همه مجلات بازاریابی نمایه شده در گزارش استناد مجلات، به ویژه آنهایی که رویکردی جدی به رشته بازاریابی دارند، شاهد افزایش سالمی بودند. در حالی که فاکتورهای تاثیر شناسایی شده در گزارش استناد مجله تنها معیاری نیستند که باید هنگام ارزیابی کیفیت و ارزش یک مجله مورد استفاده قرار گیرند، آنها نشان دهنده یکی دیگر از شاخص های قوی هستند که مجلات AMA و همه مجلات بازاریابی، همچنان به ارائه دقیق و دقیق ادامه می دهند. بورس تحصیلی مربوطه
جدیدترین رتبه بندی از Clarivate Analytics Journal Citation Reports، که سالانه فاکتورهای تأثیر را رتبه بندی می کند، نشان می دهد که هر پنج مجله AMA همچنان تأثیر قابل توجهی بر حوزه بازاریابی به عنوان یک فعالیت دانشگاهی دارند. قابل توجه خاص هستند مجله بازاریابی و مجله بازاریابی تعاملی، که به ترتیب در رتبه های 2 و 10 برای همه مجلات تجاری قرار دارند. نتایج منتشر شده در اواخر ژوئن 2022 بر اساس داده های سال 2021 همچنان مجلات را در بین مجلات تجاری پیشرو در سراسر جهان قرار می دهد.
نویسنده: تیم تحریریه فیلیپ کاتلر