آغازگر بازاریابی رویداد دیجیتال: خودتان را برای سال 2023 آماده کنید

در اینجا چند موردی که می توانید با استفاده از فناوری استفاده کنید:
• وبینارها
• رویدادهای مجازی
• ویدیوی درخواستی
این تاکتیک‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبانی درگیر بسازید که آماده شرکت در رویداد بعدی شما هستند.
و رویداد پس از آن

غذای آماده و یادگیری بیشتر

گسترش تعامل، قبل، در طول و بعد از رویدادهای خود. تصور مجدد رویدادهای خود به عنوان غیر
سیلو، تجربه مستقل. تاکتیکی در مورد رویدادهای خود به عنوان چیزی بیش از یک و
انجام شده و بیشتر بخشی از یک برنامه است. تفکر کل نگر، آنچه در واقع متعلق به شماست
“سفر مشتری؟” می تواند تغییر کند زیرا اکنون نقاط تماس شما می توانند به صورت تصاعدی ضرب شوند.

این به نفع بازاریابان است. این قطعات دیجیتالی نیز راهی برای بهتر شدن هستند
پروفایل شرکت کنندگان و اندازه گیری ROI، بهبود تحویل محتوای دیجیتال، عمیق تر
تعامل و در پایان، نتایج بهبود یافته است.

بازاریابی رویداد دیجیتال: یادگیری دروس مجازی برای رویدادهای حضوری 2023

رویدادها همیشه فرصت‌های بازاریابی با تأثیرگذاری بالا بوده‌اند، اما رویدادهای حضوری از نظر تاریخی فقط چند بار در سال اتفاق می‌افتند، عمر کوتاهی داشتند، و اندازه‌گیری موفقیت به‌شدت دشوار بود. با بازگشت رویدادهای حضوری، آنها متفاوت به نظر می رسند – و “دیجیتال” تر از همیشه. این مقاله شامل نکات بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند به شیوه ای جدید به بازاریابی رویدادهای زنده نگاه کنید.

*منبع: فورستر در Q3 2021 B2B Enterprise Marketing Events Trends Survey



منبع

شرکت کنندگان از رویدادهای سال 2022 انتظار بیشتری دارند (2023 تفاوتی نخواهد داشت، به ما اعتماد کنید). این دوران است
رویدادهای نسل بعدی این به معنای نیاز به اجزای دیجیتال در محل است… و ما نداریم
به معنای رویدادهای ترکیبی جلسات صرفا حضوری، نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها و غیره می تواند باشد
اساساً با ابزارهای مناسب در محل تغییر یافته است.

خوراکی های کلیدی

  • همه ما در زندگی روزمره دیجیتالی‌تر شده‌ایم و رویدادهای حضوری اینطور نیست
    ناهمسان. اکنون بازاریابان باید خود را برای به حداکثر رساندن این رویدادها با تمام ارزش خود وفق دهند.
  • بسیاری از اصولی که باعث شکوفایی رویدادهای مجازی شدند، می‌توانند و باید روی آن‌ها اعمال شوند
    کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری و سایر جلسات. دیجیتال مارکتینگ منفجر شده است.
  • این وبینار درخواستی را با بلندگوهای Forrester و Cvent دانلود کنید:
    «رویدادها: مرز بعدی دیجیتال مارکتینگ»، برای نکاتی که می‌توانید همین الان عمل کنید
    برای موفقیت در سال 2023

اگر بازاریابان بتوانند رویدادهای حضوری را با عناصر دیجیتال القا کنند، می توانند موارد بیشتری را ایجاد کنند
تجربه همهجانبه شرکت کنندگان الزامات شامل سیستم عامل های آنلاین (هم وب و هم
موبایل)، محتوای درخواستی، و ارتباط بین مخاطبان دیجیتال و حضوری.

مایلیم بیشتر در مورد این موضوع با شما به اشتراک بگذاریم. بحث میزگرد درخواستی ما را بررسی کنید
“رویدادها: مرز بعدی دیجیتال مارکتینگ”، و دیدگاه‌های مدیر ارشد اجرایی Cvent را خواهید شنید،
پاتریک اسمیت، و مهمان ویژه ما از Forrester، تحلیلگر اصلی، کنراد میلز.

