بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون برای خرید سال 1400

در حال حاضر دستگاههای متعددی با تراشههای RTX به این فناوری مجهز هستند. درحال حاضر برای خرید بهترین لپ تاپ برای بازی باید حداقل حدود 25 میلیون تومان هزینه کنید؛ که البته حتی با پرداخت این مبلغ باز حق انتخاب وسیعی برای انتخاب بازی ندارید. بیشتر بخوانید: ما در پست بهترین مارک لپ تاپ بهترین مارک و بهترین محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. مثلا شخصی که به طور مداوم به لپ تاپ خود نیاز دارد و باید آن را همیشه همراه خود داشته باشد، بهتر است دستگاهی با سایز ۱۳ یا ۱۴ اینچی انتخاب کند که وزن کمتری دارد. هر چه از نظر نسل ساخت ، پردازنده بهتری روی لپ تاپ باشد، از نظر کیفی بیشتر به کارتان خواهد آمد. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : هر چند هم که یک لپتاپ قدرتمند بوده و ویژگیهای فنی یا قابلیتهای قابل توجه بیشتری داشته باشد، اگر انتخاب نادرستی صورت گیرد، ممکن است کاربر را به اهداف اصلی خود نرساند.

با توجه به رده لپ تاپ، رقبای همرده و قیمت آن صورت میگیرد. اما HK در شاخه پردازندههای Intel قرار دارد، در مقابل پسوندهایهای HX و HS در زیر مجموعه پردازندههای شرکت AMD قرار میگیرد. بر همین اساس در زیر به معرفی بهترین گزینههای زیر 1000 دلار این دستگاهها پرداخته شده است. بله بدون شک، شما میتوانید با این بودجه یکی از بهترین های موجود را برای خود انتخاب کنید. وزن و ضخامت بیشتر این دستگاه ها زیاد است ؛به دلیل برخورداری از بدنه قدرتمند، در شرایط نامساعد مانند گرد خاک ، رطوبت محیط و دمای نامناسب عملکرد بهتری دارند . این مک بوک حتی به فن هم نیازی ندارد زیرا حرارت را به بدنه آلومینیومی خود منتقل میکند. این حساسیت تا حدی قابل توجیه است ، زیرا کیفیت ساخت محصولات شرکتهای مختلف ، با یک دیگر تفاوت دارد. هر چند بر خلاف دیگر مشخصات آن ، گرافیک قدرتمندی ندارد و به کارت گرافیک Nvidia Geforce MX350 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت مجهز شده اما می توان از آن به عنوان بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان از لحاظ کارایی و سرعت نام برد.

ایتنا- در این بخش با توجه به نیاز بازار و محبوبیت لپتاپهای اچپی بهترین نسخههای در سال 2020 میلادی این کمپانی معرفیشدهاند. اگر بودجهی مورد نظر شما تا 20 میلیون تومان است لپ تاپ لنوو think book15 میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. معروفترین پسوندها در کارتهای گرافیک عبارت است از (Ti – Gaming – Max-Q) میباشند که در لپ تا پها بیشتر شاهد پسوندهای Ti و Max-Q هستیم. شرکت HP برای این لپتاپ مخصوص بازی خود از ۱۲ گیگابایت رم DDR4 استفاده کرده و به نظر میرسد که میتوان آن را افزایش داد. اتصال وای فای برای تامین اینترنت دستگاه الزامی است و در محل کار، دانشگاه یا هر موقعیت دیگری که به مودم نزدیک هستید یا یک گوشی مجهز به اینترنت دارید، میتوانید از این سیستم استفاده کنید. یکی از ارزانترین لپتاپهای گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان که سخت افزار بسیار خوبی دارد و نیاز گیمرها را برآورده میکند. این پارامتر برای گیمرها و افرادی که با تدوین فیلم ، ساخت انیمیشن ، بازی سازی و ساخت جلوه های ویژه سر و کار دارند مهم است. این لپتاپها به جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده های گرافیکی مجهز شده اند تا اجرای بازی های سنگین گرافیکی را ممکن سازند.

