ارتباط فرهنگی برندهای خود را با IQ برندجیست اندازه گیری کنید

لیزا روزنبرگ یک محرک خلاق است که معتقد است برندها باید در تقاطع فرهنگ و تجارت زندگی کنند. در حال حاضر او شریک + رئیس برندهای مصرف کننده در Allison+Partners است. او دوران حرفه‌ای خود را صرف توسعه کمپین‌های برنده جوایز برای مارک‌های مصرف‌کننده بزرگ کرده است و تمام نوآوری‌های اصلاح را برای Gillette از Sensor گرفته تا Fusion ProGlide به راه انداخته است، به M&M کمک کرد تا رنگ بنفش را در کیف قرار دهد، نیروی خلاق پشت توت‌های رز Driscoll بود و باعث موفقیت Budweiser شد. در Super Bowl LV. لیزا که یکی از رهبران برجسته صنعت است، اغلب در مورد برندها و روندهای بازاریابی نقل قول می شود و در هیئت داوران جوایز متعددی از جمله Cannes Lions، The Clios، جشنواره فیلم برند، جوایز Saber، Silver Anvils، Snackable Content و جوایز PRWeek و غیره حضور داشته است. او توسط PROvoke Media به عنوان یک مبتکر 25، توسط PRWeek به عنوان یک سالن زنانه و یک قهرمان روابط عمومی شناخته شده است و بیش از 65 جایزه را از طرف مشتریان خود دریافت کرده است.



منبع

اما ارتباط فرهنگی را چگونه می‌سنجید؟ یک ویدیوی نام تجاری که به وضعیت ویروسی دست پیدا می کند یا در پس درخشش فروش فزاینده به دنبال راه اندازی یک برنامه جدید قرار می گیرد، مطمئناً نشانه هایی هستند، اما این یک دیدگاه کل نگر نیست. اگر فرهنگ یک گوی کریستالی داشت… Allison+Partners وارد چت شده است.

پس چه کسی مهره فرهنگی را شکست؟ برندهایی که در شاخص های عملکرد عملکرد خوبی داشتند عبارتند از:

  • مرگ مایع – آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، این شرکت آب کنسرو شده “مرگ بر پلاستیک” را در هر کاری که انجام می دهد قرار می دهد و به پایداری نوعی مزیت جدید می بخشد.
  • لوازم آرایشی MAC – این برند نه تنها هنجارهای جنسیتی را در فضای آرایش در هم می‌کوبد، بلکه پیام‌های فراگیر خود را در سراسر پلتفرم‌ها نیز زنده می‌کند. MAC حتی با همکاری اخیراً اعلام شده با Launchmetrics و مایکروسافت برای یک هکاتون متمرکز بر زیبایی، وارد فضای فناوری شده است.
  • آرام – برنامه سلامت روان هیچ وقت از دست دادن به مکالمات موضوعی غافل نمی شود. از 30 ثانیه بارندگی تجاری آن برای کمک به مصرف‌کنندگان در طول فصل انتخابات پر استرس تا شراکت با هری استایلز برای خواندن داستانی قبل از خواب برای مشترکان برنامه.

برندهایی که از طریق BGIQ اندازه‌گیری می‌شوند امتیازی از 1 تا 100 دریافت می‌کنند که عملکرد آنها را در برابر پنج شاخص ارزیابی می‌کند: وارد فرهنگ پاپ، برهم زدن هنجار، زندگی با هدف، همیشه فراگیر، و مدرن و با روند. ما با به ثمر رساندن 50 برند مورد علاقه آمریکا از برندهای مطرح تا نمادین و همه چیز در بین آنها شروع کردیم که با مراجعه به BrandgeistIQ.com قابل مشاهده است.

نیاز برندها به ارتباط با مصرف کنندگان از طریق فرهنگ یک مفهوم ثابت است. با این حال، روش و سرعتی که اکنون برای انجام موفقیت آمیز این کار لازم است – و به روشی که تاثیر نهایی را ایجاد می کند – سریعتر از آخرین پرتاب در “جزیره عشق” تکامل یافته است. از آنجایی که برندها برای واکنش به جدیدترین میم، رقص پرطرفدار TikTok یا بحران اجتماعی تلاش می‌کنند، تعیین کمیت این تلاش‌ها بر ارتباط فرهنگی، وفاداری مشتری و محرک عشق به برند می‌تواند دشوار باشد.

هنگامی که ارتباط مصرف کننده عالی است، درک جایگاهی که نام تجاری شما در درون زیتگیست فرهنگی قرار می گیرد، ماموریت حیاتی است.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید BrandgeistIQ.com

ابزار امتیازدهی جدید جدیدترین محصول متمرکز بر فرهنگ است که از رویه برندهای مصرف‌کننده برنده جوایز Allison+Partners و تکامل طبیعی TapIN، پیشنهاد تعامل فرهنگی آژانس که روندها را به لحظه‌های عملی برند تبدیل می‌کند، بیرون آمده است.

برای اینکه ببینید آیا نام تجاری شما در 50 مورد اول امتیاز گرفته است یا برای درخواست، لطفاً از: BrandgeistIQ.com دیدن کنید یا به [email protected] ایمیل بزنید.

و نگران بازاریابان مصرف‌کننده نباشید، BGIQ کار شما را نمی‌گیرد، اما به شما کمک می‌کند آن را بهتر انجام دهید – ما قسم می‌خوریم. BGIQ که با ترکیب قدرت برند مصرف‌کننده ما با بهترین عملکرد در کلاس و هوش مصنوعی ایجاد شده است، یک امتیاز جامع و بی‌درنگ ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد یک برند در هر لحظه چقدر از نظر فرهنگی مرتبط است.

BGIQ همچنین به برندها این امکان را می دهد تا ببینند که چگونه با رقبای برتر خود مقایسه می کنند تا به تیم ها مزیتی ناعادلانه بدهند. پس از کسب امتیاز، برندها می توانند با Allison+Partners همکاری کنند تا از نتایج BGIQ خود برای یافتن فضای خالی، اطلاع رسانی برنامه ریزی کمپین، و توسعه بازاریابی و برنامه نویسی روابط عمومی برای دستیابی به ارتباط فرهنگی بیشتر استفاده کنند.

تیم Allison+Partners Consumer Brands که مصمم است تمام عناصری را که یک برند واقعاً مرتبط با فرهنگ را تشکیل می‌دهند، باز کند، اولین ابزار اختصاصی در نوع خود را برای اندازه‌گیری رتبه‌بندی برندها در فرهنگ در هر زمان ایجاد کرد. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند این شبیه به وارونه به نظر می رسد، ما آن را “IQ برندگرا” (BGIQ) می نامیم.