بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

همین که در نتایج باشد یعنی گوگل صفحات آن را ایندکس کرده است. در رپرتاژ‌ها که بهترین نوع ایجاد بک‌لینک است از این شناسه برای لینک‌ها استفاده می‌شود. ایجاد مزرعه لینک یا هر نوع شبکۀ بک‌لینک مشابه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این روش‌ها جزو روش‌های کلاه سیاه سئو حساب می‌شوند و گوگل در صورت تشخیص وبسایت‌های بک‌لینک دهنده و گیرنده را جریمه می‌کند. در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می‌دهند.

بدست آوردن بک‌لینک

مشکلی که این دایرکتوری‌های عمومی دارند این است که بیشتر آن‌ها فقط با هدف بک لینک سازی ایجاد شده و عملاً کاربرد خاصی برای کاربران ندارند. به‌علاوه، گوگل نیز نسبت به این وب‌سایت‌ها شدت عمل و سختگیری بیشتری به خرج می‌دهد. با ایجاد حساب کاربری در فروم‌ها می‌توانید بکلینک رایگان دریافت کنید. در لینک زیر لیستی از فروم‌های مختلف جهت ثبت نام و درج بک لینک گردآوری شده اند.

در داخل کشور وب سایت های خوبی در این زمینه فعالیت می کنند که به شما امکان درج مطالب در آنها و اخذ بک لینک را می دهند. خرید بک لینک ارزان با اتوریتی بالا و DA90 در سرویس سئو و فروش بک لینک . تا این جای مقاله، تعدادی وب‌سایت به شما معرفی کردیم که اعتبار دامنه بالایی دارند و برای ایجاد بک‌ لینک رایگان از طریق ایجاد پروفایل یا کامنت‌گذاری مناسب هستند. اما لازم به ذکر است که هرچند تأثیر لینک‌سازی در سایت‌هایی با اعتبار کم و اسپم اسکور زیاد، به‌اندازه تأثیر لینک‌سازی در سایت‌های معتبر نیست اما سبب افت رتبه سایت شما در گوگل نمی‌شود. دومین موردی که باید بررسی کنید امتیاز spam score سایتی است که قصد ساخت بک لینک رایگان از آن را دارید.

  • «لینک با اعتبار بالا» به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌هایی با اعتبار بالا مانند سایت‌های خبری بدست می‌آیند.
  • و بجای آنها از ” کلمه کلیدی“؛ “کلمه کلیدی به همراه متن دیگر“؛ “ نام وب‌سایت” (متن حاوی نام برند)؛ “آدرس وب‌سایت“؛ “نام برند” و… استفاده کنید.
  • در هر حال، بعد از اینکه تصمیم تان را گرفتید، ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید که چطور باید به سایت لینک بدهید.
  • این پکیج شامل بیش از 250سایت بسیار قوی و با کیفیت میباشد و همچنین شامل تمامی سایت های پکیج های پیشین میباشد .

اما باید دقت کنید صاحب سایت لینک شما را nofollow نکند تا بی‌ارزش شود. البته لازم به ذکر است که برخی متخصصان سئو می‌گویند که پست‌های مهمان مانند گذشته ارزش زیادی را ندارند و حتی باعث جریمه شدن وبسایت می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد پست مهمان مقاله زیر را در وب 24 دنبال کنید. قرار دادن لینک‌ها در محتوای خود به سایت‌های مرتبط دیگر می‌تواند منجر به عمل متقابل (تبادل اموزش بک لینک زدن لینک) شود. به عنوان مثال، افرادی که از طریق ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس نظارت می‌کنند می‌توانند ببینند چگونه ترافیک به صفحات آنها هدایت می شود. لازم به ذکر است بک لینک گرفتن از وبسایت‌ هایی که دارای رتبه بالایی هستند ارزش دارد، بنابراین سعی کنید محتوای عالی و باکیفیتی در وبسایت خود تولید کنید.

بک لینک‌ها رتبه‌بندی سازمان‌دهی شده را بهبود می‌بخشند

اگر بک لینک تمام خصوصیاتی که در این بخش معرفی می کنیم داشته باشد، قطعا یک بک لینک عالی برای سایت شما خواهد بود. اینکه انتظار داشته باشیم شما برای سایت خود تنها بک لینک های عالی تهیه کنید. در ضمن نداشتن چندتا از ویژگی های زیر، یک بک لینک را به یک بک لینک بد تبدیل نمی کند. اگر شما موفق شوید لینکی داشته باشید که چند تا از این موارد را در آن رعایت کرده باشید. همینجا بود که گوگل فهمید همه چیز آنطور که فکر میکرد جلو نمیرود.

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

حال شما می اید با استفاده از ابزار هایی که در اینترنت وجود دارد محتوای تولید می کنید که ۱۰ برابر از سایت رقیب شما بهتر باشد و تمامی نقاط ضعف و مشکلات آن را برطرف می کنید و سپس ان را انتشار می دهید. فقط در این شرایط شما می توانید جایگاه بهتری را نسبت به رقیب خود پیدا کنید. شما باید دلیل به گوگل بدهید که محتوای شما را با سایتی عوض کند که هم اکنون دارد به خوبی کار خودش را انجام می دهد و کاربران نیز از ان ها راضی اند. این گونه محتوای ۱۰ برابر راه بسیار خوبی برای بدست اوردن رنک و لینک برای سایت شما است.

خرید بک لینک با کیفیت