ارزش بازاریابی قابل سنجش امضاهای ایمیل

اما چیزی که آن را به یک ابزار بازاریابی جالب تبدیل می‌کند این است که می‌توان آن را با درایت به یک صرافی تجاری مورد اعتماد و به شیوه‌ای محتاطانه متصل کرد و املاک را در ایمیلی که عملاً فضای خالی است، افزایش داد. هنگامی که یک امضای ایمیل به درستی استفاده شود، می‌تواند به راحتی فراخوان‌هایی را که در زمینه مکاتبات ایمیلی یک به یک کاملاً منطقی است، ارتباط برقرار کند و فرصت‌ها را بدون ایجاد احساس فروش سخت در آنها ارتقا دهد.

اکنون، همه ما می دانیم که امضای ایمیل چیست. این یک بلوک تماس است که به یک ایمیل اضافه شده است، به اصطلاح یک کارت ویزیت الکترونیکی. اطلاعاتی را در مورد نحوه تماس با شخصی که به آنها ایمیل ارسال کرده است، در اختیار گیرنده قرار می دهد.

سپس می‌توانید با نمایه‌سازی و تقسیم‌بندی که می‌تواند برای ارائه انواع مختلف امضا استفاده شود، بیشتر ادامه دهید. محتوا را می توان برای تیم های مختلف تغییر داد و به گیرندگان پیام هایی داد که ارتباط مستقیمی با نیازهای آنها دارد. به عنوان مثال، خریداران بالقوه می توانند یک پیشنهاد مقدماتی را ببینند در حالی که مشتریان فعلی می توانند به یک رویداد مجازی دعوت شوند. می‌توانید از امضای ایمیل برای افزایش بیشتر ارتباط آن محتوا و شخصی‌سازی پیام برای مناسب‌تر شدن مخاطبان یا مکالمه‌های مختلف استفاده کنید. شما حتی می توانید امضا را تعاملی کنید و عنصر “سرگرم کننده” بیشتری برای ارتباطات شرکتی فراهم کنید. امضاهای حاوی پیوندهایی به بازی‌ها، آزمون‌ها و تصاویر به گیرنده کمک می‌کنند.

امضای ایمیل خود را به سطح بعدی ببرید

زمانی که گیرنده ایمیلی را که برایشان ارسال شده می خواند، به احتمال زیاد به اطلاعات اطراف خود توجه می کند. امضاهای ایمیل در جایی تحویل می‌شوند که ایمیل‌های بازاریابی مسدود می‌شوند. اگر چیزی به طور مداوم در ایمیل کاری شما نمایش داده شود، مخاطبان زیادی را تضمین می کند – و تعداد زیادی. این بدان معناست که محتوای امضای شما به طور مکرر و مکرر دیده می شود.

Yشما نمی توانید برای همه بازاریابی کنید و مجبور نیستید

هنگامی که یک ایمیل قانونی و از طرف یک فرستنده قابل اعتماد شناخته می شود، فرصتی فوق العاده برای معرفی یک پیام مناسب در مورد آخرین کمپین یا پست رسانه های اجتماعی شما به عنوان مثال ارائه می دهد. سپس بدون ایجاد اختلال در محتوای اصلی ایمیل، تعاملات را به روشی ظریف تحت تأثیر قرار می دهید.

امضاهای ایمیل خود را از نمایش اطلاعات تماس به سادگی به یک پلتفرم ارزشمند تبدیل کنید تا کسب و کار خود را هدایت کنید و روابط قوی تر ایجاد کنید. کاغذ سفید رایگان خود را در مورد ارزش بازاریابی که امضاهای ایمیل می توانند برای سازمان شما فراهم کنند، دریافت کنید.

دانلود



منبع

“ارزش امضاهای ایمیل از حجم، اعتماد، ارتباط و هدف گذاری ناشی می شود.”

ریزش مشتری اغلب به دلیل مشکلات مداوم یک محصول یا تجربه ضعیفی است که برای اصلاح نیاز به پشتیبانی زیادی دارد. سازمان‌هایی که به این تهدیدات توجه دارند، کمپین‌های حفظ مشتری را با پشتیبانی لمسی بالا طراحی می‌کنند تا انتظارات مشتری را دوباره کشف و بازنشانی کنند. امضای ایمیل به خوبی برای این کار مناسب است.

