمی بینیم. آنچه شما پیشنهاد می کنید به عنوان دلیل دیگری برای تأثیر بزرگ نمایی مقالات خبری کاملاً ممکن است، اما متأسفانه، ما نمی توانیم آن را از روی داده های خود تأیید کنیم.
بن بی بک دانشجوی دکترای بازاریابی، دانشگاه پن استیت، ایالات متحده آمریکا است.