اسکیپ روم اتاق فرار بهترین بازی تیم سازی-آل اسکیپ

دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه. بعضی از اتاق های فرار با نصب بنر سعی میکنن ی خرج کم روی دست خودشون بذارن اما اینو نمیدونن که ی دکور اسکیپ روم بی نظیر میتونه کلی مراجعه کننده برای شما بیاره و شما رو سر زبونا بندازه. این همون کاریه که تو اسکیپ روم تسخیر انیگما کردیم و جواب خیلی خوبی گرفتیم. اتاق فرار (وسوسه انگیز) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سردارجنگل تهران واقع شده است. تاق فرار (اسرار پنهان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است. لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید.

توجه داشته باشید که بعد از تنظیم رمز اگر قفل باز نشد، حلقه بالا و پایین قفل را همزمان فشار دهید تا باز شودند. ما همواره تلاش کرده ایم قفل های رمزدار جدید و جالبی را برای بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار معرفی کنیم و انها را با قیمتی بسیار پایین بفروش برسانیم. شاید برای خیلی ها تکراری بودی قفل های بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم یک اتفاق بد و تکراری میشود.

قفل های حروفی اتاق فرار

با توجه به سناریوهای اتاق فرار مختلف است که به زودی معرفی می گردد. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. همینطور که میدونید اتاق فرار یه بازی تیمیه و دقیقا به همین دلیل باید باهم حرف بزنید، هم فکری کنید و هرچیزی که پیدا می کنید و میخونید رو با صدای بلند به هم اطلاع بدید. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند.

برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. پیشنهاد می کنیم مقالهاسکیپ روم چیست؟ را مطالعه بفرمایید. تیم شما با هر بار بازی کردن در واقع مورد آزمایش قرار میگیره، پس بعداز هر بار بازی باید دور هم جمع بشید و حرف هم رو بشنوید و یک آنالیز کامل از عملکرد تیم خودتون داشته تا دفعات بعد به مراتب بهتر عمل کنید.

اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تخفیف اسکیپ روم واقع شده است. اتاق فرار (شیاطین تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان فاطمی واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.

  • تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و …
  • پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید.
  • و همان طور که می دانید، گاو صندوق ها هم از ایمن ترین قفل ها برخوردارند.
  • پس از پیدا کردن کلید مخصوص آن را در شیار قفل قرار دهید تا باز شود.

اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد. یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید. بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. تنها کسی که می‌تونه پرده از راز این سرقت برداره شما هستید. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه.

اسکیپ روم اتاق فرار بهترین بازی تیم سازی-آل اسکیپ

اتاق فرار (طرد شده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله چیتگر در تهران واقع شده است. اتاق فرار (اخرین تقاص ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (پرژ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله جنت اباد تهران واقع شده است. اتاق فرار (مُلک پِدری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله چهارراه پارک وی تهران واقع شده است. اتاق فرار (جوهنا) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله بلوار فردوس تهران واقع شده است. اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.

اسکیپ روم های جزیره کیش