اقتصاد خرد دوره جامع اقتصاد خرد کلینیک اقتصاد دکتر علی سعدوندی | artofmarketing

مجله خبری هنر مارکتینگ آموزش اقتصاد مکتب خونه توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف تهیه و تدوین شده و هم‌اکنون در پلتفرم مکتب خونه قرار گرفته است. این دوره آموزش اقتصاد با هدف آشنایی دانشجو با ابعاد مختلف علم اقتصاد تولید شده و تمامی سرفصل‌های پایه علم اقتصاد را شامل می‌شود. دوره آموزش علم اقتصاد در 25 جلسه ارائه شده و زمان موردنیاز برای گذراندن آن 28 ساعت است. زمانی که نیاز باشد رفتار سیستم‌ها یا بازارها و نظام‌های اقتصادی را در سطح بزرگ موردبررسی قرار دهند باید به سراغ اقتصاد کلان رفت.

منابع[ویرایش]

سایت آموزش بورس «چارت ایران» دوره‌های آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته رابه صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این مجموعه مطالب آموزشی در زمینه بازار سرمایه گذاری و اقتصاد را در وب سایت و کانال تلگرام خود ارائه می‎دهد. دوره « مبانی اقتصاد و مفاهیم کلیدی اقتصاد» یک محتوای ویدئویی دارد که در آن موضوعات کلیدی اقتصاد خرد و کلان آموزش داده می‏شود. در این مبحث کلیه موضوعات مربوط به تولید و مبانی اقتصاد تدریس می‎شوند. مثلاً اقتصاد کلان به ما می‌گوید برای تولید ناخالص داخلی آلمان در سال ۲۰۲۵ ممکن است چه اتفاقی بیفتد.

مهم‌ترین اهداف اقتصاد خرد چیست؟

با انجام مبادله سبد گسترده‌تری از کالاها در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

  • اقتصاد کلان به مطالعه شاخص‌های تجمعی مانند تولید ناخالص داخلی، نرخ بیکاری، تورم،‌ درآمد ملی، شاخص قیمت و رابطه متقابل بین بخش‌های مختلف اقتصاد مربوط می‎شود.
  • همانطور که در ویدئوهای آموزشی به شما قول داده شده است فایل پی دی اف آموزش اقتصاد به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد.
  • علاوه بر آن شما میتوانید دوره آموزشی آمار و احتمالات مهندسی را از لوح گسترش تهیه کنید .
  • اقتصاد خرد بایدهای رخ‌داده در اقتصاد را توضیح نمی‌دهد؛ بلکه به ما می‌گوید که در صورت تغییر شرایط خاص باید منتظر چه عواقبی باشیم.

اقتصاد رفتاری به انتخاب های مردم در دنیای واقعی اشاره می کند، و در پی شناسایی نقاط ضعف و مثبت این انتخاب ها است. به کارگیری این علم در کسب و کارها می تواند تاثیر زیادی در بحث فروش و رشد و سود آوری آن باشد. در ادامه تاثیر علم اقتصاد و بازاریابی محتوا در فروش اشاره خواهیم کرد. اقتصاد رفتاری یا Behavioral Economy گرایشی از علم اقتصاد است که به شناخت احساسات و رفتار افراد سطوح مختلف جامعه می‌پردازد.

http://beautyreview.ir

وب سایت «ره‌آورد» یکی از محصولات شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا است که از سال ۱۳۸۹ با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را به عنوان بزرگترین بانک اطلاعات مالی و معاملاتی آغاز کرد. این مجموعه با ارتباط تنگاتنگی که با مشتریان دارد برای ارائه خدمات مفید و کارآمد تلاش می‎کند. پیدا کردن مسیر درست در بازارهای مالی می‌تواند درآمد شما را چند برابر کند. شده برای تأمین مقدار تقاضا کافی نخواهد بود و در نتیجه تقاضای مازاد یا کمبود کالا خواهیم داشت؛ تولیدکنندگان متوجه خواهند شد که فرصت دارند کالاهایی که دارند را به قیمت بالاتر بفروشند و سود ببرند.