جواب بازی آمیرزا؛ جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 1401 اختصاصی-فاوینو

جواب بازی آمیرزا؛ جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 1401 اختصاصی-فاوینو امیدوارم کسی جواب بازی آمیرزا مرحله 1641 رو بلد بود دریغ نکنه و بهت بگه.. این روزها بسیاری به دنبال جواب کامل همه مراحل بازی آمیرزا هستند، بازی موبایلی جالبی که مدتی است بین ایرانی ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. همچنین شما عزیزان می‌توانید جواب کامل مراحل بازی آمیرزا نسخه‌های قبل و بعد که در این سایت قرار می‌گیرد را در حل بازیدنبال کنید. افراد با سنین مختلف و سلیقه های متفاوت به این بازی موبایلی جالب علاقه مند هستند.

آمیرزا بازی متفاوت ، سرگرم کننده و فوق العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت میکند. این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد و معلومات و دانش شما را به مرور زمان ارتقاء خواهد بخشید. همچنین شما میتوانید از سایر بازی های ایرانی محبوب همانند کوییز اف کینگز ، دوز ایرانی و منچرز که در وب سایت موجود است نیز دیدن کنید . تهران-ایرنا- معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای (دایرک) برای سومین سال متوالی پرمخاطب ترین بازی ایرانی را معرفی کرد و بازی آمیرزا در سال 97 با نزدیک به چهار میلیارد دست بازی، پدیده سال صنعت بازی ایران و پرمخاطب ترین بازی ویدیویی ایرانی در تاریخ لقب گرفت. جهت دانلود جواب کامل بازی آمیرزا ایمیل خود را کنید، تا همیشه بعد از هر آپدیت پاسخ‌ها را در ایمیل خود دریافت نمایید.

جواب آمیرزا مرحله 105 به بعد

سلام.من تا هزا حل کردم.امیرزا رو.بعد بخودم گفتم که دیگه مراحل اخرش هست فکر کنم حلش کردم.زدم تو اینترنت ببینم تا چند مرحله امیرزا.دیدم جواب هم زدزه گفتم ای وای که ما چقدر زحمت کشیدیم وجواب هم اینجاست.ممنونم. جهت دانلود پاسخ‌های کامل و بروز بازی آمیرزا ایمیل خود را وارد کنید، تا همیشه بعد از هر آپدیت پاسخ‌ها را در ایمیل خود دریافت نمایید. شما باید در این بازی جذاب هوش و ذکاوت خود را در میان بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را بالا ببرید.

استفاده از انیمیشن‌های جذاب جلوه خاصی به بازی داده و از تماشای طراحی جذاب بازی لذت جواب بازی آمیرزا خواهید برد. در بازی آمیرزا معلومات و اطلاعات عمومی شما با گذر زمان افزایش خواهد یافت. بازی آمیرزا بخاطر اقبال فراوانی که کاربران برایش نشان دادند ، برترین بازی سال 1396 شناخته شد. بازی آمیرزا یکی دیگر از محصولات پر طرفدار شرکت نردبان اندیشه فردا است ، پیش از این نیز بازی باقلوا با اقبال بسیاری مواجه شده بود. همچنین می توانید شماره مرحله را در داخل کادر جستجوی سایت بنویسید و منتظر بمانید تا جواب مورد نظر نمایش داده شود. از طریق جواب های بازی قرار داده شده در سایت هیچگونه درآمدزایی برای سایت صورت نمی گیرد و تمامی حقوق مادی و معنوی به صورت کامل طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل رعایت می گردد.

  • جهت دانلود پاسخ‌های کامل و بروز بازی آمیرزا ایمیل خود را وارد کنید، تا همیشه بعد از هر آپدیت پاسخ‌ها را در ایمیل خود دریافت نمایید.
  • بازی آمیرزا، یک بازی متفاوت، جذاب و سرگرم‌کننده است و می‌توان گفت جالب‌ترین بازی حدس کلمه است و در بین خانواده‌های ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
  • سلام.بازی بسیار جذاب وسرگرم کننده است،مثل حل جدول به معلومات آدم اضافه میشودو در عین حال جلوی آلزایمر را میگیرد لطفا جواب مراحل 1500 به بعد را درج نمائید ممنون متشکرم.
  • این نوع بازی‌ها به شدت اعتیاد آور بوده و شما بعد از پایان هر مرحله دوست دارید که خود را به چالش بزرگتری بکشید و مراحل جدید را پشت سر بگذارید.
بازی جذاب آمیرزا زمانی منتشر شد که بیشتر بازی های تلفن همراه به یک یکنواختی ملموس رسیده بودند … بازی آمیزرا مدتی است که در بین خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای را به دست آورده است. این بازی که در اصل یکی بازی حدس کلمه است، توسط سازندگان بازی باقلوا توسعه داده شده است و این بازی هم همچون باقلوا بسیار محبوب شده است … لازم به ذکر است که کلمات موردنظر این بازی از دسته های گوناگون انتخاب شده و به لحاظ معنایی با یک دیگر ارتباط ندارند و شامل واژه های سه تا شش حرفی می باشد. خیلی از کارشناس ها معتقد هستند که تاریخچه ی بازی به زمان غار نشینی برمیگیرده.

