اجازه دهید هوش مصنوعی مولد نقشی حیاتی برای بازاریابی یا تیم خلاق شما داشته باشد – با معرفی آن در مرحله مناسب

ZiflowAI یک ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در داخل Proof Viewer برنده جایزه ما ساخته شده است، ابزاری که هزاران تیم از آن برای پیشبرد فرآیند بررسی خلاقانه و تأیید خود استفاده می کنند. هر یک از بازبینان یک تیم می‌توانند در طول یک بررسی خلاقانه مشترک، از ZiflowAI سؤال کنند. در عرض چند ثانیه، ربات چت پاسخی را ارائه می‌کند که می‌تواند به تیم کمک کند تا به یک راه‌حل الهام‌بخش برای یک بن‌بست خلاق دست پیدا کند و نیاز به بحث طوفان فکری زمان‌بر را از بین ببرد.

در سال 1984، فرانچایز «نابودگر» ساخته شد، که از نظر عملکردی فیلم‌های اکشن و ترسناکی از کارگردان «پیرانا 2: تخم‌ریزی» بودند، اما تبدیل به یک داستان هشداردهنده در مورد خطرات هوش مصنوعی شدند. داستان خرابکاران پیش رو: در آینده، مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده به یک هوش مصنوعی به نام “اسکای نت” کنترل مطلق بر زرادخانه اتمی خود می دهد، که سپس به هوش می آید و جنگ جهانی سوم را آغاز می کند. آینده‌پژوهان و فیلسوفان واکنشی مشابه تماشاگران فیلم داشتند: دادن آن نوع قدرت خام به رایانه‌ای که می‌تواند هر تصمیمی را که یک انسان می‌تواند اتخاذ کند – اما سریع‌تر و بدون محدودیت توسط وجدان – چشم‌انداز وحشتناکی است.

تقریباً 40 سال به جلو و 5 دنباله (1.5 از آنها قابل تماشا) بعد، بالاخره عصر هوش مصنوعی فرا رسید. نه موتورهای ایجاد دیجیتالی که بر اساس اعلان‌های متنی ساده کار می‌کنند (Midjourney، DALL-E، و غیره) و نه ربات‌های گفتگوی گفتگو (ChatGPT، Google “Bard” و غیره) به کدهای پرتاب هسته‌ای دسترسی ندارند، بنابراین به نظر می‌رسد که نابودی جهانی هنوز کمی است. سال دور اما فناوری هوش مصنوعی مولد امروزه همانقدر در میان بازاریابان و طراحان بصری اضطراب ایجاد کرده است که در اواخر قرن بیستم در طبقه متفکر ایجاد می‌کرد.

بازخورد مبهم را به به‌روزرسانی‌های کاربردی رمزگشایی کنید.

Ziflow فناوری پیشرفته هوش مصنوعی را به روشی اخلاقی و متمرکز بر تیم در مرکز فرآیند طراحی شما قرار می دهد.

اریک منصور
در 17 آوریل 2023

در اینجا چند مثال واقعی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه قرار دادن هوش مصنوعی مولد در میانه یک گردش کار خلاقانه – برخلاف شروع – می‌تواند به نتایج مثبت و اصولی منجر شود:

شرکت‌های زیادی در فضای فناوری خلاق وجود دارند که قبلاً هوش مصنوعی مولد را در راه‌حل‌های نرم‌افزاری خود پیاده‌سازی کرده‌اند، و ما به نحوه استفاده شرکت‌ها از این ابزارها خوش‌بین هستیم. اما با ZiflowAI، هدف ما این بود که با ویژگی نوآورانه‌ای که از هوش مصنوعی برای برانگیختن مکالمه و تحریک خلاقیت استفاده می‌کند، به جای جایگزین کردن کارهای ارزشمندی که طراحان و ارائه‌دهندگان محتوا می‌توانند به یک سازمان بازاریابی بیاورند، اولین بازار باشیم.

خلاقیت را باز کنید: تیم ها را با همکاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تقویت نوآوری و خروجی با منابع محدود توانمند کنید.

ایده های خام را به برچسب ها و تصاویر صیقلی تبدیل می کند.