دارا بودن حافظه گرافیک 2 تا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD در بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون تومان موجب افزایش سرعت و قدرت سیستم و اجرای کارهای سنگین می شود. کارت گرافیک از یک حافظهی اختصاصی به نام VRAM برخوردار است.جهت پردازش های گرافیکی سنگین حداقل چهار گیگابایت حافظه گرافیکی نیاز میباشد. به گزارش ایتنا و به نقل از windowscentral، لپتاپ مناسب دانش آموزان دبیرستانی علاوه بر قیمت مناسب و مقرونبهصرفه باید به قدری قوی باشد که بتوان از آن بهصورت روزانه استفاده کرد و در حین حال طراحی جوانپسندی نیز داشته باشد. گرچه این روزها در بازار وسایل الکترونیکی و ابزارهای هوشمند با 25 میلیون تومان فقط می توان یک لپ تاپ بسیار معمولی برای کاربردهای روزمره ساده خریداری کرد، اما با انتخاب قطعات مناسب و همچنین ارتقا برخی از نرم افزارها می توان از این لپ تاپ ها برای اجرای بازی و گیمینگ ساده و کارهای گرافیکی ساده نیز استفاده کرد. هر چند باز هم مثل ردههای قیمتی دیگر، تفاوتهای لپتاپهای این رنج آنقدر ظریف هستند که ممکن است بعضی نکات مهم هنگام خرید از دستتان در بروند که هدف از ویدیو، پیشگیری از این اتفاق است. رمهای کامپیوتر و لپتاپ دارای چند استاندارد متفاوت هستند.

شما باید پیش از خرید لپ تاپ، نیازهای خود را در نظر بگیرید و با توجه به بودجهی خود، در رابطه با برند و مدل لپ تاپی که میخواهید بخرید، تصمیمگیری نمائید. اگر که دانشجوی رشته گرافیک هستید و نیاز به خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای انجام کار ها و پروژه های دانشگاه خود دارید انتهای مقاله را از دست ندهید، در آنجا به شما پیشنهادات مناسبی را معرفی میکنیم. لپ تاپ مدنظرتون یعنی Lenovo ideapad L340 – T یک لپ تاپ با مشخصات متوسط هست و بیشتر برای کاربران معمولی پیشنهاد میشود. لپتاپ های TUF ایسوس core i5 و ideapad gaming 3 لنوو core i5 برای بازی pes و FIFA 2021 مناسب هست ؟

در حال حاضر در بین لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo لپتاپ لژیون 7 این شرکت بهترین لپتاپی است که میتوانید برای اجرای بازیهای روز آن را خریداری کنید. در واقع اگر در حال حاضر قصد دارید که یک لپ تاپ مناسب برای بازی کردن تهیه کنید؛ میتوانید روی آن لپ تاپ حساب ویژهای باز کنید. در کنار گرافیک مخصوص رندر Quadro RTX3000 نشان از اهتمام کامل Acer برای عرضه یک لپ تاپ مخصوص طراحی و حرفهای دارد. برای خرید یک کول پد خوب پیشنهاد میکنم حتما از مطلب « بهترین کول پد یا خنک کننده لپ تاپ » دیدن کنید. بهترین لپ تاپ های گیمینگ چه ویژگی هایی دارند؟ مدل G15 5511-A6 نیز مخصوص کاربریهای حرفهای و گیمرها طراحی شده است که نزدیکترین کیفیت ساخت و پرفورمنس سخت افزاری را به غول لپ تاپ های گیمینگ جهان با نام Alienware دارد. 4. برند MSI هم لپ تاپ های فوق العاده برای گیمرها داره.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه در چند سال اخیر تغییرات نرخ ارز قیمت لپ تاپهای بازار را دگرگون کرده، اما بازار لپ تاپهای کارکرده همیشه وجود داشته و همین باعث شده در چند سال اخیر رونق بیشتری پیدا کند. این قیمت بالا و وجود رقبایی مانند لنوو باعث شده تا محبوبیت لپ تاپ های MSi کم تر باشد. هارد های HDD قدیمی تر بوده ولی قیمت مناسبی دارند . امروزه علاوه بر هارد های HDD ، هارد های SSD نیز استفاده می شود. در بازار امروز بیشتر سیستم عامل ویندوز و مک مورد استفاده قرار می گیرد. لپتاپهای گیمینگی که کمتر از ۲۵ میلیون تومان هستند، دارای سری کارتهای گرافیک GeForce GTX 1650 هستند که حداقل کارت گرافیک موجود در بازار است. از لپتاپ های مالتی مدیا تا آلترابوک های سبک و لپتاپ های گیمینگ یا همان مخصوص بازی.

