بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-خرید بک لینک گلدلینک

با اینکار گوگل خیلی راحتتر و سریعتر میتونه متوجه غیرطبیعی بودن بک‌لینک‌های شما بشه و جریمتون بکنه. بسیاری از کاربران به دنبال مطالبی هستند که نه تنها توضیحات اضافه و تحلیل‌های دقیق ندارد، بلکه کوتاه و خلاصه است. برای مثال بعد از بررسی چند محصول در یک حوزه مشخص، پیشنهاد کند که کدام محصول بهتر است و چرا باید آن را استفاده کرد. اگر بتوانید لیستی از مقالاتی در این سبک را پیدا کنید که به حوزه کاری شما ربط دارند، شاید بتوانید پس از برقراری ارتباط با نویسنده آن، نظر آن را درباره خدمات یا محصولات برند خود جلب کنید.

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-خرید بک لینک گلدلینک به این عبارت متنی، متن لینک شده و یا انکر تکست – anchor text میگویند. موضوعی که برای گوگل بسیار اهمیت دارد، مرتبط بودن متن لینک شده و محتوا لینک است؛ زیرا گوگل بر اساس عبارت نوشته شده یا همان انکر تکست به صفحه شما اعتبار می دهد. مثلا اگر محتوا شما درباره “راه های افزایش درآمد” باشد و وب سایت معتبری با همین کلمه کلیدی “راه های افزایش درآمد” به شما لینک داده باشد، رتبه وب سایت شما در این کلمه کلیدی در نتایج گوگل بهترین سایت خرید بکلینک بهتر خواهد شد.

این قسمت لیستی از URL های و تعداد دامنه هایی که به ان ها لینک شده اند را در اختیار شما قرار می دهند. اگر شما لیست را دریافت کنید می توانید جا هایی که از ان لینک دریافت کرده اید را بطور دقیق مشاهده کنید. اگر محتوایی از سایت شما در حال جذب لینک ها است می توانید این مطالب را به افراد دیگر پیشنهاد بدید که از این راه بتوانید لینک های بیشتر دریافت کنید. همچنین شما می توانید به افرادی که به سایت شما لینک داده اند تماس بگیرید و از این کار تشکر کنید و بگوید این مطلب به چه اندازه برای مخاطبان شما مفید بوده. ممکن است با این تشکر دوباره وارد سایت شما بشوند و صفحه های جذاب بیشتری را پیدا کنند که به ان ها بک لینک بدهند. همچنین با این کار ممکن است ایده های جدیدی را برای نوشتن محتوای های جالب تر پیدا کنید.

امروزه با جستجو در اینترنت می توانید نام سایت سازهای مختلفی را مشاهده کنید که امکان ارائه بک لینک رایگان و دائمی را فراهم می آورند. در داخل کشور تنها یک سایت ساز به نام شاپ فا این خدمات را ارائه می کند. به صورت کلی در داخل کشور این مورد اکثرا پولی است و در نمونه های رایگان تا 30 روز این امکان به شما داده می شود، لذا بک لینک ها نیز موقتی خواهند بود.

این سایت از نوع سیستم وبلاگ دهی است که می‌توانید با ثبت در آن مطالب خود را به صورت ریپورتاژ خبری منتشر کرده و به سایت خود لینک بدهید. روش دوم استفاده از کوئری های حرفه‌ای گوگل است که به راحتی و با جستجو می‌توان حجم عظیمی از لینک‌ها را در گوگل پیدا کنید که این مورد رو در دوره سئو کاملاً عملی آموزش دادیم. متوجه شدیم یک جای کار میلنگه شاید محتواها درست نوشته نمی‌شدند، شاید کاربرپسند نبودن شاید اصلاً وب‌سایت از نظر گرافیکی مشکل داشت و کاربر رو فراری می‌داد.