تصاویر انواع طرح و مدل کناف پذیرایی برای سقف و دیوار-کناف آوگون

اشتباه کارفرمایان در استفاده از کناف مانند توجه به کاهش هزینه طراحی کناف، عدم رعایت نکات اجرایی آن، توجه داشتن به نمونه کار و.. توجه کنید اگر در سقف کناف پیچ های کمی استفاده شود باعث لق شدن و ترک خوردن سقف می شود. درست است که اگر از حجم زیرسازی سقف کاسته شود در هزینه ها صرفه جویی می شود، اما اگر از حجم زیرسازی سقف کناف کم کنید باعث سست شدن سقف کناف و افت کیفیت آن می شود. به همین منظور برای زیبایی دکوراسیون خانه ها از متریال های خاصی چون سقف کناف استفاده می شود.

  • به گفته ی طراحان برجسته، برای آشپزخانه هایی با طرح دکوراسیون های مدرن، سقف های کناف با طرح های هندسی و گوشه دار مانند طرح مستطیل و یا مربع می توانند انتخاب خوبی باشند.
  • مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از طرح های کناف شلوغ و برجسته می باشند که برای فضاهای کوچک چندان مناسب نیستند بنابراین برای فضاهای کوچک سعی کنید از طرح های ساده و مدرن استفاده نمایید.
  • جدید ترین طرح های کناف سقف نقش جداکننده دیوار را داشته و به عنوان یک سقف کاذب در طراحی دکوراسیون خانه ها استفاده می شود.
  • مورد حائز اهمیت دیگر می توان به استفاده از فضاهای ایجاد شده برای گذاشتن دکور و افزایش دو چندان فضا می توان اشاره کرد.
  • استفاده از کناف یا رابیتس یکی از کارهایی است که جدیداً در سقف خانه ها و قسمت های مختلف انجام می شود و باعث زیباتر شدن فضای خانه می شود.

برای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن کمک بگیرید و سپس آن را خشک نمایید. در صورتی که تمایل داشته باشید که کناف سقف اتاق خواب را به ویژه کلاسیک طراحی کنید از لوسترهای پر زرق و برق باید استفاده کنید. برای طرح کناف سقف اتاق خواب طرح های مختلف بسیاری وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های زیبا و خلاقانه برای سقف ااق خواب استفاده کنید. سقف کاذب جز جدایی ناپذیر طراحی داخلی بازسازی میباشد از این رو سقف کناف با توجه به سرعت اجرایی بالا مقرون بصرفه بودن و ‌استحکام و سبک وزنی جزو بهترین گزینه های اجرای سقف کاذب در بازسازی های مسکونی و اداری میباشد.

کناف سقف اشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از فضای آشپزخانه های اپن است. مدل كناف سقف آشپزخانه طیف گسترده ای دارد و مزیت آن ایجاد عایق حرارتی و صوتی، فضای نورپردازی مناسب و پوشاندن تاسیسات هود است. از مزیت های دیگر سقف کناف آشپزخانه ، مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی می باشد. انواع طرح کناف آشپزخانه می تواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شود. علاوه بر اینکه آرک آشپزخانه با کناف کار می شود، ایجاد عایق صوتی در آشپزخانه اپن از الزامات است تا صدا‌های آزاردهنده داخل فضای پخت و پز، مخل آسایش نباشد. مدل های کناف چند لایه که فاصله ای با لایه های زیرین دارد را می توان جدیدترین طرح كناف سقف دانست.

می‌توان اشکال ساخته شده توسط این سقف را با نورپردازی‌های زیبا ترکیب کرد تا جلوه‌گر هنر و معماری در سقف‌های کاذب باشند. کناف به دلیل سبک و کم هزینه بودن برای جلوه بخشیدن به سقف و دیوار های خانه شما انتخاب مناسبی است. همانطور که می دانید، طراحی داخلی خانه های آپارتمانی، تقریبا شبیه به هم هستند.

اگر طرح به صورت یکپارچه اجرا شود طرح های كناف وافل ، كناف دکوراتیو طرح دار و طرح كناف سقف ساده مواردی است که امکان اجرا خواهد داشت. اگر تنها بخشی از سقف كناف کار شود، دو دسته طرح سقف کناف وجود دارد. کناف هایی که تمرکز طرح بر مرکز آن است و کناف هایی که تمرکز بر حاشیه است. می توانید با استفاده از لامپ های توکار نورپردازی کناف آشپزخانه را به نحوی انجام دهید که کنتراست فضا از بین برود و روشنایی قابل کنترل باشد. با توجه به این که اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی ظاهری است، بهتر است در آشپزخانه مدرن خیلی از کناف استفاده نکنید و حتی اگر استفاده کردید از ساده ترین طرح ها و خلوت ترین آنها استفاده کنید. استفاده از کناف اخیراً در آشپزخانه ها باب شده است و کناف ها می توانند در قسمت‌ های مختلف آشپزخانه‌ ها، مثل سقف و کابینت و اپن و غیره استفاده شوند.

کناف کاری سقف مانند بسیاری از روش‌های طراحی از اصول خاص خود پیروی می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع و شرایط فضایی است که قصد اجرای کناف کاری را کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید در آن داریم. پذیرایی در خانه‌ها بیشتری فضای یکپارچه را به خود اختصاص داده‌اند و از این لحاظ دست ما در پیاده سازی طرح دلخواه کناف کاری باز است. در انتخاب طرح کناف کاری به سبک کلاسیک خانه یا کلاسیک و مدرن بودن آن توجه کنید.

برای ثبت سفارش تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. این پانل‌ها ترکیبی از دو پانل مقاوم در برابر آتش و رطوبت بوده و از الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت تهیه شده است. پانل‌ FM روکش سبز داشته و برای محیط‌های مستعد آتش‌سوزی یا دارای رطوبت مناسب خواهد بود. کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای طرح کناف سقف آشپزخانه متناسب با نوع دکوراسیون آشپزخانه باید از اصول خاصی پیروی کرد که سبک آن با یکدیگر متفاوت است. طراحی و اجرای کناف برای آشپزخانه های کوچک و مدرن باید به گونه ای انجام شود که با سادگی و مدرن بودن آشپزخانه در تضاد نباشد و تاثیر منفی در زیبایی اجزای مینیمال در دکور آشپزخانه نداشته باشد. و در همین زمینه؛ کناف سقف آشپزخانه، آرک و کناف اپن آشپزخانه، از جدید ترین و در عین حال کاربردی ترین ایده های طراحی فضای داخلی ساختمان به شمار می آیند که می توانند ظاهری شیک و خاص را بوجود آورند.

تصاویر انواع طرح و مدل کناف پذیرایی برای سقف و دیوار-کناف آوگون

سقف کناف همان سقف گچی است اما با این تفاوت که این سقف ها به روز و مدرن تر از شقف گچی هستند. البته از تفاوت سقف گچی با سقف کناف می توان به عدم نیاز به زیرسازی اشاره کرد، چرا که این سقف ها به صورت آماده تولید و در بازار عرضه می شوند. سقف کناف نصب آسان تر و انعطاف‌ پذیری بالاتری نسبت به سقف گچی دارد و ظاهر آن هم مدرن تر و مجلل می باشد. با استفاده از سقف کناف می توانید، سقف خانه یا محل کار را زیبا تر و درخشان تر کنید اما به شرطی که نکات اجرای آن را به طور کامل و دقیق رعایت کنید تا سقف به صورت تخصصی و استاندارد طراحی شود. دقت کنید برای فضا های کوچک و شلوغ از سقف کناف برجسته یا شلوغ استفاده نکنید.

اپن و آرک

امروزه استفاده از کناف در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است در نتیجه نیاز به طرح ها و ایده های جدید به ویژه برای اجرای کناف برای سقف کاملا محسوس است. آشپزخانه قلب خانه است و طراحی و چیدمان آن روی دکوراسیون داخلی کل فضای خانه تاثیر می گذارد . در دکوراسیون آشپزخانه باید طراحی و نصب انواع کابینت و همچنین طراحی و دیزاین کناف سقف آشپزخانه و پوشش کف و دیوار های آشپزخانه به درستی و با دقت انجام شود تا در مجموع دکوراسیون ایده آلی داشته باشیم .

مزایای سقف کناف