خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در تهران ترازنت-ترازنت

جهت آگاهی از روش های نوین و دانش روز، استفاده از مشاورین مجرب شبکه های کامپیوتری از اهمیت بالایی برخوردار است . زیرا در صورت رعایت نکردن اصول پیاده سازی شبکه و استفاده از کارشناسان غیر مجرب، امکان اشتباه در انتخاب تجهیزات و یا سروریس های شبکه مورد استفاده وجود دارد و در طولانی مدت باعث بروز مشکلات فراوانی برای سازمان و شرکت شما خواهد شد . کارشناسان و متخصصین شرکت پیشگام رایانه آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ میباشد.

در فاز اول تیم کارشناسان پسیو فناوران پارسه از محل پروژه پسیو بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت طراحی نقشه، پروپزال، گانت چارت، مقدمات اجرای پسیو شبکه را جمع آوری کرده و نهایتاً هزینه حدودی پروژه محاسبه میگردد. هدف از این فاز جمع‌آوری اطلاعاتی مانند متراژ، مسیرهای عبوری و امکان‌سنجی پروژه و نیاز سنجی مشتری می باشد. در صورت نیاز مجازی سازی انجام شده وسیستم عاملسرور بسته به کارکرد سرور و نرم افزارهای مورد نیاز نصب می گردد.

خدمات راه اندازی شبکه

از آن جا که آبانت خود ارائه دهنده اینترنت وایرلس هست شما میتوانید علاوه بر همکاری برای خدمات شبکه اینترنت مجموعه خود را هم از ما بخواهید . این موضوع امری مهم و کاربردی در آینده یک شبکه می‌باشد.که در صورت عدم توجه به این امر مشکلات غیر قابل جبران ایجاد می‌کند. بالابودن تایم پاسخگویی و پشتیبانی شبکه شما باعث می‌شود که آپ تایم شبکه شما افزایش یابد. به دلیل متفاوت بودن زیرساخت های شبکه بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید؛ پس از انجام بررسی های لازم لیست هزینه ها به شما ارائه خواهد شد. شاید انجام برخی از آن ها ساده باشد اما انجام خدماتی نظیر خدمات پشتیبانی سانترال نیازمند دانش فنی زیادی است؛ بنابراین خدمات پشتیبانی اگر بیشتر از خدمات نصب اهمیت نداشته باشد، مطمئنا کمتر از آن ها نیز حائز اهمیت نخواهد بود. راه اندازی سیستم به روز رسانی سیستم عامل های مایکروسافت و همچنین نرم افزارها به صورت اتوماتیک .

اگر سوالی در این زمینه داشتید می توانید در طول ساعات اداری با کارشناسان شرکت داده پردازی نیلرام تماس حاصل فرمایید. خدمات پشتیبانی شبکه یکی از نیازهای روز شرکت‌ها می‌باشند.از زیر ساخت شبکه استفاده می‌کنند و نیازمند پشتیبانی از اطلاعات و داده‌های خود می‌باشند. بهترین عملکرد در بین تجهیزات شبکه اکتیو را می‌توان در مجموعه تجهیزات سیسکو دید.این شرکت بزرگ که می‌توان کلیه نیازهای یک مجموعه اسمال بیزنس تا لارج بیزنس را دربربگیرد. شرکت‌های شبکه که در حوزه انفورماتیک فعالیت دارند بسته به نیاز شما خدمات در اختیار شما قرار می‌دهند. این خدمات می‌تواند دربرگیرنده‌ی تمام نیازهای شما با کمترین هزینه باشد.

از بابت خدمات اجرایی شبکه و ارتباطات با خارج و پشتیبانی های بعدی که مجموعه ترازسامانه ارائه داد رضایت مند بودم. بزرگترین افتخار ما مشتریان فهیم و قابل تقدیر می باشند که همواره انگیزه ما برای ارتقا و ارائه خدمات شبکه بهتر بوده اند. فعالیت شما به شکلی است که شعبه و کارخانه دارید؟ نگران نگهداری آنها نباشید. کار تیمی همیشه موجب خلاقیت می‌شود و این خلاقیت به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. هر کارمندی بعد از مدتی کار برای یک سازمان ممکن است شور و شوق و انگیزه اولیه را از دست بدهد. شما با برون سپاری خدمات شبکه به یک شرکت IT، این خطر را از سازمانتان دور می‌کنید.

بهترین راهکار برای پشتیبانی زیرساخت شبکه چیست؟

با استفاده از خدمات it شما می توانید دسترسی به اطلاعات و فرایند های تجاری را مدیریت و شرکت ترازنت بهینه سازی کنید. فرایند های تجاری،‌ زیر ساخت و برنامه ریزی جز خدمات آی تی محسوب می شود. بنابراین برای اطلاع یافتن از چگونگی نصب خدمات و شبکه پشتیبانی آن و دریافت مشاوره و راهنمایی برای انجام عملکردهای مربوط به این سیستم‌ها باید از خدمات شبکه استفاده کرد. این موضوع سبب شده است که مراکز مختلفی برای ارائه خدمات شبکه ایجاد شود. برای انتخاب بهترین منبع ارائه دهنده خدمات شبکه باید به خوبی تحقیق و جستجو کنید. اولین سیستم‌های رایانه‌ای و بسیار ابتدایی صرف نظر از ارائه خدمات در سال‌های ۱۹۵۰ به مردم ارائه شد.

به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر هنگام ذکر خواسته های خود از تیم شبکه، فراموش می کند که بگوید در آینده قصد افزایش تعداد سیستم های متصل به شبکه را دارد. تیم پشتیبانی شبکه ارغوان به صورت 24 ساعته در دسترس است و هر زمان که به ما نیاز داشته باشید آماده ارائه خدمات به شما هستیم. ما خیالتان را بابت شبکه تان راحت خواهیم کرد تا بتوانید بر روی کسب و کار خود بیشتر تمرکز کنید.

فعالیت شما به شکلی است که شعبه و کارخانه دارید؟

خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در تهران ترازنت-ترازنت برای مجموعه‌هایی که ایراداتی را در زیرساخت خود دارند، از محل آنها بازدید و شبکه مناسب را پیاده سازی می‌کنیم. بعدها برای عیبیابی و پشتیبانی‌ تکنسین‌های شبکه از روی همین مستندسازی می‌توانند به راحتی ایرادات شبکه را پیدا کنند. اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت می‌توان مشکلات را حل کرد. حتما شما هم به خوبی می‌دانید که یک شبکه استاندارد بعد از راه اندازی و استفاده از خدمات شبکه، مستندسازی می‌شود و تمامی گره‌های آن سخت افزارها و تجهیزات و تمامی آن چیزی که در شبکه به کار رفته به صورت کتبی و شفاف به کارفرما تحویل داده می‌شود.

  • پس از نصب شبکه های کامپیوتری قطعا احتیاج به یک پشتیبان جهت رفع مشکلات و خرابی¬های احتمالی ضروری می باشد.
  • یک شبکه، هر چند به بهترین روش راه اندازی شده و از به روزترین تجهیزات بهره برده باشد، بدون نگهداری صحیح کارکرد درستی نخواهد داشت.
  • در بسیاری از موارد نیاز است تا دوباره کل محیط کابل کشی شود و ساختار شبکه دوباره پیاده سازی شود.
  • برای هر مدل راهکاری داریم تا بازیابی اطلاعات در اسرع وقت انجام پذیرد.
  • سعی می‌کنیم راه حل هایی برای حل مشکلات پیدا کنیم که اقتصادی بوده و کم هزینه باشند.