آموزش اقتصاد Economy Learning علمی که برای یک زندگی آرمانی، باید فراگیرید علم پول | artofmarketing

سایت آموزش بورس «چارت ایران» دوره‌های آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته رابه صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این مجموعه مطالب آموزشی در زمینه بازار سرمایه گذاری و اقتصاد را در وب سایت و کانال تلگرام خود ارائه می‎دهد. دوره « مبانی اقتصاد و مفاهیم کلیدی اقتصاد» یک محتوای ویدئویی دارد که در آن موضوعات کلیدی اقتصاد خرد و کلان آموزش داده می‏شود. در این مبحث کلیه موضوعات مربوط به تولید و مبانی اقتصاد تدریس می‎شوند. مثلاً اقتصاد کلان به ما می‌گوید برای تولید ناخالص داخلی آلمان در سال ۲۰۲۵ ممکن است چه اتفاقی بیفتد.

۷۵ میلیون تومان هزینه و ۲۰ سال فروش برق/ طرح دولت برای کمک به فقرا!

در اقتصاد کلان، پدیده‌های کلی اقتصاد در سطح کشور مانند نرخ رشد اقتصادی، تولید ناخالص داخلی، تورم، قیمت‌ها، درآمد ملی و نرخ بیکاری موردمطالعه قرار می‌گیرند. رشته اقتصاد رفتاری تلفیقی از علوم روان شناختی و علوم اقتصاد است؛ که بر اساس علم روانشناسی و عوامل اجتماعی، فاکتور های اقتصادی بازار را تحلیل می کند. اقتصاد رفتاری علمی است که به بررسی تصمیمات اقتصادی افراد می پردازد، به این صورت که انسان ها طبق فرضیات پیش بینی شده در علم اقتصاد تصمیم نمی گیرند و چون تصمیم گیری آن ها تحت تاثیر شرایط زیادی است، گاها دچار اشتباه می شوند. اصول اقتصاد رفتاری در پی بررسی و از بین بردن نقص ها و اشتباهات تصمیمات انسانی است. اقتصادانان زیادی از آن انتقاد کرده اند، اما در سال های اخیر با توجه به تلاش های زیادی که در علم اقتصاد رفتاری و روانشناسی صورت گرفته است، امروزه علم اقتصاد رشد و توسعه بسیاری پیدا کرده است. دوره «اقتصاد کلان» که مرکز مالی فراهم کرده یک دوره غیر حضوری ۳۶ ساعته است که با همکاری «موسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان» طراحی شده و به آموزش نحوه تحلیل بازارهای مالی می‌پردازد.

انواع علم اقتصاد

برخی از معامله‌گران بر این باورند که با استفاده از این ابزار می‎توان روند مجله خبری هنر مارکتینگ را تشخیص داد. می‎توان با نگاه درست و اصولی به شاخص‌های اقتصادی و نوسانات بازار و همچنین ترکیب تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال درک بهتری از بازار پیدا کرد. کسانی که دانش آن‌ها درباره اقتصاد در سطح ابتدایی و گفتگوهای روزانه در مکان‌های عمومی است و علاقه‌مندند اقتصاد را به زبان ساده اما اصولی و علمی بیاموزند و علت بسیاری از اتفاقات اقتصادی در دور و اطراف خود را متوجه شوند. کلینیک اقتصاد از سوی دکترعلی سعدوندیبا هدف یاری رسانی به شرکت ها و کسب و کارها برای مقابله با بی ثباتی ها در عرصه اقتصاد کلان تشکیل شده است. از مبانی اقتصاد تولید این است که از ابزارهای خاص عوامل تولید برای تولید کالاهایی استفاده شود تا اهداف معینی حاصل شود. این شاخه از علم اقتصاد، با استفاده از تکنیک های بهینه سازی به سه مفهوم کلیدی اقتصاد یعنی نوع محصول، کیفیت محصول و میزان محصول، پاسخ می دهد.

  • برخی کالاها با استفاده از سرمایه بیشتر و نیروی کار کمتر تولید می شوند و برخی بالعکس.
  • مجموعه «آموزش بورس» در سال ۲۰۱۶ با هدف توسعه دانش سرمایه گذاری در بین ایرانیان فعالیت خود را آغاز کرد.
  • مکتب خونه با همکاری اساتید برتر دانشگاه‌های تراز اول کشور توانسته محصولات ارزنده‌ای را طراحی کند.
  • از مبانی اقتصاد تولید این است که از ابزارهای خاص عوامل تولید برای تولید کالاهایی استفاده شود تا اهداف معینی حاصل شود.
  • در مبانی اقتصاد، مهم ترین عامل تعیین کننده در ارتباط با نوع محصولی که تولید می شود، عوامل موجود و نوع رابطه بین محصولات است.

اقتصاد رفتاری به انتخاب های مردم در دنیای واقعی اشاره می کند، و در پی شناسایی نقاط ضعف و مثبت این انتخاب ها است. به کارگیری این علم در کسب و کارها می تواند تاثیر زیادی در بحث فروش و رشد و سود آوری آن باشد. در ادامه تاثیر علم اقتصاد و بازاریابی محتوا در فروش اشاره خواهیم کرد. اقتصاد رفتاری یا Behavioral Economy گرایشی از علم اقتصاد است که به شناخت احساسات و رفتار افراد سطوح مختلف جامعه می‌پردازد.

http://beautyreview.ir

معتقدند اگر دانش به روز و واقعی به مردم عزیز ایران عرضه شود آنگاه مردم توانمند می‌شوند و می‌توانند خود را از مشکلات اقتصادی نجات دهند و در مسیر رشد اقتصادی قرار گیرند. میزان تولید در مبانی اقتصاد ، به دلیل محدود بودن عوامل تولید، میران تولید هر محصول باید مدنظر قرار گیرد. زیرا در شرایط محدود، تولید یک واحد بیشتر از یک کالا منجر به کاهش تولید تعدادی محصول دیگر می شود. در مبانی اقتصاد، مهم ترین عامل تعیین کننده در ارتباط با نوع محصولی که تولید می شود، عوامل موجود و نوع رابطه بین محصولات است.

سبد سهام یا پرتفوی چیست + فیلم آموزش کامل – رابطه آن با بورس و مفهوم سبد سهام