باحال آموزش کامل کار با صرافی کوکوین ثبت نام در صرافی کوکوین

باحال آموزش کامل کار با صرافی کوکوین ثبت نام در صرافی کوکوین

در همه این روش‌ها لازم است مقداری از یک ارز داشته باشید تا بتونید آن را استیک کنید. در الگوریتم اثبات سهام یا PoS معمولی می‌توانید مقداری کوین استیک کرده و سود دریافت کنید. استخرهای نقدینگی PoS هم وجود دارند که می‌توانید ارز دیجیتال خود را در اختیار آن قرار داده و در ازای این کار به شما قدرت رای دادن در بلاک چین داده می‌شود. با این ویژگی می‌توانید ارز خود را در اختیار شبکه قرار دهید و به‌ازای آن سود (از جنس همان ارز) دریافت کنید.

در این بخش شما می توانید به راحتی از ریزش بازار در بخش اسپات این صرافی سود کسب کنید. در این ویدیوی آموزشی به صورت کامل در مورد بخش ETF صرافی کوکوین صحبت شده و روند این کار توضیح داده شده است. یکی از مشکلاتی که ممکن است خیلی از افراد با آن مواجه باشند ، مدیریت پوزیشن یا معامله فیوچرز در صرافی کوکوین می باشد.

صرافی کوکوین در کدام کشور قرار دارد؟

در این قسمت نمایی کلی از دارایی‌های شما نمایش داده می‌شود. همانطور که در این پنل مشاهده می‌کنید، 5 نوع حساب برای دارایی‌های شما در این پنل وجود دارد. برای فعال کردن بر گزینه Set کلیلک کرده و حساب خود را با Google Authenticator که در گوشی خود نصب کرده‌اید،‌ هماهنگ کنید. پس از کلیک بر روی قسمت مشخص‌شده وارد منو زیر می‌شوید.

بازاریاب دیجیتال و چند نکته قبل از اقدام

6- در این بخش از صفحه یک رمز 6 رقمی، جهت بالا بردن امنیت حساب ترید خود باید قرار دهید. با وارد نمودن رمز خود در قسمت خرید و فروش (ترید)، این قسمت برای شما نمایش داده می‌شود. حال که ثبت نام صرافی کوکوین را یاد گرفتید، در ادامه با آموزش کامل صرافی کوکوین و همچنین نحوه واریز Deposit به صرافی کوکوین، آشنا گردید. Future pro kucoin این قسمت که از اسمش معلومه قسمت اصلی فیوچرز صرافی کوکوین می باشد.

بنابراین آموزش صرافی کوکوین برای هموطنان در درجه اهمیت آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل بالایی برخودار است. برای ثبت نام صرافی کوکوین نیازی به مراجعه به صرافی خاص یا کافی نت نیست و شما مستقیما می توانید با استفاده از گوشی همراه خود وارد سایت شوید. البته برای کاربران ایرانی امکان وارد کردن شماره همراه برای ثبت نام وجود ندارد و بهتر است از طریق ایمیل ثبت نام خود را انجام دهند. اگر با آی پی یک کشور وارد سامانه معاملاتی کوکوین و صرافی کوینکس می شوید توجه داشته باشید که همیشه از آی پی همان کشور برای ورود استفاده کنید.

آموزش صرافی کوکوین + ویدیو نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین Kucoin

این صرافی متمرکز از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است بهترین خدمات مورد نیاز در این صنعت را برای کاربرانش فراهم کند. افزایش محبوبیت این صرافی در میان تریدر ها و سرمایه گذاران رمز ارزها در ایران به عنوان جایگزینی برای صرافی بایننس صورت گرفته است. در همین راستا در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت در آن را به صورت گام به گام آموزش دهیم.