این خلاصه ای از تعریف SEO بود

ماجرا از این سوال شروع شد که کاربران اینترنت با وجود میلیاردها میلیارد صفحه وب در اینترنت با آدرسهای مختلف و متنوع چگونه باید محتوای مورد نظر خود را پیدا میکردند؟ با استفاده از سرچ کنسول شما می توانید آماری فوق العاده از بخش های مختلف سایت را مشاهده کنید. پس از سرچ کنسول فقط می توانید برای تحلیل سایتی که برای خودتان است استفاده کنید. سئوی اینستاگرام قواعد و تکنیک های ظریفی دارد که با رعایت آنها می توانید نتایج خوبی بگیرید. اگر اینطور نباشد، آنها به سرعت از صفحه شما خارج می شوند و به Google می گویند محتوای شما مشکل کسی را حل نمی کند.

آموزش سئو به طور کلی شامل دو بخش داخلی و خارجی سایت https://kabodseo.ir/seo-tutorial/ است. برای پاسخ به این سوالات دیدگاه های متفاوتی وجود دارد که سعی من بیان یک دیدگاه کلی و چکیده ای از آن است که در تجربه عملی به واقعیت پیوسته و نه کپی از یک مطلبی که برای یک فرهنگ دیگر نوشته شده است . نتایجی که به صفحات دوم به بعد منتقل میشوند، تقریبا هیچ شانسی برای دریافت بازدیدکنندگان رایگان گوگل ندارند. به این سوال پاسخ دهید که اگر قرار باشد فقط در ده صفحه در نتایج اول گوگل ظاهر شود آن ده صفحه که مهم ترین صفحات شما هستند کدامند؟ از اونجایی که ما در فرآیند سئو روی کلمات کلیدی هدف و مهمی که کاربران اونهارو جستجو میکنند رتبه میگیریم، پس افرادی وارد سایت ما میشن که به دنبال خدمات و محصولات ما هستند و افراد بی ربط وارد سایت ما نخواهند شد و اونهایی میان که به کار ما نیاز دارن و همچنین به کار ما علاقه دارن. میتوانید تمرکز کنید روی تولید محتوا و این بسیااااار مهم است. چیزی که وینتو به تجره آموخته است این است که، هدف مناسبی برای سئو مشخص نمی شود و همین موضوع در نهایت باعث نارضایتی مشتری خواهد شد.

در هر وب سایتی که داشته باشید باید بتوانید این ۵ مورد را رعایت کنید؛ ولی ما در این دوره آموزش سئو به دلیل محبوبیت و تعداد قابل توجه کاربران وردپرس و همچنین به دلیل سئو دوست بودن این سیستم مدیریت محتوا، همه موارد فنی را روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس آموزش خواهیم داد. در ادامه این مقاله، گام به گام با این اصول به صورت کاملا کاربردی آشنا خواهید شد، به گونهای که بتوانید بدون نیاز به رجوع به هیچ منبع دیگری وبسایت خود را سئو کنید و تجارت آنلاین خود را گسترش دهید. سالها تجربه و آزمون و خطا برای کشف اسرار الگوریتم گوگل به ما کمک کرده است که تا حدود زیادی بدانیم امروزه با رعایت چه اصولی میتوانیم خود را به نتایج اول گوگل برسانیم و با سرازیر شدن ترافیک رایگان گوگل به وبسایت خود، تجارت آنلاین خود را رشد دهیم. روزانه بهطور متوسط ۲/۲ میلیون جستجو در گوگل انجام میشود.

یعنی روش هایی را به شما یاد خواهیم داد که به طور مطمئن موجب رشد وب سایت تان در نتایج جستجو خواهد شد. با این حال هر آنچه در ظاهر سایت ما که موجب دسترسی راحت کاربران به محتوای سایت می شود، در ساختار ساخت موثر است. اینها شاید بخش کوچکی از سوالات پرتکراری باشند که ذهن شما را به خود مشغول کردهاند. شاید هم تصمیم گرفتهاید که وبسایت فعلیتان را دوباره احیا کنید تا کاربران بیشتری را به سمت خود بکشانید. در واقع شاید بهتر باشد بگوییم، سئو به شیوه هایی… 4. نصب گواهینامه SSL : SSL در واقع یک پروتکل امنیتی می باشد که آدرس وب سایت شما را از HTTP به HTTPS تغییر می دهد. در واقع سئو تنها وظفیه ی افزایش ورودی را دارد نه فروش و افزایش درآمد سایت. اما در حقیقت درآمد حاصل از سئو به فاکتور های زیادی نیز بستگی دارد و یکی از اصلی ترین آنها، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. هدف اصلی این مقاله کلمه کلیدی «سئوی کلاه سفید» بود. در بهترین حالت اگر سئو به درستی انجام شود و سایت نیز محصول و خدمات خوبی ارائه دهد، می توان گفت بعد از رسیدن به رتبه های نخست در کلمه کلیدی خرید کفش، سایت مرجع می تواند درآمدی تا 3 برابر هزینه سئو را به دست آورد.

