بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید. همچنین در پرتال مای اسکیپ گارانتی بازگشت سریع وجه در صورت کنسل شدن و یا عدم ارائه سانس توسط مجموعه وجود دارد که میتوانید از این امکان منحصر به فرد نیز بهره ببرید . سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه آل اسکیپ کرد. ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. مثل بازی تسخیر که از لحاظ معمایی بی نظیره و ترسناک هم هست اما ی سری بعد از بازی میگن معماهاش عالی و سخت بود اما ترسش ی ذره کم بود.

  • بعد از ان در سال ۲۰۱۲ به نقاط دیگر آسیا و اروپا رفت و بعد آن به آمریکا و استرلیا رسید.
  • مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند.
  • اگر عاشق بازی های کامپیوتری و حل معماهای پیچیده و کمی هیجان و ترس هستید، همین الان با خانواده یا دوستان یه تیم حداقل ۳ نفره تشکیل بدید و یک ساعت از بازی اتاق فرار لذت ببرید.
  • و فعالیت گسترده ما می تواند نزدیک ترین اتاق فرار ترسناک را، که دارای کیفیت مطلوبی ست به حضورتان معرفی گرداند.
  • اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را دوچندان می‌کنند.
بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند-آل اسکیپ

کودکان عجیب و گاه ترسناکی که هیچ مدرسه‌ی دیگری حاضر به پذیرفتن آن‌ها نبود. دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند.

لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. ژانر ترسناک یکی از ژانرهای بسیار پرطرفدار اتاق فرار در کشور ما به شمار می آید. قبل از هرچیزی لازم به ذکر است که در این نوع بازی باید در نظر داشته باشید که هدف اصلی همه ی اسکیپ روم ها در این ژانر نیز وجود دارد و تغییر نخواهد کرد. هدف از این بازی، رسیدن به پاسخ معماها و خارج شدن به عنوان قهرمان بازی از اسکیپ روم است. قرار است در کنار بازی و چالش هایش کمی هم ترس و هیجان را به عنوان چاشنی در بازی تجربه کنید و نه آنقدر بیشتر که جرأت ورود به اسکیپ روم را از شما سلب کند. در کشور ما به علت استقبال بسیار زیاد از این نوع اتاق های فرار با ژانر ترسناک، سناریو های متعدد و گوناگونی در این زمینه طراحی شده اند.

اتاق فرار اسیپ روم تهرومز

ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است. پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.

اتاق فرار عکاس