آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز

علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است. در بخش آموزش تعمیر بردهای پزشکی در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. شما میتوانید با گذراندن دوره های تخصصی و کاربردی مهندسی پزشکی مهارت خود را در بازار کار بیشتر کنید. آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم میباشد.

در این آموزشها بعلت تنوع این دستگاهها دوره بصورت تئوری میباشد که در کامتک برگزار نمیشود. لازم است که کارآموز بعد از گذراندن عیب یابی بردهای پزشکی در مرکز واردات این تجهیزات فعالیت خود را شروع کند تا با بخش های مکانیکی دستگاه بیشتر آشنا شوند. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل آموزش تعمیر سی تی اسکن، آموزش تعمیر یونیت پزشکی، اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی، اندوسکوپی،‌اتوکلاو و الکتروشوک میباشد. در اصل برای یادگیری تعمیر تجهیزات پزشکی لازم است که شما تعمیر مکانیک و تعمیر برد تجهیزات پزشکی را بدانید. کارشناس مجرب کامتک بهترین سرفصلها را برای یادگیری بهتر شما در بازار کار مهیا کرده است که در زیر آورده شده است.

سرفصل آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

بله؛ چندین خوابگاه در نزدیکی محل آموزش مهیا است و میشه در صورت درخواست دوره ها در بازه زمانی کوتاهتری برگزار شود.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم. حداقل در کارگاه با ۷ مدل مدار تغذیه آشنا شده و بعد از آن عیب یابی برد را شروع میکنیم. ولتاژ گیری برد، نقشه خوانی مدار، مسیریابی قطعات SMD الکترونیکی و بررسی آی سی ها و چیپ ست های کنترلر از اهم تدریس این جلسات است. برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز کامتک زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره اموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

  • علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره اموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.
  • برای هر رشته فیلم آموزشی، PDF، جزوه های تایپ شده، نقشه مدارات، سرویس منوال و کتاب داریم.
  • بمراتب تجهیزات پزشکی و لوازم آزمایشگاهی انواع زیادی دارد که برای نتیجه گیری بهتر در این دوره ما بطور کلی از هر مداری بحث کارگاهی داریم.
  • در این آموزشها بعلت تنوع این دستگاهها دوره بصورت تئوری میباشد که در کامتک برگزار نمیشود.
  • آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم میباشد.