Ajay K. Kohli پروفسور Regents، Gary T. and Elizabeth R. Jones رئیس و استاد بازاریابی، موسسه فناوری جورجیا، ایالات متحده آمریکا است.

بروزرسانی: 23 خرداد 1404
چگونه رفتار فروشنده فراتر از فروشنده-مشتری دیاد باعث فروش بالاتر و رضایت مشتری می شود
مفهوم فروش ثانویه از تجزیه و تحلیل تیم تحقیقاتی ما از ضبط های ویدیویی پرواز بر روی دیوار مبادلات فروشنده-مشتری در دنیای واقعی پدیدار می شود. در چهار مطالعه اضافی، ما نقش مهم فروش ثانویه را در انواع زمینه های فروش B2C، مانند مراکز خدمات خودرو و فروشگاه های پوشاک، لوازم الکترونیکی و مبلمان نشان می دهیم. مطالعه ما نشان می دهد که فروش ثانویه رد مشتری (واکنش به) توصیه های فروشنده را کاهش می دهد. این به نوبه خود به فروشنده کمک می کند تا فروش و رضایت مشتری بالاتری نسبت به آنچه که تنها با تمرکز بر مشتری کانونی به دست می آید، ایجاد کند. نتایج ما نشان می دهد که فروش ثانویه 22.9٪ از واریانس در واکنش مشتری را به خود اختصاص می دهد، که بیشتر از واریانس ترکیبی در واکنش مشتری است که با رفتارهای فروش شناخته شده مانند شناسایی نیازهای مشتری، انطباق با وضعیت فروش مشتری، یا درگیر شدن در برداشت توضیح داده می شود. مدیریت.