سایت آمیرزا، جهت تسهیل در راحتی کاربران برای جستجوی سریع، آسان و جامع پاسخ های شما کاربران عزیز، با موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو، به تعامل و همکاری رسیده است. آمیرزا بهترین بازی فکری و حدس کلمات و همچنین محبوبترین بازی فکری در بین مردم هست. کلماتی که حروف ث – ح- ص-ض-ع-ط-ظ دارند اصلا فارسی نیست و عربی هست غیر از اسامی باید همسنگ آنرا بکار برد برای درک بهتر میتوانیم بجای راجع به کلمه در مورد بکار ببریم چون اگرچه مورد ریشه عربی دارد اما کاربرد آن بیشتر از راجه به است. آمیرزا نام یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات یا همان کلمه سازی است که شما را به چالش ساختن کلمات دعوت میکند. در این بازی هدف پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته شده است؛ دقیقا همان سبکی که در بازی فندق مشاهده میکنید. داداش مرحله ۱۷۷ اصلا “ی” نداره.شما نمیدونم چجوری اون کلمات رو نوشتید.

برای دریافت جواب و پاسخ همه مراحل بازی آمیرزا مرحله کامل اندروید وارد سایت نکس لود بشوید. رفته رفته مراحل بازی برای بازکنان سخت شده و برخی از بازیکنان برای عقب نماندن از دیر دوستان و خانواده خود از تقلب در این بازی ساتفاده می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا سعی خود را در حل بازی کنید در صورتی که در حل جواب بازی ناتوان بودید از جواب بازی آمیرزا استفاده کنید. به محض بروزرسانی و ایجاد کلمات جدید علاوه بر مراحل قبلی جواب بازی آمیرزا مرحله 1500 به بعد هم اضافه خواهد شد . در صورتی که هر یک از مراحل را با خوبی پشت سر گذاشته اید لطفا در قسمت کامنت های کلمات یا حروف مرحله را برای کمک به دیگر بازیگنان اعلام بفرمایید. جواب همه مراحل بازی آمیرزا + پاسخ و حل کامل مرحله را از این سایت دریافت کنید.

کاربرای عزیز که دنبال جواب بازی آمیرزا هستید ، ما همه ی جواب های این بازی رو توی سایتمون گذاشتیم. بازی آمیرزا یک بازی ایرانی خوش ساخت، سرگرم کننده و جذاب است که میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثرا به دنبال جواب بازی آمیرزا هستند. بازی آمیرزا، یک بازی متفاوت، جذاب و سرگرم‌کننده است و می‌توان گفت جالب‌ترین بازی حدس کلمه است و در بین خانواده‌های ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بازی آمیرزا توسط سازندگان باقلوا یعنی استدیو Brain Ladder ارائه شده است و یک بازی در سبک بازی‌های حدس کلمه می‌باشد. آمیرزا یک بازی حدس کلمه است به این صورت که شما باید حروف بهم ریخته را که روی سینی قرار دارد را با وصل کردن بهم چند کلمه را حدس بزنید.

جواب بازی آمیرزا مرحله 1-200

تامرحله ۷۹۶ رفتم خیلی جذاب و آموزندست دستتون درد نکنه بازی بزرگتر ها هم هست . چند روز پیش بود که در بازیاتو به معرفی و بررسی بازی ایرانی آمیرزا پرداختیم، یک بازی موبایلی جذاب و خوش ساخت ایرانی که ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا بشمار می رفت. آمیرزا بازی ای سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات و دانستنی ها است که شما را به چالشی شیرین دعوت میکند. بازی موبایلی آمیرزا ، یکی از پرطرفدارترین بازی های فارسی برای موبایل است ، بطوریکه نسخه آندروید آن در کافه بازار ، بیش از 3 میلیون بار نصب شده است.