جرمی کیز و بث والن به عنوان ویراستاران ارشد مجله سیاست عمومی و بازاریابی

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با مریلین استون، مدیر انجمن ها و مجلات دانشگاهی، انجمن بازاریابی آمریکا ([email protected]) تماس بگیرید.

ویراستاران توسط کمیته ای به ریاست معاون رئیس انتشارات AMA، رونالد پل هیل، دانشگاه آمریکایی بررسی و انتخاب شدند. اعضای کمیته دروو گروال، کالج بابسون بودند. ونسا پری، دانشگاه جورج واشنگتن؛ لن چاپلین، دانشگاه نورث وسترن؛ کریگ اندروز، دانشگاه مارکیت؛ اسکات برتون، دانشگاه آرکانزاس؛ و مت وینگاردن، معاون ارشد AMA، جوامع و مجلات.

درباره انجمن بازاریابی آمریکا

والن خاطرنشان کرد: «ژورنال به‌عنوان بهترین خروجی برای تحقیق در تقاطع بازاریابی و سیاست‌های عمومی و به طور گسترده‌تر، تحقیقاتی که هدف آن ایجاد تغییرات مثبت برای مردم و جامعه است، موقعیت خوبی دارد.» این به خاطر کار خستگی ناپذیر و تفکر استراتژیک سردبیرانی است که خدمت کرده اند JPP&M قبلاً، و ما از فرصتی برای ایجاد این پیشرفت برای اطمینان از آن استقبال می کنیم JPP&M به عنوان خانه ای برای تحقیقات با تاثیر دیده می شود.

بث والن استاد بازاریابی و قانون تجارت در دانشکده بازرگانی ویلانوا است. تحقیقات او بر روی مسائل مربوط به رفاه مصرف کننده متمرکز است و به طور خاص بر روش هایی که محرک های بازاریابی مختلف – مانند برچسب ها، مجموعه های انتخاب و ویژگی های محصول – بر تصمیم گیری و نتایج تصمیم تأثیر می گذارند تمرکز می کند. کار فعلی او نقش شفافیت اطلاعات و خط مشی عمومی را در تصمیم گیری سلامت در نظر می گیرد. بث جایزه پژوهشگر نوظهور گروه ویژه بازاریابی و جامعه و همچنین جایزه تحقیقات توماس سی. کینیر AMA را برای کارش در JPP&M. او به عنوان یکی از «بهترین اساتید دوره لیسانس» Poets & Quants انتخاب شده است.

انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) خرسند است که جرمی کیز و بث والن را به عنوان سردبیران این مجموعه اعلام کند. مجله سیاست عمومی و بازاریابی (JPP&M)، یکی از مجموعه مجلات دانشگاهی AMA. دوره سه ساله آنها به طور رسمی از 1 ژوئیه 2023 آغاز می شود. JPP&M انجمنی برای درک رابطه بازاریابی و خط مشی عمومی است، با هر موضوعی که دارای طیف وسیعی از موضوعات، از جمله، اما نه محدود به، اخلاق و مسئولیت اجتماعی است. تغذیه و سلامتی؛ مقررات و مقررات زدایی؛ رفاه مصرف کننده، اجتماعی و زیست محیطی؛ امنیت؛ و حریم خصوصی

برای ما افتخار بزرگی است که به‌عنوان تیم سردبیر بعدی این مجله خدمت کنیم مجله سیاست عمومی و بازاریابیکیس گفت. ما در مورد چشم انداز خدمت به مجله و مهمتر از آن، جامعه محققانی که به عنوان نویسنده، داور، و سردبیر به مجله کمک می کنند، هیجان زده هستیم. مطمئناً زمان هیجان انگیزی برای پژوهشگر سیاست است و ما به عنوان ویراستار از کاری که نمایانگر دیدگاه ها و روش های متنوعی است که حوزه ما را برای کشف موضوعاتی با پیامدهای واقعی برای مردم و جامعه تشکیل می دهد، استقبال خواهیم کرد.

مرلین استون مدیر انجمن های علمی و مجلات انجمن بازاریابی آمریکا است.



منبع

جرمی کیز، صندلی وقفی ریچارد جی و باربارا ناکلریو در تجارت است. استاد، حقوق بازاریابی و تجارت؛ و مدیر دانشکده، مرکز بازاریابی و بینش مصرف کننده در دانشگاه ویلانوا. او بیش از 70 مقاله، فصل‌های کتاب و مجموعه مقالات کنفرانسی را در زمینه‌های تجارت، سلامت و سیاست عمومی منتشر کرده است. تحقیقات او به ارتباط موثر ریسک می پردازد. او توسط Poets & Quants به عنوان یکی از 40 برجسته ترین استاد مدرسه کسب و کار زیر 40 سال در جهان نامگذاری شده است و جایزه تحقیقاتی توماس سی. کینیر انجمن بازاریابی آمریکا را دریافت کرده است.

انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) به عنوان بزرگترین انجمن بازاریابی مبتنی بر فصل در جهان، مورد اعتماد متخصصان بازاریابی و فروش است تا به آنها کمک کند تا آنچه را که در آینده در این صنعت پیش می آید کشف کنند. AMA دارای جامعه ای از شعب محلی در بیش از 70 شهر و 350 پردیس کالج در سراسر آمریکای شمالی است، و همچنین عضویت دانشگاهی در سراسر جهان را در بر می گیرد. AMA خانه محتوای برنده جوایز، گواهینامه حرفه ای PCM®، مجلات دانشگاهی برتر، و رویدادها و کنفرانس های آموزشی پیشرو در صنعت است.
https://www.ama.org