جامعه سازی

افرادی که به کارکنان شما ایمیل می زنند احتمالاً برند شما و آنچه را که ارائه می دهد را می شناسند. این بدان معناست که پیام اضافه شده به امضای ایمیل می تواند بسیار ساده و مختصر باشد. بسیاری از پیام‌های ایمیل برای مشتریان فعلی، به‌ویژه از طرف تیم یا تیم‌های مشتری ارسال می‌شود. انتخاب این همکاران برای ارسال پیام‌های مناسب می‌تواند مستقیماً بر اهداف افزایش فروش و حفظ مشتری تأثیر بگذارد.

فروش متقابل

متخصصان بازاریابی ارزش نظرات مثبت را می دانند و درک می کنند که چقدر اعتماد و مشارکت برای تحقق آنها ضروری است. ایمیل یک فضای طبیعی را برای این فراخوان برای اقدام امضا می‌کند، که معمولاً به فرم‌ها و سایت‌های بررسی شخص ثالث پیوند می‌دهد. این همچنین می تواند برای ایجاد آگاهی برای کمپین های ارجاع و گروه های کاربری استفاده شود.

همسویی برند

راه اصلی برای رشد پایگاه فالوور از طریق رسانه های اجتماعی است. امضای ایمیل می‌تواند با ترویج مزایای دنبال کردن برند در پلتفرم نمادهای رسانه‌های اجتماعی خاص، در این ساختمان جامعه گسترش یابد. این را می توان با افزودن ساده آیکون های رسانه های اجتماعی موجود در طرح امضای ایمیل اصلی انجام داد.

بازاریابی محتوا و اخبار

در عصری که دریافت پیام‌ها و تبلیغات شما در مقابل افراد مناسب دشوارتر شده است، امضای ایمیل می‌تواند نقش بازاریابی حیاتی ایفا کند. با استفاده از امضای ایمیل های حرفه ای، ایمیل شرکتی به یک بخش کلیدی از املاک دیجیتال تبدیل می شود که به تلاش های بازاریابی شما رونق بیشتری می دهد، بازخورد عملی را افزایش می دهد و ریزش مشتری را کاهش می دهد.

ارزش امضای ایمیل از حجم، اعتماد، ارتباط و هدف گیری ناشی می شود: همان ویژگی های ایمیل شرکتی. آنها مجبور نیستند با کانال های تبلیغاتی دیگر رقابت کنند و در مقایسه با سایر کانال های تبلیغاتی بسیار کم هزینه هستند.

این رویکرد از استقرار استراتژیک پیام‌های فروش و بازاریابی از گروه‌های خاص کارکنان سود می‌برد. در مورد تیم های فروش، کارمندان می توانند تبلیغات متقابل فروش محصولات و خدمات ارائه شده در سایر نقاط شرکت را انجام دهند. اینها فاکتور اعتماد بین نماینده فروش و مشتری را برای ارائه پیام‌های بازاریابی که از گفتگوی کلی ایمیل منحرف نمی‌کنند، افزایش می‌دهند.

مشارکت در فروش

این راه مناسبی را برای شرکت شما فراهم می کند تا نام تجاری خود را به طور نامحسوس افزایش دهد و در معرض تبلیغات رایگان قرار بگیرد. پیام بازاریابی مانند سایر کانال ها بر روی گیرنده تحمیل نمی شود. شما با پیام‌های سرزده به گیرندگان ضربه نمی‌زنید که آنها نادیده گرفته می‌شوند. شما علاوه بر محتوای ایمیل اصلی، محتوای بازاریابی نیز ارائه می دهید. این باعث می شود که گیرندگان بیشتر با آن درگیر شوند.

سرمایه‌گذاری در نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای شرکتی، و مجموعه‌های وبینارهای آتی، برای نشان دادن بازده، نیاز به ثبت نام دارند. هنگامی که اعداد نیاز به افزایش دارند، به ویژه در زمان کوتاه، امضاهای ایمیل می توانند تأثیر بیشتری در مقایسه با تاکتیک های دیگر مانند پیام های بازاریابی مداوم یا کمپین های تبلیغاتی داشته باشند. پیوندهای ثبت نام را می توان بدون نیاز به تلاش اضافی برای هزاران نفر ارسال کرد.