از این سایت می توانید برای تحلیل هر سایتی استفاده کنید. این ده صفحه همان ده صفحه اصلی سایت شما هستند که خوشه های محتوایی بر اساس آن طراحی می شود. اطلاع داشتن از این اعداد باعث میشود که فکر کنید رقابت در این راه بهنوعی سخت باشد و نتوانید در کنار رقبای فعال و قدیمی در حوزهی کسبوکارتان خودی نشان بدهید. مزایای مستقیم آنها افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزایای غیر مستقیم آنها داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای استفاده قبل از انتشار محتوای سایت ست. این مثال مصداق حقیقی و قابل درک برندسازی شخصی می باشد ، جایی که هر کارشناس با داشتن کاراکتری مختص به خود و تعیین چارچوبی مشخص به فعالیتش پرداخته و مخاطبین خود را جذب می کند . «ذخیرهسازی» (Caching) نیز فرآیندی است که باعث بهبود سرعت بارگذاری وبسایت شما میشود.

در همین لحظه که مشغول خواندن این جمله هستید، حدود 216 پست وبلاگ جدید در اینترنت منتشر شده است که بخش عمدهی آن با نیت بهبود سئو سایت و بهطور کلی ارتقای جایگاه نتایج یا همان سئو تولید شدهاند! در زمینه آموزش و یادگیری سئو، برای این که بیشتر در مورد سئو خارجی بدانید، مقاله سئو خارجی چیست را مطالعه کنید. اکنون که با تکنیک های مختلف آموزش سئو و اجرای آن به طور کلی آشنا شدید حتما میدانید که در این دوره آموزش سئو، تمرکز ما بر روش های کلاه سفید سئو است. متخصصان بهینه سازی وب سایت در میموس پس از برگزاری جلسات مشاوره سئو، سایت شما را به طور کامل از لحاظ فنی یعنی طراحی و محتوا مورد بررسی قرار می دهند و پس از تحلیل و بررسی رقبا، استراتژی های لازم برای رسیدن به افزایش بازدید و بهبود رتبه کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. اگر شما نیاز به سئوی سایت داشته باشید و از سئوکارها جهت خدمات سئو استعلام قیمت گرفته باشید متوجه می شوید که برای قیمت دادن سئو حتما باید سایت بررسی شود و تعرفه قیمت گذاری و محاسبه هزینه سئو با توجه به تخصص و کلمه کلیدی متفاوت است.

گوگل با میانگین ۲۲۸ میلیون جستجو در ساعت، رتبه یک بازدید وب در جهان را داراست و ۷۸ درصد کاربران وب در سرتاسر جهان، جستجوهای خود را در گوگل انجام می دهند. در این روش ها به جای رعایت اصول استاندارد سئو تلاش می شود تا با فریب دادن گوگل رشد سریع تر و بیشتری در نتایج گوگل داشته باشیم. الگوریتمها در این مرحله متولد شدند و مراحل رشد و تکامل خود را آغاز کردند. این روش ها ممکن است منجر به رشد وب سایت ما شود یا باعث جریمه شدنمان شود. ما در دورهای زندگی میکنیم که مردم در همهجای جهان، برای یافتن چیزهای جدید و پاسخ به سوالاتشان، موتورهای جستجو را بر هر چیز دیگری مقدم میدانند. در هر صورت این روش ها نه مانند سئوی کلاه سفید کاملا مطمئن هستند و نه مانند سئوی کلاه سیاه کاملا خطرناک اند و نتیجه آن را تنها زمانی می توانیم درک کنیم که از آن ها استفاده کرده باشیم. برای ایجاد بک لینک نباید از روشهای کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. معروف ترین ابزاری که تقریبا تمامی سایت ها از آن استفاده می کنند، سرچ کنسول می باشد. اما خب برای استفاده از سرچ کنسول به منظور ابزاری برای تحلیل سئو یک سایت، نمی توانید برای هر سایتی از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که هر چه رتبه الکسای یک سایت پایین باشد، نشان دهنده بهتر بودن وضعیت ورودی سایت و ترافیک جذب شده می باشد. با ما تا انتهای این مقالهی طولانی همراه باشید تا هرآنچه را که لازم است دربارهی سئو فرابگیرید. شش پرسش در تولید محتوا :چندی پیش کتابی تحت عنوان « بازاریابی محتوای حماسی » را که اثری از “جو پولیتزی” بود را می خواندم ، کتابی که ای کاش زودتر با آن آشنا شده بودم . به طور خلاصه سرچ کنسول رابط میان سایت و گوگل می باشد و تمامی بخش های سایت شما را به گوگل معرفی میکند. در حالی که کاملاً در مورد نحوه دقیق عملکرد الگوریتم آنها بیاطلاعیم، اما خود گوگل برخی از زمینههای سطح بالا در مورد چگونگی اولویتبندی وبسایتها در صفحه نتایج را ارائه داده و درباره آنها راهنماییها را در سطح عموم توضیح میدهد. برای برسی سئو یک سایت ابزار و سایت های زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها ابعاد و پارامتر های خاصی از سئو را برسی می کنند.

