بنیاد AMA 2022 4 برندگان جایزه رهبران نوظهور زیر 40 سال

Danilo Tauro، رهبر محصول برای CTV AdTech، تبلیغات آمازون

جولیا سپس در سمت مشتری به Tropicana جهش کرد، جایی که در حال حاضر بازاریابی برند را برای مجموعه آب‌میوه‌های خنک Tropicana 1+ میلیارد دلاری رهبری می‌کند – با موفقیت برند را در جایگاه شماره 1 به عنوان رهبر سهم دسته بندی حفظ کرد. جولیا که به‌دنبال راه‌حل‌های غیرمعمول شناخته شده است، راه‌های جدیدی را برای مدرن کردن برند ۷۵ ساله از طریق کمپین‌های جدید، نوآوری‌های محصول و ایده‌های تغییر فرهنگ (مانند خمیر دندان و غلات دوستدار آب پرتقال، ابداع کرده است که منجر به کسب ۶ میلیارد برداشت و شمارش می‌شود. ).

دریافت کنندگان جایزه AMAF 4 Under 40 Emerging Leader 2022، رهبران متفکر، ریسک پذیر و مربی هستند و تا سال های آینده به شکل دهی این صنعت ادامه خواهند داد. تبریک می گویم!

(به ترتیب حروف الفبا):

آلی دیکن، مدیر، برند و اینفلوئنسر بازاریابی، سانفرانسیسکو 49ers

جولیا لو یک مدیر بازاریابی برند حرفه ای با بیش از 11 سال تجربه در برندهای نمادین مانند Tropicana، Sprint، Tide و KitchenAid است. او کار خود را در سمت آژانس آغاز کرد و به سرعت در آژانس تبلیغاتی یکپارچه Publicis Groupe، Digitas، برای تقریبا یک دهه بالا رفت (حتی تبدیل شدن به جوانترین معاون آژانس در آن زمان). در آنجا، او اشتیاق و تخصص خود را در ایجاد اهداف و استراتژی‌های برند اول مصرف‌کننده، از جمله کمپین‌های برندهای اصلی، برای برندهای جهانی توسعه داد.

نکات برجسته:
• ساخت محصولات تبلیغاتی و فناوری در آمازون (در حال حاضر)
• رشد برندهای میلیارد دلاری در P&G از طریق رسانه، فناوری، داده (2012-2021)
• عضو اجرایی شورای مدیاویک Adweek (در حال حاضر)
• افتخاری AdAge 40 زیر 40 سال (2020)، AMA 4 زیر 40 سال (2022)
• دکترای مهندسی (تمرکز بر مدیریت ریسک و تصمیم گیری در شرایط عدم قطعیت)
• نویسنده خطوط فرعی فکری-رهبری صنعت (AdWeek، AdExchanger، ANA)، مطالعات موردی (مدرسه بازرگانی هاروارد) و مقالات آکادمیک (مجله بین المللی مدیریت رسانه)

دکتر داستین یورک دانشیار دانشگاه مریویل در سنت لوئیس است. قبل از ورود به دانشگاه، دکتر یورک در زمینه برندسازی برای کمپین ریاست جمهوری اوباما در سال 2008 و مشتریانی مانند شرکت پپسی و نایک کار می کرد.

دانیلو در زمینه محصول/برنامه/رهبر تیم، رسانه / AdTech / MarTech / متخصص بازاریابی دیجیتال متخصص است، او می تواند همکاری موثری را در بین عملکردها، سطوح و فرهنگ های مختلف ایجاد کند. علاقه‌مند به فناوری، داده‌ها، راه‌حل‌های نوآورانه (به‌کارگیری تجربیات مختلف در صنعت، با کمی پیچیدگی دانشگاهی)، نوشتن، سخنرانی عمومی و داستان‌گویی (در شرکت‌های بزرگ، به عنوان مشاور و سخنران مهمان). فردی کنش گرا (INTJ)، با چندین تجربه بین المللی، دانیلو از ایجاد روابط سودمند متقابل و دستیابی به نتایج برجسته در مهلت های زمانی محدود و در زمینه های بسیار چالش برانگیز لذت می برد.

جولیا لو، مدیر بازاریابی برند، گروه برندهای Tropicana

جولیا با الهام از سال‌ها اجرای تئاتر موزیکال، در فروش ایده‌ها و پذیرش ریسک پیشرفت می‌کند – که بیشتر به خاطر روشن کردن اتاقی از مدیران سطح C با مهارت‌های ارائه جذاب و اشتیاق عفونی‌اش شناخته می‌شود. او به دلیل مثبت بودن، چابکی و رهبری همدلانه‌اش مورد تکیه قرار می‌گیرد – نه به عنوان اشتیاق او برای پیش بردن مرزها که منجر به کمپین‌های پرتأثیر و با عملکرد بالا می‌شود.



منبع

داستین یورک، دانشیار و مشاور دانشگاه مریویل

آلی دیکن در فصل ششم خود با 49ers است و در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی برند و تأثیرگذار فعالیت می کند. در نقش خود، او مسئول هدایت استراتژی برند و توسعه تاکتیک‌ها در بخش‌های مختلف بازاریابی از جمله برندسازی، توسعه کمپین، تأثیرگذار، بین‌المللی، تبلیغات، تبلیغات، خرده‌فروشی، صدور مجوز، موسیقی و سایر همکاری‌های فرهنگی است. دیکن با 49ers در سطح مدیر شروع کرد و از آن زمان تاکنون دو تبلیغ دریافت کرده و برخی از بزرگترین کمپین های برندسازی 49ers را رهبری کرده است، از جمله کمپین “وفادار سپس، وفادار اکنون” بازنشسته شده است. در طول همه‌گیری، او انتقال از آن کمپین به «وفادار به خلیج» فعلی را رهبری کرد.

تخصص های دکتر یورک دو طرفه است: ارتباطات رهبری بین فردی و تحول دیجیتال در بازاریابی، که او اکنون در کلاس درس زنده می کند. دکتر یورک علاوه بر علاقه اولیه خود به تدریس، کارشناس موضوعی برای CNN، Entrepreneur.com، و فوربس، یکی از مشارکت کنندگان هاروارد بیزینس ریویو است و به عنوان سخنران و مشاور ملی در این زمینه فعالیت می کند. دکتر یورک مشتاق ایجاد کنجکاوی در میان بازاریاب‌های آینده و در حال رشد است، زیرا آنها وارد عرصه‌ای با چنین تحول دیجیتالی چشمگیری می‌شوند و در حال غواصی در وضعیت فعلی برندسازی و ایده‌پردازی هستند که چگونه بلاک چین، دوقلوهای دیجیتال و متاورس بخشی از بازاریابی در جهان خواهند بود. آینده.

جایزه رهبران نوظهور 4 زیر 40 سال به افرادی تجلیل می شود که قبلاً سهم قابل توجهی در بازاریابی و زیر شاخه های آن داشته اند و رهبری و خدمات مستمر را نشان داده اند.

در سال 2021، دیکن و تیمش به راه اندازی کمپین 75th Anniversary 49ers کمک کردند، که تاریخ درخشان سازمان را جشن می گرفت و در عین حال مسیر روشنی را برای آینده ایجاد می کرد. سرانجام، دیکن برنامه اینفلوئنسر 49ers را از ابتدا در سال 2019 راه اندازی کرد و از آن زمان پایگاه داده تیم از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی را به بیش از 200 نفر رساند. در خارج از محل کار، دیکن یکی از اعضای موسس انجمن ورزشی PRO و یکی از اعضای مجموعه WORLDZ است. .