خبر پزشکی بيمارستان بهمن زنجان-دراگمد

بر اساس یک گزارش جدید، یک تیم پزشکی کبد آسیب‌دیده‌ی فردی را به مدت 3 روز در داخل یک دستگاه (پرفیوژن) ترمیم کردند و سپس با موفقیت به یک بیمار سرطانی مبتلا… از آن جایی که بیماری هپاتیت سی برای سال های طولانی عامل آسیب کبدی بوده است، دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری انجام غربالگری هپاتیت c را در افراد بین سنین توصیه کرده است. کنفرانس 2019 واکسن ها با هدف ارائه فرصتی به پژوهشگران از سراسر جهان به منظور تمرکز بر روی یادگیری پیرامون واکسن ها و ایمن سازی و پیشرفت ها آن برگزار می شود.

علائم و نشانه‌های سینوزیت مزمن

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که ورزش کردن بین ساعات ۸ تا ۱۱ صبح به بهبود سلامت قلب کمک شایانی می‌کند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که آب مورد نیاز بدن افراد با توجه به دمای هوا و سطح فعالیت‌های بدنی متفاوت است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که احتمالاً هوش مصنوعی به‌زودی می‌تواند با اسکن شبکیه چشم، علائم اولیه بیماری کلیوی را تشخیص دهد.

خبر پزشکی بيمارستان بهمن زنجان-دراگمد

اصلی ترین مواد طعم دهنده به ترشی ها، سبزیجات می باشند بنابراین باید برای تهیه یک ترشی خوشمزه، سبزی مخصوص آن را بشناسید. دانلود مستند فضایی با زیر نویس فارسی واضح ترین ویدئو از ماه و زمین که به وسیله کپسول اوریون ناسا از فاصله 435 هزار کیلومتری زمین ثبت شده است، منتشر شد. اوریون اکنون در مدار مخالف گرد ماه قرار دارد و در جهت مخالف مدار ماه دور زمین، حرکت می کند. این مشکل به راحتی می تواند کودکان را درگیر کند و متاسفانه به دلیل ضعیف بودن سیستم عصبی کودکان، تاثیرات شدید تری را از خود به جای بگذارد. اما از طرفی با توجه به رفتارهای غیر عادی همه کودکان شاید تشخیص اختلال دو قطبی قدری مشکل باشد. کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی با برگزاری سلسله وبینارها و کارگاه های متنوع، میزبان اعضاء و جمعی از علاقه مندان بود.

خواص “کدو سبز”/ جلوگیری از پیری و بیماریهای قلبی ـ عروقی با مصرف کدو سبز

اگر این آب گرم از درب دستگاه نشت کند، آسیب جدی به کف آشپزخانه و سایر لوازم برقی وارد پایگاه اطلاع رسانی و رسانه ی تخصصی دارویی ایران می کند. به همین دلیل در دستگاه از قطعه ای به نام میکروسوئیچ استفاده می شود. ما به عنوان والدین برای مراقبت و رسیدگی از آن ها، نیازمند اطلاعات و آگاهی هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، نیازهای فرزندانمان را برآورده کنیم و در نگهداری و رشد آنها موفق باشیم. پیرترین لاک پشت جهان که “جاناتان” نام دارد و در حال حاضر به پیرترین حیوانِ خشکی زیِ شناخته شده در سیاره زمین معروف است، 190 ساله شد.

  • تحقیقات نشان داده است که ویتامین K۱ می تواند به کاهش خطر شکستگی، به ویژه شکستگی لگن، در افراد مسن کمک کند.
  • نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که توده‌های خوش‌خیم سرطانی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد.
  • این روزها پس از چند ماهی که این بیماری در کشور فروکش کرد و نقشه کرونایی آبی رنگ شد، مراقبت‌های بهداشتی در این خصوص نیز سیر نزولی…
  • محققان می گویند زمانی که محدودیت‌های کووید۱۹ در بریتانیا برداشته شد، خطر حملات شدید آسم دو برابر شد.
محققان می گویند زمانی که محدودیت‌های کووید۱۹ در بریتانیا برداشته شد، خطر حملات شدید آسم دو برابر شد. محققان می‌گویند عفونت‌های قارچی ریه در حال گسترش در بخش‌هایی هستند که قبلا هرگز دیده نمی‌شد که احتمالاً نتیجه تغییرات آب و هوایی است. رئیس پنجمین کنگره بین المللی جراحی های چاقی و متابولیک، نسبت به عوارض اضافه وزن و چاقی در کشور هشدار داد. اگر این آزمایشها موفقیت آمیز باشد ، این قرص برای افراد مبتلا ، قبل…

مناصب و پست های دکتر کرمی