همانطور که گفتیم برای تحصیل در دانشگاه رشتهای برای سئو وجود ندارد و یادگیری آن تماما به خود شما و علاقهی شما به این حیطه بستگی دارد. تیم سئو و بهینه سازی سایت سئو برتر با بکارگیری جدیدترین متد های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل افزایش دهند. الگوریتم پیشرفته گوگل دائما در تلاش است تا جریمه های سنگینی برای چنین وب سایت هایی اعمال کند و به صورت موقت یا دائمی آن ها را از نتایج جستجوی خود حذف نماید. امروزه گوگل بعنوان بزرگترین پایشگر اینترنت محبوبترین موتور جستجوی جهان است و الگوریتمهای سرّی فوق پیشرفتهای را برای رتبهبندی وبسایتها برنامهنویسی کردهاست که هر روز در حال تکامل و پیشرفت است.

چرا که سرچ کنسول برای برسی یک سایت نیاز دارد که سایت مرجع به آن دسترسی دهد. البته اگر لازم باشد که محتوای وبسایت شما مدت کمتر/بیشتری در حافظه کش حفظ شود، یا اگر ترجیح می دهید که نوع خاصی از محتوا را در حافظه کش حفظ نکنید، در صورت تمایل می توانید این برنامه را تنظیم کنید. بسیاری از وبسایت ها تمام تصاویر مربوط به محصول خود را در بالای صفحه قرار میدهند زیرا فکر میکنند ارزشی ندارد که برای هر بخش تصاویر مربوط به خود قرار دهند و یا تصوری بر این دارند که کاربران تنها همان ابتدای صفحه محصول آنها را مشاهده کرده و اصلا به ادامه صفحه که مربوط به توضیحات محصول است، اهمیتی نمی دهند. این روش به آنها کمک میکند تا نتایج مناسبتری را به افرادی که در جستجوی موضوعات خاص یا کلمات کلیدی هستند ارائه دهند. سئو، مجموعهای از اصول و قواعد است که رعایتشان در محتوا و وبسایت موجب میشود تا گوگل را قانع کنید که در کارتان بهترین هستید. خطرناک ترین روش سئو، روش های کلاه سیاه است. روش سئو خاکستری ترکیبی از روش کلاه سفید و کلاه سیاه است.

این به معنی ارائه نتایجی در صفحات موتور جستجو است که نهتنها از کیفیت بالایی برخوردارند، بلکه به آنچه شخص جستجوگر به دنبال آن میگردد هم مرتبط هستند. زمانی که نمی خواهید بعضی از صفحات مثل صفحه ادمین یا صفحه پرداخت در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده نشوند می توانید از تگ ربات استفاده کنید. حجم ویدیوهایی که آپلود می کنید، کم باشد تا باعث افزایش سرعت باز شدن یا لود سایت تان نشوند. به عنوان مثال ما با استفاده از اجرای تست های A/B و همینطور تکیه بر روی استانداردها، به شکلی که بیشترین نرخ تبدیل را برای سایت شما به همراه خواهد داشت پی خواهیم برد. این کار بر امتیاز هر دو صفحه مبدأ و مقصد اثر خواهد داشت. پر کردن کلمات کلیدی تأثیر منفی روی رتبه بندی جستجو خواهد داشت.

سئو خارجی به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از وب سایت انجام می شود. بدیهی است این نحوه از رتبهبندی سختگیرانه و دقیق، موجب میشود تنها وبسایتهایی شانس نمایش در نتایج اول گوگل را داشته باشند که ملاکهای الگوریتم گوگل را رعایت کردهباشند. عمده ی کارها در داخل سایت انجام می شود و سپس سئوی خارجی کمک خواهد کرد تا زودتر گوگل تغییرات داخلی را درک کند و رتبه صفحات وب سایت ما را ارتقاء دهد. یک برنامه اصولی برای تولید محتوای خوب و کاربردی از مهم ترین روش های سئوی کلاه سفید امروزی محسوب می شود که با کمک لینک سازی می تواند منجر به رشد آرام ولی پایدار و مطمئن وب سایت ما در نتایج جستجو شود.