اتاق فرارهای تهران مکانی مملو از هیجان️ تریپ | allescape

اتاق فرارهای تهران مکانی مملو از هیجان️ تریپ | allescape

برای پیشرفت در بازی، باید پازل ها را حل کنید، سرنخ ها را کشف کنید و کدها را بشکنید تا بتوانید از اتاق فرار کنید. داخل اتاق های فرار معمولا از تم هایی مانند زندان، سلول های انفرادی، خانه های ترسناک و متروکه، فضاپیما استفاده می شود، این فضاها نسبت به داستان ها متفاوت هستند. اتاق های فرار بهترین بازی برای کسانی است که همیشه دوست داشته اند شخصیت اصلی یک بازی ویدیویی، کتاب یا فیلم معمایی باشند. چندین بازیکن می توانند همزمان از این بازی های هیجن انگیز لذت ببرند.

  • در اتاق فرار مرد هلندی، شما با پرونده‌های ساختگی با جرایم امنیتی روبرو خواهید شد.
  • اتاق فرار چند سالی است که در ایران به یک بازی محبوب تبدیل شده است؛ و به همین دلیل در جزیره کیش نیز اتاق فرارهای متعددی در حالی فعالیت هستند.
  • برای اطلاع بیشتر در ادامه با چند نوع خاص اسکیپ روم آشنا می‌شویم.
  • دوگیان که در ژانر وحشت، درام دسته بندی میشود، قصه ای از روستای دَل در سال ۱۳۵۳ را برای بازیکنان روایت میکند.
  • ترکیبی ممتاز از هنر و فناوری را برای عاشقان بازی‌های هیجان‌انگیز به ارمغان آورده و محصول همکاری متخصصان گوناگون است.

بعد از کشف معماها متوجه میشوید که قاتل قربانی ها را به طور عجیبی به دالان های تاریک موزه میکشاند. دالان های تاریک و ترسناک انبار موزه با موانع لیزری تجهیز شده تا جلوی عبور شما و تیمتان را بگیرد. در اینجاست که باید بتوانید بدون برخورد با لیزرها از آنها عبور کنید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ + معرفی بهترین ها

فرار از اتاق 195 تیمارستان اتاق فرار مرکز دیپلمات یا اسکیپ روم است. بلیط اتاق فرار مرکز خرید دیپلمات در سفرساز با تخفیف ارائه می‌شود. قیمت اتاق فرار در تهران برای سانس 60 دقیقه با توجه به نوع بازی متغیر است و قیمتی بین 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان دارد. این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید.

ژانر هیجانی – اکشن

شاید تا به حال خواسته باشید که شما هم تجربه مشابهی را ببینید. در حال حاضر بهترین راه برای دیدن چنین تجربه‌ای، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم خواهد بود. در این بازی جذاب شما به همراه دوستان خود در یک محوطه بسته قرار می‌گیرید. برای اینکه بتوانید از این محیط خارج شوید، باید سرنخ‌های مختلف را دنبال کنید. نمی توان یک اتاق فرار را تحت عنوان بهترین اتاق فرار تهران نام برد، زیرا هر یک از اتاق فرارها ظرفیت ها و ویژگی های جذابی داشته و حتی سناریوها و داستان های بازی آنها متفاوت است.

اتاق فرار سیاه دخت

بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام وب سایت اتاق فرار بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید.