آموزش پی ال سی های زیمنس و انواع پی ال سی زیمنس نمایندگی زیمنس در تهران

اين کنترل کنندۀ منطقي قابل برنامه ريزي به صورت Compact بوده و برنامه نويسي آن توسط کليدهاي روي آن انجام مي شود. برای کاربردهای پیچیده مانند داده های محاسباتی ، کنترلی و پردازش متن و …. تبدیل سیگنالهای ورودی به سطح 5 ولت DC که قابل استفاده برای ماژول CPU باشد. به دلیل مکانیکی بودن رله ها مشکلات بزرگی در این سیستم ها به وجود می آمد بصورتی که بر اثر استهلاک در طول زمان بر اثر کلیدزنی های فراوان باعث خرابی رله ها می شود. در طبقه بندی محصولات زیمنس PLC ها در زیر محصولات SIMATIC (سیماتیک) قرار می گیرند. مواردی هم که ممکن است در طول دوره موردنیاز باشد مدرس آموزش می‌دهد.

PLC‌های معمولی هم حتی برای شروع کار بسیار گران هستند، اغلب بیش از 1000 دلار برای سخت‌افزار و نرم‌افزار نیاز می‌باشد. با این وجود برخی از PLC‌ها را می‌توانید با کمتر از 100 دلار با نرم‌افزار رایگان دریافت کنید. PLCهای سری 1200 این شرکت، از قدرت و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی میتواند تجهیزات مختلف در سیستمهای اتوماسیون صنعتی متنوع را کنترل نماید. در کنار این قابلیتها، ابعاد مناسب این plc باعث شده تا یکی از بهترین انتخابهای اتوماسیون کارهای صنعتی باشد.

سری پی ال سی s7-400، به‌لطف ماژول‌های فراوان قابلیت‌ شخصی‌سازی بالایی دارد و این ماژول‌ها را می‌توان حتی زمانی که سیستم روشن است قطع و وصل نمود. این سری از حداکثر 21 واحد توسعه جهت اتصال به کنترل‌کننده مرکزی پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های مختلفی با رابط‌های PROFINET و PROFIBUS یک‌پارچه برای عملکردهای متفاوت ارائه شده‌‌اند.

راه‌های ارتباط با ما

به وسیلهTage Loggingتمامی tag ها میتوانندبه فرم نمودار یا جدول در WinCC نمایش داده شوند و به مدت طولانی ذخیره گردند. Graphics Designer ویرایشگری است که برای ایجاد تصاویر فرآیندی به کار میرود.در این ویرایشگر تمامی اشیاءگرافیکی وجود دارد که از طریق آنها میتوان تصاویر فرآیند پیچیده ای را ایجاد نمود. بیش از هشت ماژول (SM، FM و CP) را نمی توان در سمت راست CPU نصب کرد.

پی ال سی S7-1200 زیمنس

این خروجی برای عملی شدن یک فرایند یا خودکار کردن یک دستگاه، به وسیله پی ال سی برند زیمنس کنترل می گردد. اگر به دنبال plc هایی از خانواده زیمنس هستید که دارای حوزه عملکردی وسیع باشند ، s5-135U و s5-155U گزینه هایی متناسب با این کاربردند که توسط اتوماسیون صنعتی زیمنس تعبیه و تولید شده اند. هرچند، به گفته نمایندگی زمینس، simatic s5 plc ها بسیار قدیمی اند، به طوری که دیگر در خط تولید کارخانه زیمنس قرار ندارند و تولید نمی شوند. به عنوان نکته آخر در مورد این پی ال سی ها، باید گفت که برنامه نویسی این کنترلرها توسط نرم افزار step5 خرید plc زیمنس انجام می شود.

  • پی ال سی ها به کامپیوترهای صنعتی شباهت بسیار بالایی دارند و می توان اینگونه گفت اصلی ترین این ابزارها پی ال سی می باشد.پی ال سی ها میتوانند بصورت مجزا کار کند و سیستم ها و فرایندهای صنعتی را مانیتور و کنترل کنند.
  • PLC های RAC نوع دیگری از PLC های زیمنس هستند که مانند PLC های مدولار کار و عمل می کنند .
  • به دنبال دوره‌ای هستم که اگر از کیفیت آن ناراضی بودم بتوانم پول پرداختی‌ام بازگردانم.
  • خیر، تمام نرم‌افزارهای شرکت زیمنس مجهز به شبیه‌ساز می‌باشند و شما بدون نیاز به سخت‌افزارها می‌توانید با مدرس پیش بروید.
  • به خاطر سرعت عملکرد در حد میلی ثانیه زمان لازم برای هر سیکل کاری کاهش می‌یابد و میزان تولید افزایش یافته و بازدهی بالا می‌رود.
  • از این رو متخصصان از شرکت های مختلفی مدتها روی سیستمی کار کردند که بتوانند این مشکلات را حل کنند تا در نهایت پی ال سی به عنوان جایگزین این سیستم ارئه شد.

آموزش پی ال سی های زیمنس و انواع پی ال سی زیمنس نمایندگی زیمنس در تهران

لوگو ورژن 8 از 43/38 تابع مختلف شامل توابع یک‌پارچه مانند OR، AND و توابع ویژه مانند شمارنده، رله‌گیر و کنترل‌کننده PI پشتیبانی می‌کند. پی ال سی زیمنس S از 32 ماژول متفاوت پشتیبانی می‌کند و دارای طیف گسترده‌ای از ماژول‌ها است که می‌توان آنها را به‌صورت جداگانه ترکیب کرد. این سیستم از پیکربندی تک لایه‌‌ای استفاده می‌کند که در آن تمامی ماژول‌ها بر روی یک ریل DIN نصب می‌شوند. قابلیت‌های نرم‌افزاری این سیستم با استفاده از اجرای سریعتر دستورات، توسعه زبان‌های برنامه‌نوسی، نوع داده‌های جدید و تولید کد بهینه‌تر افزایش یافته است. پی ال سی SIMATIC S دارای طراحی ماژولار با قابلیت مقیاس پذیری است.

زیمنس Simatic s5