خریدکتاب کمک درسی یازدهم با ارسال رایگان به سراسر کشور بانک کتاب مارکا | ketabko

اما برای بهره مندی از تست های کامل آن و افزایش مهارت تست زنی (که مهم تر از مطالعه می باشد)، کتاب خوبی است. کتاب پاور تست شیمی یازدهم مهروماه یکی دیگر از کتاب‌های خاص و برجسته در بازار پرفروش کتاب‌های کمک درسی است. تست‌های مفهومی، پاسخنامه کامل و تشریحی همراه با راه حل‌های استراتژیک از جمله مشخصه‌های اصلی کتاب پاور تست شیمی یازدهم مهروماه محسوب می‌شود. گفتنی است که این کتاب تمامی تست‌های عمومی و کاربردی درس شیمی را پوشش داده است. به همین جهت با مطالعه و تست زنی سوالات این کتاب، به بانک نمونه سوالات کنکوری به راحتی دسترسی خواهید داشت. معرفی بهترین انتخاب هایی که دانش آموزان می توانند تا تاریخ به روز رسانی مقاله در خرید کتاب کمک آموزشی با توجه به سطح خود داشته باشند.

  • از نظر محتوای کلی، چهار کتاب کاملا شبیه هم هستند؛ هر چهار کتاب دارای درسنامه‌های مفصل، بانک تست کامل و پاسخنامه‌ی تشریحی می‌شوند و همگی تک جلدی هستند.
  • دانش آموزان با مطالعه انواع کتاب‌های جمع‌بندی نه تنها به درک عمیق‌تری از مفاهیم و مطالب کتاب پی می‌برند.
  • زیست یازدهم خیلی سبز نکات تستی پرکاربردی در درسنامه و پاسخنامه دارد.
  • باید از همین سال یازدهم، زمانبندی برای تست زنی شیمی را تقویت کنید، چون شیمی درس زمانبری است.
  • در این کتاب نمونه امتحانات به صورت نوبت اول و نوبت دوم آمده است.
در کادر های حاشیه ای هم مطالبی که خارج از کتاب و برای اطلاعات بیشتر است آورده شده است. تست های تالیفی این کتاب مشابه با کنکور طراحی شده اند که تمامی نکات و مفاهیم در آن استفاده شده است. تنوع تست های این کتاب بالاست اما سطح آن را باید آسان و متوسط بدانیم. تقسیم درسنامه به دو بخش ترجمه و قواعد برای تمرکز بیشتر بر روی مطالب. ©کلیه حقوق این سایت متعلق به هفته نامه تجارت فردا بوده و استفاده از مطالب آن، با ذکر منبع آزاد است. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید.

خریدکتاب کمک درسی یازدهم با ارسال رایگان به سراسر کشور بانک کتاب مارکا | ketabko

زبان انگلیسی یازدهم تست خیلی سبز کتابی آموزشی با تست های فراوان است. این کتاب بسیار برای دانش آموزانی که به دنبال تست زنی هستند مناسب است همچنین برای هر درس قواعد، لغات و سوالات متنوعی طراحی شده. نمونه کتاب‌های کمک درسی شیمی یازدهم شب امتحانی از دیگر منابع معتبری است که از سوی دانش آموزان با استقبال بسیار قابل توجهی روبرو شده است. این مجموعه از کتاب‌های کمک درسی شامل انواع تمرینات متنوع و آزمون‌های مختلف تستی است که مهارت دانش اموز را در پاسخ دهی به سوالات متفرقه بالا می‌برد. طبق گفته افراد صاحب‌نظر، دانش‌آموزانی در این مسیر پرچالش موفق هستند که پیوستگی در خواندن دروس داشته باشند و با نظم به بررسی همه دروس بپردازند.

دین و زندگی (انسانی)

در حال حاضر یکی از منابع عالی هم از نظر درسنامه و هم از نظر تست برای دین و زندگی سال یازدهم کتاب دین و زندگی یازدهم خیلی سبز می باشد . این کتاب در کنار متن اصلی کتاب درسی دین و زندگی یازدهم که در کتاب اضافه نموده است به بررسی مفهومی متن کتاب و پیام و ایات احادیث پرداخته و تست های تالیفی و سراسری نیز در خود جای داده است. درسنامه‌های کتاب شیمی یازدهم تست خیلی سبز به شیوه‌ای است که تا مطالب و مفاهیم کتاب درسی را هم به‌ صورت نکته و تستی است. لحن کتاب به صورتی است که دانش‌آموز خسته نمی شود چرا که ترکیبی از رسمی و صمیمی بیان شده است. برای فیزیک یازدهم تجربی، بهترین منبعی که می شود معرفی کرد، «فیزیک یازدهم تجربی میکروگاج» است. این کتاب دارای درسنامه خیلی پربار و قوی نیست، ولی تست های جامع و کاملی دارد.

فارغ التحصیلان موفق دانشکده اقتصاد صنعتی شریف

هر فصل آن به چند قسمت تقسیم شده که شامل درسنامه ، بانک تست و پاسخ نامه ی تشریحی در هر بخش به صورت جداگانه است. کتاب شیمی یازدهم تست مبتکران (جلد دوم) در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. در این کتاب مطالب کتاب درسی به خوبی و کامل آموزش داده شده است و تست های پرتعدادی آورده شده. کتاب شیمی یازدهم تست مبتکران (جلد اول) در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. برای منبع دوم فیزیک یازدهم تجربی، می توان از کتاب انتشارات نشر الگو یا خیلی سبز استفاده کرد که در کنار درسنامه ی عالی، تست های عالی و سطح بالایی دارند. کتاب سه سطحی شیمی یازدهم قلم چی شامل تست‌های شناس‌نامه دار و همچنین نمونه سؤالات تستی چهار گزینه ای است که اغلب از این کتاب به عنوان منبع دوم کتاب کمک درسی یازدهم استفاده می‌شود.