ما از یافته های خود برای ارائه سه توصیه کلیدی برای افسران ارشد فروش استفاده می کنیم:
- مدیران استخدام باید به طور خاص آموزش ببینند تا نشانههای ویژگیهای DT را در فرآیند مصاحبه با استفاده از ابزارهایی مانند سؤالات رفتاری که رفتارها و ویژگیهای پیشین یا بالقوه را برجسته میکنند، در فرآیند مصاحبه تشخیص دهند.
- مدیران فروش باید به گونهای آموزش ببینند که از الگوهای عملکردی که ممکن است نشانهای از یک شخصیت تاریک باشد برای تعیین اینکه آیا مداخلاتی مورد نیاز است، آگاه باشند.
- مدیران فروش باید از شبکههای اجتماعی و بازخورد همتایان استفاده کنند تا چهرههای تاریک را آشکار کنند.
ویلی بولاندر استاد بازاریابی کارل دیسانتیس، دانشگاه ایالتی فلوریدا، ایالات متحده است.