به خاطر این که این پردازندهی قوی قادر است تمام برنامهها را برایتان، مثل آب بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون خوردن پردازش کند. خوشبختانه در لپ تاپها چندان نگرانی بابت هماهنگی پردازندهها وجود ندارد؛ چرا که از پیش به صورت یک بستهی هماهنگ و در قالب یک دیوایس عرضه میشوند، در نتیجه اگر لپ تاپ با پردازنده گرافیکی مستقل و قدرتمند تهیه میکنید، احتمالا پردازندهی مرکزی شما نیز قدرتمند و با کولینگ مناسب عرضه شده است. پردازندهی لپتاپها در انحصار سه شرکت Intel و AMD و APPLE میباشد که در این بین Intel سهم بیشتری در بازار دارد. در واقع هر کاربر باید با شناخت کافی از نیازهای خود و مشخصات دستگاهها، بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب کند.هواوی سه لپتاپ MateBook 13، MateBook D14 و MateBook X Pro را هماکنون در بازار ایران در دسترس دارد که هر کدام مشخصات منحصر به فردی برای خود دارند. این دسته از لپتاپها از قطعات متنوعی برخوردارند و برای بیشتر کاربردهای روزانه مانند استفاده از اینترنت و کار با نرم افزارهایی مثل آفیس مناسبند. این حسگر برای ورود به ویندوز میتوانست مورد استفاده قرار گیرد، اما هنوز هم باید از روش سنتی رمز عبور استفاده کنید. دانش آموزان در انتخاب لپتاپ مناسب برای خود مولفههای خاصی را در نظر میگیرند و بر همین اساس در ادامه فهرستی از برترین لپتاپهای موجود در بازار با بهرهمندی از این مؤلفهها معرفی شدهاند.

از دیگر ویژگیهای این لپ تاپ میتوان به رم 32 گیگابایت (قابل استفاده در اسلاید)، حافظهی 1 ترابایت با سرعت SSD از نوع NVMe (قابل ارتقا)، کارت گرافیکNvidia مدل RTX 3050 TI GDDR6، باتری لیتیومی 3 سلولی با ظرفیت 45WHr، سیستم خنک کننده با دو فن مجزا و مواردی از این دست اشاره کرد که لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 را به یکی از بهترینها در زمینه گیمینگ تبدیل کرده است. رم ها از جمله قطعاتی هستند که قابلیت ارتقاع دارند. رم لپتاپها به سادگی و با رعایت نکاتی کوچک مانند باس یا استاندارد ساخت آن، قابل ارتقاع است. میانگین میزان روشنایی در لپتاپها 180Nit است که در بعضی مدلها این عدد به 400 میرسد. روشنایی: میزان روشنایی صفحه نمایش را با واحد Nit می سنجند.

لپ تاپ ایسوس TUF Dash F15 FX516PR-AZ042 از لپ تاپهای گیمینگ ایسوس ارزش خرید بالایی دارد و به نسبت مبلغ پرداخت شده شما مشخصات خوب و متعادلی در بخشهای مختلف دریافت میکنید. همه اینها را گفتیم تا به مشخصات پردازنده گرافیکی این محصول برسیم. با جرات میشه گفت تقریبا همه مک بوک ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 3. من لپتاپ رو برای گیم میخوام و بعد از کلی گشتن این رو پیدا کردم که برابر بودجه منه. این لپتاپ HP بر خلاف تمام مدلهایی که تا الان معرفی کردیم با پردازنده AMD راهی بازار شده است. قبل از اینکه بخواهم بهترین لپ تاپ های گیمینگ را به شما معرفی کنم شاید لازم باشد توضیح مختصری راجب به این گونه از لپ تاپ های به شما بدهم تا با دید بازتری محصولات معرفی شده را رصد کنید. این لپتاپها از نمایشگری بزرگ با وضوح تصویری بالا برخوردارند که به روکش مات مجهز هستند.