من برای یک شرکت نرم افزاری به نام Ziflow کار می کنم – که به شرکت های بزرگ و متوسط ​​کمک می کند تا گردش کار خلاقانه خود را تسریع کنند – و ما معتقدیم که جهان به آن نیاز دارد. بیشتر سازندگان، نه کمتر. ما فکر می کنیم که هوش مصنوعی باید برای الهام بخشیدن به همکاری در بین تیم شما به جای استفاده به عنوان جایگزینی برای بااستعدادترین همکاران شما استفاده شود. ما همچنین معتقدیم که از کار با هوش مصنوعی مولد، ارزش زیادی به دست می‌آید، به‌ویژه برای تیم‌های خلاق کوچک یا محدود که متوجه می‌شوند چشمه ایده‌هایشان خشک شده است. هر دوی این موارد می توانند همزمان درست باشند، و هفته گذشته Ziflow راه حلی را منتشر کرد که به دنبال تحقق هر دو هدف است.

از زاویه دیگری به آن نگاه کنیم: کاربرد زیفلو از هوش مصنوعی مولد در نحوه تولید مواد توسط یک طراح دخالت نمی‌کند، و همچنین اولین مجموعه از برچسب‌ها یا متنی را ارائه نمی‌کند که می‌تواند مانع از مشارکت یک کپی‌نویس با استعداد شود. در توانمندسازی ذینفعان، خلاقان و سایر همکاران برای استفاده از هوش مصنوعی در طول بررسی و تایید بخشی از فرآیند، می‌توان ایده‌های تاکتیکی و استراتژیک را در چارچوب یک نسخه تحقق‌یافته پیشنهاد کرد. به طور خلاصه، Ziflow استفاده اخلاقی‌تر و متمرکز بر تیم از هوش مصنوعی مولد را با معرفی آن پس از تکمیل کار خلاقانه اولیه توسط یک تیم با استعداد تشویق می‌کند.

تیم بازاریابی شما یک خلاصه قانع کننده برای یک کمپین آتی می نویسد، و نسخه اول فوق العاده به نظر می رسد، اما یا کپی یا تصاویر بصری به نظر می رسد … خاموش است. در حین استفاده از Ziflow در طول فرآیند بررسی، تیم از ربات چت پرس و جو می کند و ایده هایی برای برچسب ها یا تصاویری می خواهد که می تواند با لحن کمپین مطابقت داشته باشد. ZiflowAI با چند ایده عالی پاسخ می‌دهد، تیم به موارد دلخواه خود رأی می‌دهد و پس از اینکه تیم بررسی «برندگان» را انتخاب می‌کند، مدرک برای اجرای آن تغییرات به طراحان بازگردانده می‌شود.

بسته به اندازه شرکت شما، ممکن است اتکای زیادی به “توانایی های روانی” تیم خلاق شما وجود داشته باشد تا مشخص شود که یک ذینفع رده بالا وقتی بازخورد مبهم یا تقلیل دهنده ای ارائه می دهد به چه معناست. (مثلاً «آیا می‌توانی آن را به نمایش بگذاری؟») اما اگر همان ذینفعان در طول فرآیند بررسی خود به راحتی به هوش مصنوعی محاوره‌ای و مولد دسترسی داشتند، می‌توانستند تابلویی برای ارائه ایده‌های خود داشته باشند—به بازخوردی که هر دوی آنها هستند. درک آن برای تیم طراحی شما آسان است و می تواند یک فرآیند خلاقانه را به طور موثرتر به جلو پیش ببرد.

ZiflowAI امروز در دسترس است برای شرکت های متوسط ​​و بزرگ که از Ziflow برای تسریع روند کار خلاقانه خود استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه شرکت شما می تواند تیم خلاق شما را از طریق استفاده از هوش مصنوعی مولد الهام بخشد – نه مانع از آن شود، ما را به صورت آنلاین در Ziflow.com پیدا کنید.

الان ببین



منبع

این یک سوال نیست که آیا توسعه دهندگان میتوانست هوش مصنوعی ایجاد کنید که مواد بازاریابی آماده انتشار تولید می کند، اما به نظر می رسید که هیچ کس به این موضوع فکر نمی کند باید انجام دهید. زیرا اگر از بازاریاب محتوای معمولی، مدیر رسانه‌های اجتماعی، طراح گرافیک یا تولیدکننده ویدیو بپرسید، به شما خواهند گفت که استفاده از الگوریتم‌ها برای توسعه محتوای نوشتاری و بصری می‌تواند استخدام آنها را در مقایسه گران‌تر نشان دهد. خلاقان ممکن است حق داشته باشند عصبی باشند – زیرا هرچه این خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی بیشتر گسترش یابند و بتوانند محصولات با کیفیت سازمانی را بدون دخالت انسان ارائه دهند، مدیریت بالاتر ممکن است تمایل بیشتری به بی ارزش کردن کار داشته باشد. یک فرد واقعی