باکس HD-A3 به دوصورت کلی آنلاین و آفلاین برای تمامی تلویزیون های شهری | asilight

یکی از جدید ترین و جذاب ترین تلویزیون های شهری که در برخی از کشور های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع تلویزیون های شهری همانطور که از اسمشان معلوم می باشد به صورت مشبک تولید و ساخته می شوند . نام کاربری یا ایمیلی که در پروفایل خود استفاده کردید را وارد کنید. در این بخش می خواهیم تاثیرات تابلو روان ها را با طرح ها و اشکال مختلف رو برای شما تشریح کنیم . که در دنیای تکنولوژی در تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل اشکال و چشم نواز بودن انها می باشد.

  • شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.
  • سند باکس A4 دارای دو حالت آنلاین و آفلاین و قابلیت پخش مستقیم از روی فلش مموری را داراست.
  • مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد.
  • ‎در این سالها بر تکیه بر تجربه و سابقه این فروشگاه فقط با تمرکز بر کیفیت بالا توانست بهترین کیفیت را به بازار ایران عرضه نماید که از جمله آن کسب نمایندگی شرکت Meiyad در ایران هایدو | HUIDU بوده است .
  • سندر باکس A4 محصولی جدید از شرکت Huidu با قابلیت های بسیار بالا و کارایی بسیار راحت وساده می باشد .

جهت پخش محتوا به صورت انلاین در تلویزیون شهری رنتال با اجاره ای ما برای هر کدام از این پنل ها از یک کارت کنترل استفاده می کنیم که پیشنهاد کیان ال ای دی کارت کنترلی ،linsen -huidu-nova و … انتخاب این نوع کارت کنترلی به دلیل استفاده از نرم افزار کاربر پسند و محیط راحت نرم افزار و همچنین سخت افزاری قوی و سهولت در تهیه می باشد . (شما می توانید برای مدل های دیگر با بخش مشاوره مجموعه کیان تماس حاصل فرمایید)کارت های کنترل غالبا از یک پورت خروجی و یک پورت ورودی ورودی صدای استریو برخوردار می باشد .

تلویزیون شهری رنتال

در این مورد می توان گفت که تلویزیون شهری یکی از عضو جدا ناپذیر کسب و کار ها شده است و این خود یک مزیت می باشد که می توان با استفاده از یک تلویزیون شهری مجتمع به جای چندین تابلو استفاده کنیم . شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در مورد پروژه های مد نظر خود می توانید به صورت رایگان از اطلاعات همکاران و متخصصین کیان اسکرین استفاده کنید . پشتیبانی از زوم خودکار همزمان تصویر، پخش زنده صفحه نمایش بدون پردازشگر ویدیوفرمت ویدئو رمزگشایی سخت ویدیویی HD، خروجی نرخ فریم 60 هرتز.

با پویا سیستم

تلویزیون های شهری را از لحاظ سیتم پخش می توان به دو دسته استاتیک و اسکن تقسیم نمود. قصد داریم در اینجا عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصاویر نمایشی در تلویزیون شهری را برای شما معرفی نماییم. تلویزیون های شهری از قطعات اصلی و مهمی تشکیل شده است که در اینجا آنهارا برای شما شرح می دهیم. ‎فروشگاه پویا سیستم همواره پشتیبان محصولات ایرانی بوده است و در این راستا همه تلاش خود را برای جایگزینی محصولات ایرانی به جای محصولات چینی انجام داده و آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز و فروش اعلام می دارد . این قابلیت منحصر به فرد برای نمایشگرهای ثابت بسیار مناسب و مقرون به صرفه هست. پشتیبانی از کنترل از راه دور مادون قرمز، دما، رطوبت، روشنایی، سنسور PM Value و غیره.فرمت ویدئورمزگشایی سخت ویدیویی HD، خروجی نرخ فریم 60 هرتز.

تلویزیون شهری منحنی به دلیل جذابیت ها، در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و اخیرا مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. در سالهای اخیر سری جدیدی از تلویزیون های شهری وارد بازار شده است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. کارت های کنترل تلویزیون شهری رنتال به خودی خود قابلیت برنامه ریزی ندارند و باید از یک سندر باکس استفاده کرد به طور مثال بهترین سندر باکس برای مچ شدن به کارت های R500 سندر باکس A601 و A602 می باشد . فروشگاه پویا سیستم در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و با تمرکز به تامین و فروش قطعات تابلو روان در سالیان متوالی توانست بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده سازد و با مرور زمان لوازم تابلو ثابت و نورپردازی و همچنین تابلو حروف برجسته به محصولات این فروشگاه اضافه شد .

باکس HD-A3 به دوصورت کلی آنلاین و آفلاین برای تمامی تلویزیون های شهری | asilight