بازخورد مشتری

امضاها را می‌توان با تغییر پیام یا صرفاً نحوه برقراری ارتباط، برای حداکثر تأثیر تغییر داد. یا می توان از آنها برای تأثیرگذاری بر تعاملات بدون وقفه در مکالمه ایمیل استفاده کرد. پیام همیشه به جای تحمیل یا اجباری پیشنهاد می شود. این مزیتی نسبت به سایر کانال‌های تبلیغاتی می‌دهد که در آن محتوا می‌تواند به راحتی در فضای بازار بسیار «پر سر و صدا» گم شود.

نظرسنجی با یک کلیک یکی از ویژگی‌های رایج در امضای ایمیل است و می‌تواند هوش تجاری ارزشمندی را استخراج کند. از نمادهای جهانی مانند شکلک ها یا ستاره ها استفاده کنید تا از گیرندگان بازخورد در مورد هر چیزی، از تجربیاتشان با محصول/خدمات شما گرفته تا مدل های قیمت گذاری جدیدی که معرفی کرده اید، بخواهید. سپس این بازخورد می‌تواند به بهبودهای شرکت و پاسخ‌های شخصی‌شده اطلاع دهد.

پرداخت تسریع شدهس

یک پسوند منطقی برای اطلاعات تماس امضای ایمیل، این است که به گیرنده اجازه می دهد زمان را با فرستنده برنامه ریزی کند. زمان‌بندی جلسات فروش و نمایش‌های نمایشی از طریق امضای ایمیل می‌تواند مستقیماً فعالیت فروش را افزایش دهد و در عین حال از تلاش مشتری صرفه‌جویی کند. تنها چیزی که باید گنجانده شود یک پیوند سفارشی است که گیرنده را مستقیماً به تقویم فروشنده می برد. سپس این به مشتری اجازه می دهد تا با سازمان شما مطابق با شرایط خود ارتباط برقرار کند و از ایمیل به مکالمه بسیار غنی تر تغییر مسیر دهد.

حفظ مشتری

برای کسب اطلاعات بیشتر، کاغذ سفید رایگان خود را در مورد ارزش بازاریابی که امضاهای ایمیل می توانند برای یک سازمان فراهم کنند، دریافت کنید.

نمونه هایی از کمپین های بازاریابی امضای ایمیل

فروش فلش، پیشنهادات منحصر به فرد و تخفیف

ارزش‌های هدفمند برند، مسئولیت اجتماعی شرکت و ابتکارات مرتبط اکنون به‌عنوان اهداف کلیدی بازاریابی و ارتباطات تثبیت شده‌اند. برندها به طور قابل درک می‌خواهند درک مشترکی از آنچه در میان مشتریان، شرکا، کارمندان و سایر ذینفعان مطرح می‌کنند، پرورش دهند. امضاهای ایمیل وسیله ای ایده آل برای ترویج موثر این ارزش ها هستند.

مشارکت در رویداد

بازاریابان می‌خواهند تا حد امکان از سرمایه‌گذاری‌های محتوایی خود ارزش بیشتری کسب کنند. امضای ایمیل می تواند به عنوان مکملی عالی برای لیست های انتخاب و سایر کانال های ایمیل خروجی استفاده شود. این موضوع برای داستان های موفقیت آمیز توزیع اخبار و روابط عمومی مانند برنده شدن مشتری، جوایز، مشارکت و خرید نیز صادق است.

دهان به دهان و ارجاعات

جذب، تبدیل و خوشحال کردن مشتریان جدید به زمان، پول و افراد نیاز دارد. به عنوان یک بازاریاب باهوش، شما می خواهید افرادی را هدف قرار دهید که بهترین بازده را داشته باشند. وقتی نوبت به استفاده از املاک و مستغلات امضای ایمیل شما به‌عنوان یک کانال بازاریابی اختصاصی می‌رسد، ارائه ردیابی کمپین سرتاسر و بینش عملکرد نباید متفاوت باشد.

پایان هر ایمیل را به آغاز یک فرصت جدید تبدیل کنید

یک نرم افزار کمتر رایج برای امضای ایمیل، اما برای بخش های خاصی مانند موسسات خیریه و مدیریت بدهی بسیار مناسب است. فرستنده‌های منتخب می‌توانند شامل یک تماس برای اقدام «پرداخت» برای راه‌اندازی فرآیند پرداخت بدون نیاز به جستجوی آن در جای دیگری باشند.

حالا پایان فقط شروع است