بنابراین، فناوری رویداد چگونه به برآورده کردن انتظارات در حال تغییر مخاطبان شما کمک می کند؟ می تواند
به طور بالقوه قبل، حین، بعد و در بین رویدادها اتفاق می افتد.
نامزدی شرکت کنندگان:
• قبل از رویداد: به جای اینکه *درست* قبل از یک رویداد اتفاق بیفتد، اکنون می تواند قبل از رویداد اتفاق بیفتد.
فناوری می‌تواند به شما کمک کند فراتر از ایمیل‌های «پیش از رفتن بدانید» و سایر موارد پیش از رویداد فارغ‌التحصیل شوید
با اجرای جریانی زنده ارتباط برقرار کنید. برداشتن یک صفحه از کتاب مجازی، یک 15-
ارائه دقیقه ای در مورد همه چیزهایی که باید قبل از رسیدن به رویداد خود بدانید.
از ارتباط با سایر شرکت کنندگان گرفته تا تعامل با محتوا و حامیان مالی. سپس،
به تجربه ای که هنگام ورود شرکت کنندگان در محل ایجاد کرده اید، بپردازید.
• در طول رویداد: فرصت های جمع آوری داده ها فراوان است. هر تعاملی می تواند باشد
دیجیتالی شده، چه در یک برنامه رویداد تلفن همراه، چه در یک وب سایت یا در “واقعی”.
دنیا.” و اکنون، شرکت کنندگان در رویداد بیش از هر زمان دیگری از فناوری جدید استقبال می کنند
قبل از. کدهای QR، ارتباطات میدان نزدیک (NFC)، و باز کردن راه‌های جدید برای عبور
شکاف دیجیتال بین تجربیات حضوری و تجربیات دیجیتال.
• بعد از رویداد: این تجربه قبلاً بسیار ساده بود. شاید پیوندی به بازخورد
نظرسنجی، و ما تمام کردیم! تیم های برنامه ریزی اکنون به رویداد بعدی و
تیم بازاریابی منتظر نتایج نظرسنجی است. اکنون، ما بیشتر در مورد آن فکر می کنیم
داده ها، مراحل بعدی اقدام و شرکت کنندگان به محتوای شما فکر می کنند. که در
در واقع، آنها می‌خواهند به ارائه‌های مورد علاقه خود به دسترسی کامل جلسه دسترسی داشته باشند
جلساتی را که آنها به دلیل شرکت در جلسه دیگری در همان زمان از دست دادند
زمان. بنابراین، به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوای خود را بر اساس تقاضا در دسترس قرار دهید. این می رود
برای در وب و در برنامه.

رویدادها آفلاین نیستند، آنلاین هستند. آنها کیفی نیستند، کمی هستند. آنها هستند
اساسا تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر. بنابراین، بازگشت به قالب 2019 به عنوان بازاریاب تمام شده است
از سوال

نامزدی در تمام طول سال
“تا زمانی که تمام شود تمام نمی شود.” نه فقط عنوان آهنگ یک واقعیت زندگی در حال حاضر برای بازاریابان رویدادهای نسل بعدی.
با فناوری، صرفاً به این دلیل که رویداد “تمام” شده است، به این معنی نیست که واقعاً تمام شده است. نامزدی
با استراتژی های درست بین رویدادها ادامه می یابد و گسترش می یابد.

امروزه، این کانال دیجیتالی شده به بازاریابان و سازمان‌هایشان راه‌های جدیدی برای گسترش می‌دهد
تعامل مخاطب قبل، حین و بعد از یک رویداد – و همچنین بین رویدادها. چرا هست
این خبر خوب ممکن است بپرسید؟ به سادگی، تجربیات دیجیتالی بیشتر به معنای قابل اندازه گیری بیشتر است
بازاریابان دیجیتال به طور فزاینده‌ای بینش‌های حضوری مخاطبان را به دست می‌آورند
دید واضح تر و کاربردی تر از علایق شرکت کنندگان.

چگونه به اینجا رسیدیم و کجا می رویم؟

این فقط نوک کوه یخ را نشان می دهد. دیجیتال سفر خریدار را متحول کرده است
اختلاط عناصر مجازی در تجارب حضوری شما می تواند تأثیرات مثبت بی شماری بر روی آن داشته باشد
تلاش های بازاریابی شما

در چند سال گذشته، یک تغییر عمیق در دنیای حوادث رخ داد – آنها مجبور شدند
دیجیتال برو همه ما دلیل رونق فناوری مجازی را می دانیم، اما آن “جهش عظیم” دیجیتال
به نوعی تأثیر موجی داشته است و به طور کلی تأثیر عمیقی بر جلسات حضوری داشته است. یعنی
درست است، رویدادهای زنده نیز دیجیتال هستند.

بازاریابان می‌دانند که رویدادها یک تاکتیک تولید تقاضای عالی هستند، برای بسیاری، این بهترین تاکتیک آنهاست
مهم. رویدادهای حضوری به سرعت در حال بازگشت هستند و سر و صدا در سطح جهانی در حال افزایش است. این
از قدرت محض وقایع زنده و رو در رو صحبت می کند.
دگرگونی دیجیتالی رویدادها تأثیر عمیقی داشته و مزایای گسترده‌ای برای آن به همراه داشته است
بازاریابان در سال 2022
طبق تحقیقات Forrester*:
• 76% از پاسخ دهندگان افزایش دسترسی و حضور را گزارش کردند
• 59٪ به توانایی تغییر منظور/پشتیبانی از رویدادها در مکان های مختلف توجه می کنند
• 57% توانایی بهتری برای جمع آوری داده ها در مورد علایق و محتوای شرکت کنندگان ذکر می کنند
مصرف
• 57٪ به توانایی افزایش مدت زمان رویداد بیش از تاریخ های اصلی اشاره می کنند
این در حال حاضر راه خود را به رویدادهای حضوری پیدا می کند. ترکیب بیشتر تعاملات دیجیتالی کلیدی است
برای گرفتن داده ها و تعاملات مورد نیازتان سریعتر و موثرتر از همیشه.
چه یک جلسه بعد از ظهر باشد، چه یک کنفرانس چهار روزه، می توانید یک جلسه خیره کننده جمع آوری کنید
حجم اطلاعات در مدت زمان کوتاه همه اینها به معنای کوچک شدن چرخه های فروش و
برنده شدن در تجارت بسیار سریعتر

فناوری که تعامل را به سطح بعدی می برد